درباره نویسنده
جدید در زمین موتورهای جستجو
این ستون تعداد تبدیلهایی را که در تمام کنشهای تبدیل اولیه برای هر یک از اهداف استاندارد شما دریافت کردهاید نشان میدهد. تبلیغکنندگان همچنین تأثیری را که این کمپین در برابر اهدافی که برای رسیدن به آنها بهینهسازی نمیکند، میبینند.
ارزش نتایج
بیایید حفاری کنیم.
نتایج
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگانی که تبدیلها را اندازهگیری میکنند باید ستونهای جدید را امتحان کنند تا ببینند کدام یک از اهداف حسابشان و همچنین معنای آنها برای عملکرد شما بهتر دیده میشود.
ستون های جدید سه ستون تبدیل جدید عبارتند از:
- نتایج
- ارزش نتایج
- اهداف تبدیل
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.