3 ستون گزارش جدید گوگل برای تبدیل

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/3-new-google-reporting-columns-for-conversions-388826

گوگل به تازگی سه ستون گزارش تبدیل جدید را معرفی کرده است تا تبلیغ‌کنندگان را از دردسر استفاده از بخش‌های سفارشی برای دیدن هر اقدام تبدیل و دسته‌هایی که تحت آن قرار می‌گیرند، نجات دهد.

ستون های جدید سه ستون تبدیل جدید عبارتند از:

این ستون اهداف فهرست شده در تنظیمات سطح کمپین شما را نشان می دهد که عملکرد را افزایش می دهد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

بیایید حفاری کنیم.

نتایج

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگانی که تبدیل‌ها را اندازه‌گیری می‌کنند باید ستون‌های جدید را امتحان کنند تا ببینند کدام یک از اهداف حسابشان و همچنین معنای آنها برای عملکرد شما بهتر دیده می‌شود.


این ستون تعداد تبدیل‌هایی را که در تمام کنش‌های تبدیل اولیه برای هر یک از اهداف استاندارد شما دریافت کرده‌اید نشان می‌دهد. تبلیغ‌کنندگان همچنین تأثیری را که این کمپین در برابر اهدافی که برای رسیدن به آنها بهینه‌سازی نمی‌کند، می‌بینند.

ارزش نتایج

تو عمیق تر برای اطلاعات بیشتر در مورد ستون‌های تبدیل جدید گوگل، می‌توانید از آنها دیدن کنید مرکز کمک.

درباره نویسنده

این ستون مقادیر تبدیل محاسبه‌شده‌ای را نشان می‌دهد که در اقدامات تبدیل اولیه خود برای هر یک از اهداف استاندارد حسابتان دریافت کرده‌اید.

اهداف تبدیل