3 روند بازاریابی PPC برای حفظ نبض در سال 2023

من چند مورد از روندهایی را که در حال بررسی آنها هستم برجسته کرده ام، اما در صنعت پرسرعت ما، احتمالاً روندهای بیشتری وجود دارد که هنگام ایجاد استراتژی 2023 خود در نظر خواهید گرفت.


این تعادل اتوماسیون و استقلال بر اساس پیچیدگی استراتژی شما متفاوت خواهد بود.

من فکر می کنم که همین طرز فکر باید با کاربردهای هوش مصنوعی به طور گسترده تر در پلتفرم های مدیریت کمپین مورد استفاده قرار گیرد.

به‌علاوه، به این فکر کنید که برای حفظ کنترل به چه اهرم‌هایی نیاز دارید و با تکیه بر یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی برای خود، می‌توانید درک خود را آزاد کنید.

در اینجا چند روند وجود دارد که معتقدم قدرت ماندگاری دارند و باید در هنگام ساختن استراتژی های بازاریابی جستجوی 2023 خود در نظر گرفته شوند.

1. اقتصاد کند و تمرکز بیشتر بر کارایی

من معتقدم که برای موفقیت در سال 2023، باید بین قدرت اتوماسیون و استقلال لازم برای دستیابی به اهداف ذینفعان خود تعادل برقرار کنید.

در نهایت، نحوه ساختار حساب های خود را در نظر بگیرید تا به اتوماسیون اجازه دهید بهترین عملکرد را داشته باشد.

CPCهای پایین تر (به طور کلی) آن را به یک محیط آزمایشی قوی تبدیل می کند و بسیاری از نوآوری هایی که آنها گنجانده اند می تواند به بهبود نرخ تبدیل کمک کند.

این محیط ها برای پیمایش دشوار هستند و من مطمئناً همه پاسخ ها را ندارم.

اتوماسیون منابع مورد نیاز برای کارهای اساسی را کاهش می دهد. اما، ما هنوز باید آن را راهنمایی کنیم تا در جهت اهداف تجاری خود کار کند.

بازاریابی جستجو یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار دیجیتال مارکتینگ است. به غیر از جستجو، تنها چند محیط دیگر وجود دارد که کاربران علایق خود را به وضوح نشان می دهند.

درباره نویسنده

آنتونی تدسکو

آنتونی تدسکو یک متخصص بازاریابی موتورهای جستجو است که در بوستون، ماساچوست مستقر است. او کار خود را در Red Ventures در شارلوت، کارولینای شمالی آغاز کرد، جایی که تأثیر بهینه‌سازی عملکرد مبتنی بر داده و استراتژی‌های بازاریابی کامل را آموخت. او سپس به زادگاهش بوستون بازگشت، جایی که به DWA/Merkle B2B پیوست و با برندهای Fortune 100 برای به حداکثر رساندن ارزش سرمایه گذاری SEM آنها کار کرد. در سال 2021، آنتونی به تیم رسانه‌های پولی جهانی در سیسکو سیستمز پیوست، جایی که او تاکتیک‌های تاثیرگذاری بالا را در مقیاس سازماندهی می‌کند و به حل چالش‌های پیچیده‌ای که بازاریابان در چشم‌انداز دیجیتال در حال تحول با آن مواجه هستند، کمک می‌کند. آنتونی از طرفداران پرشور ورزش های پاشنه تار و بوستون است. اگر تیم‌های مورد علاقه‌اش را تماشا نمی‌کند، از سفر به نیوانگلند با خانواده و دوستانش یا دیدن فصل‌های قدیمی Survivor لذت می‌برد.


منبع: https://searchengineland.com/ppc-marketing-trends-2023-391165

تشبیهی که من اغلب از آن استفاده می کنم مفهوم یک تیم ورزشی در پلی آف است. وقتی نوبت به زمان بحران می رسد، یک مربی همیشه بهترین بازیکنان خود را تا جایی که ممکن است در بازی قرار می دهد. آن دسته از بازیکنانی که هنوز در حال پیشرفت هستند، احتمالاً بازی را از روی نیمکت تماشا خواهند کرد.

به زمانی فکر کنید که در حال تنظیم یک استراتژی پیشنهاد خودکار هستید. بخشی از این فرآیند ارائه الگوریتم با حفاظ‌های مخصوص کسب‌وکار است که باید بین – و به سمت آن‌ها کار کند. هرچه ورودی های بهتری ارائه دهید، نتایج شما بیشتر با اهداف شما هماهنگ می شود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

مقاله ای مانند این بدون حداقل یک نظر که کمی «تجب» باشد، چه خواهد بود. دست و پنجه نرم کنید، مردم!

