ایمیل هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. با ROI متوسط 42 دلار برای هر دلار سرمایه گذاری شده، هنوز هم در بین کانال های بازاریابی ستاره است. اگر شما هم چنین احساسی ندارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به این موضوع بپردازید که چرا ایمیل برای کسب و کار شما کار نمی کند. اغلب، دلیل آن تحویل ضعیف ایمیل است.
قابلیت تحویل ایمیل چیست؟
به عنوان مثال، اگر شرکت شما وعده های بازاریابی هفتگی را داده است، مطمئن شوید که هر هفته آن را ارسال می کنید. این بدان معنا نیست که شما هرگز نمی توانید در مورد چیز دیگری صحبت کنید، بلکه سعی کنید هر موضوعی را به صنعت خود مرتبط کنید. هرچه بیشتر به جایگاه خود بچسبید، آگاهی و اعتماد بیشتری از برند در آن فضا ایجاد می کنید.
قابلیت تحویل ایمیل هر کمپین را آزمایش کنید
بازاریابان ایمیل موفق بهداشت ایمیل خود را رعایت می کنند و پایگاه داده های خود را به طور منظم تأیید می کنند. پرش ها تاثیر فوق العاده ای بر تحویل ایمیل دارند. ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) به فرستنده های بی رویه توجه می کنند – آنها معمولاً هرزنامه هایی هستند که در پوشه ناخواسته قرار دارند.
ZeroBounce یک پلت فرم تأیید و تحویل ایمیل برنده جایزه است که به بیش از 185000 مشتری کمک می کند ایمیل های خود را در صندوق ورودی ارسال کنند. این سرویس اشتباهات تایپی ایمیل، حساب های ایمیل موجود و سوء استفاده، تله های هرزنامه و سایر آدرس های ایمیل خطرناک را حذف می کند. جعبه ابزار تحویل ایمیل ZeroBounce بیشتر از تحویل امن ایمیل های تراکنشی و بازاریابی در صندوق ورودی پشتیبانی می کند. این شرکت دارای زیرساخت امنیتی درجه نظامی است. ZeroBounce بیش از 13 میلیارد ایمیل را تأیید کرده است. برخی از شرکت هایی که به آن خدمات می دهد آمازون، دیزنی، نتفلیکس، لینکدین و سفورا هستند. در سال 2022، ZeroBounce Email Day (23 آوریل) را تأسیس کرد که اکنون یک تعطیلات بینالمللی به افتخار مخترع ایمیل ری تاملینسون است.