تحلیل دادهها یک پدیده واقعی است و همهگیری آن را بدتر کرده است. بیشتر از 22 درصد از لیست ایمیل شما هر سال تنزل می یابد. از مارس 2020، میلیون ها نفر یا شغل خود را ترک کرده اند یا رها شده اند. دادههای B2B شما ممکن است با سرعت بالاتری تولید شده باشد.
بنابراین، چگونه می توانید تعامل سالمی ایجاد کنید که به تحویل ایمیل شما کمک کند؟ محتوایی را که برای مشترکین خود ثبت نام کرده اند ارسال کنید و آن را همانطور که انتظار می رود تحویل دهید.
به عنوان مثال، اگر شرکت شما وعده های بازاریابی هفتگی را داده است، مطمئن شوید که هر هفته آن را ارسال می کنید. این بدان معنا نیست که شما هرگز نمی توانید در مورد چیز دیگری صحبت کنید، بلکه سعی کنید هر موضوعی را به صنعت خود مرتبط کنید. هرچه بیشتر به جایگاه خود بچسبید، آگاهی و اعتماد بیشتری از برند در آن فضا ایجاد می کنید.
قابلیت تحویل ایمیل هر کمپین را آزمایش کنید
یک آزمایشکننده قرارگیری صندوق ورودی به شما این امکان را میدهد دریابید که آیا ایمیل شما در صندوق ورودی قرار می گیرد یا خیر – قبل از تو آن را بفرست. اگر عناصر خاصی از ایمیل شما باعث شود که ایمیل شما به هرزنامه تبدیل شود، فرصتی برای ویرایش آنها پیش از موعد دارید.

بازاریابان ایمیل موفق بهداشت ایمیل خود را رعایت می کنند و پایگاه داده های خود را به طور منظم تأیید می کنند. پرش ها تاثیر فوق العاده ای بر تحویل ایمیل دارند. ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) به فرستنده های بی رویه توجه می کنند – آنها معمولاً هرزنامه هایی هستند که در پوشه ناخواسته قرار دارند.
جدید در زمین موتورهای جستجو