3 قابلیت پخش جریانی، خرید، و صوتی جدید YouTube

هدف گذاری پادکست نیز اکنون در سطح جهانی در دسترس است. “با هدف گذاری پادکست، مارک ها و آژانس ها می توانند به طور خاص به شنوندگان پادکست دسترسی پیدا کنند.”

Moment Blast به تبلیغ‌کنندگان موقعیت برتر را در محتوای انتخابی YouTube در تلویزیون‌های متصل (CTV) و سایر دستگاه‌ها، به‌علاوه یک کارت عنوان مارک دار و قرار دادن سرصفحه اختیاری می‌دهد.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/3-new-youtube-streaming-shopping-and-audio-features-388783

تبلیغات صوتی اکنون در سطح جهانی برای خرید در Google Ads و Display & Video 360 در دسترس هستند. تبلیغات صوتی برای دسترسی به افراد در سطوح صوتی و در حالت‌های اول گوش دادن طراحی شده‌اند.

تو عمیق تر اطلاعیه گوگل را بخوانید اینجا.

در اعلامیهیوتیوب می‌گوید: «مردم همیشه جلوی صفحه تلویزیون به هم متصل بوده‌اند، اما یوتیوب به آن‌ها فرصت منحصربه‌فردی را می‌دهد تا با علاقه‌های مشترک ارتباط برقرار کنند – مانند تماشای کنسرت‌های پخش زنده، کلاس‌های تناسب اندام یا حتی مراسم مذهبی با هم. آنها نیز ارتباط مشابهی با تبلیغاتی که دریافت می کنند احساس می کنند.» یوتیوب همچنین می گوید 59 درصد از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی احساس می کنند تبلیغاتی که در یوتیوب می بینند بیشتر از تلویزیون خطی یا سایر برنامه های پخش جریانی مرتبط هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی‌های جدید به برندها و تبلیغ‌کنندگان راه‌های جدیدی برای دستیابی به مخاطبانی که با محتوای آنها درگیر هستند و همچنین رسانه‌های اضافی برای آزمایش مانند تبلیغات صوتی می‌دهد.


این یک آمار واضح به نظر می رسد زیرا تلویزیون خطی از گزینه های هدف گذاری مشابه Google/YouTube استفاده نمی کند. علاوه بر این، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان و برندها استفاده از CTV را به‌عنوان یک روش تبلیغاتی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه انتخاب نکرده‌اند.

علاوه بر این، ادعای یوتیوب مبنی بر اینکه بینندگان احساس می‌کنند ارتباط مشترک مشابهی با تبلیغات دارند، به نظر یک کشش است.


Moment Blast برای برندهایی در نظر گرفته شده است که به دنبال افزایش آگاهی در لحظات کلیدی مانند رویدادهای ورزشی بزرگ، انتشار فیلم یا معرفی محصول هستند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


فیدهای محصول گسترده برای تبلیغات اکتشافی

درباره نویسنده

جدید در زمین موتورهای جستجو

سازندگان همچنین می توانند محتوای خود را به ویترین فروشگاه مجازی تبدیل کنند. علاوه بر این، سازندگان بیشتری می‌توانند محصولات را در ویدیوها و Shorts خود برچسب‌گذاری کنند.

این ویژگی ها در تاریخ 10 نوامبر در دسترس خواهند بود.

به شنوندگان موسیقی و پادکست دسترسی پیدا کنید

یوتیوب فیدهای محصول را به تبلیغات Discovery گسترش خواهد داد تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند خلاقیت خود را در رسانه‌های اجتماعی افزایش دهند و به بینندگان درگیر بیشتری دست یابند. به‌زودی، فیدهای محصول شامل پیشنهادات محلی نیز می‌شود و به برندها اجازه می‌دهد در زمان واقعی در دسترس بودن محصولات را در مرکز تجاری Google خود نشان دهند تا مردم بتوانند راحت‌ترین مکان را برای خرید پیدا کنند.

یوتیوب به تازگی سه ویژگی جدید را برای تبلیغ‌کنندگان اعلام کرده است تا به افرادی دسترسی پیدا کنند که در کجا و چه زمانی بیشترین تماشا را دارند. این سه ویژگی جدید در خرید، صدا، و پخش جریانی در چیزی که YouTube آن را YouTube Effect می نامد (پویایی منحصر به فرد بین سازندگان و بینندگان YouTube) پخش شده است.

انفجار لحظه ای