من چند مورد از روندهایی را که در حال بررسی آنها هستم برجسته کرده ام، اما در صنعت پرسرعت ما، احتمالاً روندهای بیشتری وجود دارد که هنگام ایجاد استراتژی 2023 خود در نظر خواهید گرفت.
این تعادل اتوماسیون و استقلال بر اساس پیچیدگی استراتژی شما متفاوت خواهد بود.
من فکر می کنم که همین طرز فکر باید با کاربردهای هوش مصنوعی به طور گسترده تر در پلتفرم های مدیریت کمپین مورد استفاده قرار گیرد.
بهعلاوه، به این فکر کنید که برای حفظ کنترل به چه اهرمهایی نیاز دارید و با تکیه بر یادگیری ماشینی برای بهینهسازی برای خود، میتوانید درک خود را آزاد کنید.
در اینجا چند روند وجود دارد که معتقدم قدرت ماندگاری دارند و باید در هنگام ساختن استراتژی های بازاریابی جستجوی 2023 خود در نظر گرفته شوند.
1. اقتصاد کند و تمرکز بیشتر بر کارایی
من معتقدم که برای موفقیت در سال 2023، باید بین قدرت اتوماسیون و استقلال لازم برای دستیابی به اهداف ذینفعان خود تعادل برقرار کنید.
در نهایت، نحوه ساختار حساب های خود را در نظر بگیرید تا به اتوماسیون اجازه دهید بهترین عملکرد را داشته باشد.
CPCهای پایین تر (به طور کلی) آن را به یک محیط آزمایشی قوی تبدیل می کند و بسیاری از نوآوری هایی که آنها گنجانده اند می تواند به بهبود نرخ تبدیل کمک کند.
این محیط ها برای پیمایش دشوار هستند و من مطمئناً همه پاسخ ها را ندارم.
اتوماسیون منابع مورد نیاز برای کارهای اساسی را کاهش می دهد. اما، ما هنوز باید آن را راهنمایی کنیم تا در جهت اهداف تجاری خود کار کند.
بازاریابی جستجو یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار دیجیتال مارکتینگ است. به غیر از جستجو، تنها چند محیط دیگر وجود دارد که کاربران علایق خود را به وضوح نشان می دهند.
درباره نویسنده