3 روش سریع برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل


ایمیل هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد. با ROI متوسط 42 دلار برای هر دلار سرمایه گذاری شده، هنوز هم در بین کانال های بازاریابی ستاره است. اگر شما هم چنین احساسی ندارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به این موضوع بپردازید که چرا ایمیل برای کسب و کار شما کار نمی کند. اغلب، دلیل آن تحویل ضعیف ایمیل است.

قابلیت تحویل ایمیل چیست؟

قابلیت تحویل ایمیل به تعداد ایمیل هایی اشاره دارد که با موفقیت به صندوق ورودی رسیده اند. شما همچنین با این اصطلاح مواجه خواهید شد قرار دادن صندوق ورودی برای توصیف همین مفهوم

مطمئن شوید که خودتان را اشتباه نگیرید قابلیت تحویل ایمیل باشما تحویل ایمیل نرخ. مورد دوم تعداد ایمیل هایی است که به یک صندوق پستی تحویل داده شده است. با این حال، هم به صندوق ورودی و هم به هرزنامه اشاره دارد.

قابلیت تحویل ایمیل شما فقط بر روی ایمیل هایی متمرکز است که در صندوق ورودی مشتریان شما قرار گرفته است. از آنجایی که اکثر مردم پوشه های هرزنامه خود را بررسی نمی کنند، اهمیت بیشتری دارد.

چیزهای زیادی بر این معیار تأثیر می‌گذارند، اما در بالای فهرست محتوایی است که ارسال می‌کنید و برای چه کسانی ارسال می‌کنید. بیایید به چند روش سریع برای بهبود قابلیت تحویل ایمیل خود نگاه کنیم تا بتوانید بیشتر تبدیل کنید.

لیست ایمیل خود را مرتباً تأیید کنید

تحلیل داده‌ها یک پدیده واقعی است و همه‌گیری آن را بدتر کرده است. بیشتر از 22 درصد از لیست ایمیل شما هر سال تنزل می یابد. از مارس 2020، میلیون ها نفر یا شغل خود را ترک کرده اند یا رها شده اند. داده‌های B2B شما ممکن است با سرعت بالاتری تولید شده باشد.

بازاریابان ایمیل موفق بهداشت ایمیل خود را رعایت می کنند و پایگاه داده های خود را به طور منظم تأیید می کنند. پرش ها تاثیر فوق العاده ای بر تحویل ایمیل دارند. ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) به فرستنده های بی رویه توجه می کنند – آنها معمولاً هرزنامه هایی هستند که در پوشه ناخواسته قرار دارند.

نگه داشتن یک لیست ایمیل جدید و معتبر ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. دو روش وجود دارد که می توانید از سرویس اعتبارسنجی ایمیل برای بررسی سرنخ های خود استفاده کنید:

  • لیست ایمیل موجود خود را در یک پلت فرم تأیید ایمیل آپلود کنید. ZeroBounce 100000 مخاطب را در حدود 45 دقیقه اعتبارسنجی می کند، سپس نتایج را به شما اطلاع می دهد. آنها را دانلود کنید، و خواهید دید که چه تعداد از آدرس های ایمیل قدیمی بوده و چه تعداد هنوز در حال استفاده هستند.
  • یک API تأیید ایمیل را به هر فرم جمع آوری سرنخ وصل کنید. با کار بی‌صدا در پس‌زمینه، API آدرس‌های بی‌کیفیت را رد می‌کند و فقط به آدرس‌های واقعی و معتبر اجازه می‌دهد در لیست ایمیل شما قرار بگیرند.

ZeroBounce 30 نوع آدرس ایمیل را که برای تحویل ایمیل شما خطرناک هستند، شناسایی و حذف می کند. علاوه بر این، می توانید هر ماه 100 مخاطب را به صورت رایگان تأیید کنید.

محتوایی را که مردم از شما انتظار دارند ارسال کنید

بسیاری از بازاریابان وقتی به راه‌هایی برای بهبود جایگاه صندوق ورودی خود فکر می‌کنند، توجه زیادی به محتوا نمی‌کنند. اما محتوایی که ارسال می‌کنید تأثیر مهمی بر نحوه درک مشترکین و ISPها از شما دارد.

