گوگل به تازگی سه ستون گزارش تبدیل جدید را معرفی کرده است تا تبلیغکنندگان را از دردسر استفاده از بخشهای سفارشی برای دیدن هر اقدام تبدیل و دستههایی که تحت آن قرار میگیرند، نجات دهد.
ستون های جدید سه ستون تبدیل جدید عبارتند از:
- نتایج
- ارزش نتایج
- اهداف تبدیل
بیایید حفاری کنیم.
نتایج
این ستون تعداد تبدیلهایی را که در تمام کنشهای تبدیل اولیه برای هر یک از اهداف استاندارد شما دریافت کردهاید نشان میدهد. تبلیغکنندگان همچنین تأثیری را که این کمپین در برابر اهدافی که برای رسیدن به آنها بهینهسازی نمیکند، میبینند.

ارزش نتایج
این ستون مقادیر تبدیل محاسبهشدهای را نشان میدهد که در اقدامات تبدیل اولیه خود برای هر یک از اهداف استاندارد حسابتان دریافت کردهاید.

اهداف تبدیل
این ستون اهداف فهرست شده در تنظیمات سطح کمپین شما را نشان می دهد که عملکرد را افزایش می دهد.

تو عمیق تر برای اطلاعات بیشتر در مورد ستونهای تبدیل جدید گوگل، میتوانید از آنها دیدن کنید مرکز کمک.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگانی که تبدیلها را اندازهگیری میکنند باید ستونهای جدید را امتحان کنند تا ببینند کدام یک از اهداف حسابشان و همچنین معنای آنها برای عملکرد شما بهتر دیده میشود.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/3-new-google-reporting-columns-for-conversions-388826