با این حال، من فکر می کنم بسیاری از بازاریابان دیجیتال در حال حاضر تأثیر آن را احساس می کنند.

یادگیری ماشینی قوی‌تر می‌شود و همچنان در پلتفرم‌های مدیریت کمپین بافته می‌شود.

من از به‌روزرسانی‌هایی که سال گذشته از مایکروسافت منتشر شد بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. آنها نه تنها پیشنهادات تبلیغاتی خود را گسترش داده اند، بلکه دامنه جغرافیایی خود را نیز با حدود 70 بازار جدید افزایش داده اند.

با آغاز سال 2023، زمان خوبی است تا به روندهای کلان که در سال گذشته مشاهده کرده ایم، فکر کنیم.

از نظر تاکتیکی تر، به این فکر کنید که چه مجموعه داده هایی را می توانید ترکیب کنید. هرچه ورودی های بیشتری ارائه کنید، این الگوریتم ها می توانند از نقاط داده بیشتری برای اطلاع رسانی بهینه سازی ها و توصیه ها استفاده کنند.

این بحث خیلی قبل از سال 2022 شروع شد. با این حال، من فکر می کنم که گرما در سال گذشته کمی افزایش یافت:

تبلیغ‌کنندگانی که بهترین درک را از این که این تعادل باید برای کسب‌وکارشان سودمند باشد، دارند.

3. مایکروسافت در حال افزایش است؟

اگر نشنیده اید، اقتصاد در حال مبارزه بوده است (این یک شوخی است). من در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شدم، اما مانند بسیاری از ما، نمی دانم این رکود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

اکنون زمان فوق العاده هیجان انگیزی برای حضور در بازاریابی جستجو است. پلتفرم‌ها به‌روزرسانی‌های زیادی را انجام می‌دهند که حفظ آنها دشوار است.

در مورد استراتژی های جستجوی خود نیز همین طرز فکر را در نظر بگیرید. اگر بودجه شما محدود است، سرمایه گذاری خود را بر روی تاکتیک هایی که بیشترین بازدهی را دارند، اولویت بندی کنید.

تبلیغات مایکروسافت همیشه هزینه‌های پایین‌تر و ویژگی‌های قابل مقایسه خود را با Google تبلیغ کرده است، اما ما شروع به دیدن برخی نوآوری‌ها (یعنی تبلیغات چند رسانه‌ای) منحصر به فرد در این پلتفرم کرده‌ایم.

با این حال، توصیه ای که من معمولاً با آن شروع می کنم، تکیه بر داده های شماست. اطمینان حاصل کنید که درک عمیقی از تاکتیک های با عملکرد برتر خود دارید و ابتدا سرمایه گذاری خود را در آنجا به حداکثر برسانید.

بیایید واضح بگوییم – من انتظار تغییر قابل توجهی در سهم بازار موتورهای جستجو ندارم. با این حال، اگر به فرصت‌های نوآوری در تبلیغات مایکروسافت نگاه نکرده‌اید، اکنون ممکن است به خوبی هر زمان دیگری باشد.

این توصیه به‌ویژه برای تبلیغ‌کنندگان B2B مرتبط است، زیرا مایکروسافت بینگ موتوری است که ما شاهد تعامل قوی‌ای بوده‌ایم، احتمالاً به دلیل تحقیقاتی که روی دستگاه‌های کاری انجام شده است.

قدرت ماندگاری بازاریابی جستجو در سال 2023

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. اتوماسیون در مقابل استقلال

بهبود نرخ تبدیل همراه با CPCهای ارزان، فرصتی به نظر می رسد که در محیط های با محدودیت بودجه ارزش بازگشت به آن را دارد.

من مطمئن هستم که بسیاری از شما که این مطلب را می خوانید، می گویید: “بله، متشکرم که واضح است.” اما وقتی این را می گویم، منظورم صرفاً تثبیت کردن استراتژی کلمه کلیدی برند نیست. در عوض، شما باید:

  • بخش های مختلف عملکرد کمپین های خود را بررسی کنید.
  • بدانید که چه دستگاه‌ها، مخاطبان، مکان‌ها، زمان‌های روز/روزهای هفته و انواع کمپین کارآمدترین عملکرد را دارند. ابتدا سرمایه گذاری خود را روی آن ترکیبی از بخش ها متمرکز کنید.
  • برای انحراف مؤثرتر هزینه‌ها به سمت ترکیب‌های با عملکرد برتر، یک ترسیم کمپین دقیق‌تر ایجاد کنید.