مشارکت کلی ایمیل شما به ISPها سیگنالی در مورد ارتباط محتوای شما ارسال می کند. آیا مردم ایمیل های شما را باز می کنند و روی آن کلیک می کنند؟ ISP ها می خواهند بیشتر به مخاطبان شما خدمات ارائه دهند، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که وارد صندوق ورودی شوید. برعکس آن نیز صدق می کند: اگر مخاطبان شما منفعل باشند و ایمیل های شما جذابیت چندانی نداشته باشند، ممکن است در نهایت در اسپم قرار بگیرید.

بنابراین، چگونه می توانید تعامل سالمی ایجاد کنید که به تحویل ایمیل شما کمک کند؟ محتوایی را که برای مشترکین خود ثبت نام کرده اند ارسال کنید و آن را همانطور که انتظار می رود تحویل دهید.

به عنوان مثال، اگر شرکت شما وعده های بازاریابی هفتگی را داده است، مطمئن شوید که هر هفته آن را ارسال می کنید. این بدان معنا نیست که شما هرگز نمی توانید در مورد چیز دیگری صحبت کنید، بلکه سعی کنید هر موضوعی را به صنعت خود مرتبط کنید. هرچه بیشتر به جایگاه خود بچسبید، آگاهی و اعتماد بیشتری از برند در آن فضا ایجاد می کنید.

قابلیت تحویل ایمیل هر کمپین را آزمایش کنید

هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا ایمیل های خود را از هرزنامه ها حذف کنید. با این حال، می توانید مشکلات تحویل ایمیل را برطرف کرده و از وقوع آنها جلوگیری کنید.

یک آزمایش‌کننده قرارگیری صندوق ورودی به شما این امکان را می‌دهد دریابید که آیا ایمیل شما در صندوق ورودی قرار می گیرد یا خیرقبل از تو آن را بفرست. اگر عناصر خاصی از ایمیل شما باعث شود که ایمیل شما به هرزنامه تبدیل شود، فرصتی برای ویرایش آنها پیش از موعد دارید.

در اینجا مواردی وجود دارد که باعث می شود ایمیل به اسپم تبدیل شود:

  • آ عدم تعادل بین متن و عکس. چنین محتوایی می تواند توسط فیلترهای هرزنامه مسدود شود، بنابراین مطمئن شوید که متن کافی را در کمپین های خود قرار دهید.
  • کوتاه کننده های لینک همچنین می تواند فیلترهای هرزنامه را فعال کند. تکیه بر آنها برای بازیابی داده های عملکرد برای تحویل ایمیل شما مضر است.
  • رفتار ارسال متناقض. اگر ایمیل شما در طول آزمایش به هرزنامه می‌رود، ممکن است مدت زیادی از دسترسی شما به لیستتان گذشته باشد. قبل از ارسال ایمیل انبوه، آی پی خود را گرم کنید.

با فرض اینکه لیست ایمیل شما تمیز است، و محتوای شما روی برند است، آزمایش قابلیت تحویل شما تضمین می کند که بیشترین شانس را برای دستیابی به مخاطبان خود دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرود در صندوق ورودی، ZeroBounce را کاوش کنید. این پلتفرم به شما امکان دسترسی به مجموعه کاملی از ابزارهای تحویل ایمیل را می‌دهد – همه با هم کار می‌کنند تا به شما کمک کنند تا به ایمیل‌های خود توجه بیشتری داشته باشید.

ابزارهای پاکسازی و تحویل ایمیل ZeroBounce را کاوش کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

ZeroBounce یک پلت فرم تأیید و تحویل ایمیل برنده جایزه است که به بیش از 185000 مشتری کمک می کند ایمیل های خود را در صندوق ورودی ارسال کنند. این سرویس اشتباهات تایپی ایمیل، حساب های ایمیل موجود و سوء استفاده، تله های هرزنامه و سایر آدرس های ایمیل خطرناک را حذف می کند. جعبه ابزار تحویل ایمیل ZeroBounce بیشتر از تحویل امن ایمیل های تراکنشی و بازاریابی در صندوق ورودی پشتیبانی می کند. این شرکت دارای زیرساخت امنیتی درجه نظامی است. ZeroBounce بیش از 13 میلیارد ایمیل را تأیید کرده است. برخی از شرکت هایی که به آن خدمات می دهد آمازون، دیزنی، نتفلیکس، لینکدین و سفورا هستند. در سال 2022، ZeroBounce Email Day (23 آوریل) را تأسیس کرد که اکنون یک تعطیلات بین‌المللی به افتخار مخترع ایمیل ری تاملینسون است.


منبع: https://searchengineland.com/3-quick-ways-to-improve-your-email-deliverability-387578