تبلیغات صوتی اکنون در سطح جهانی برای خرید در Google Ads و Display & Video 360 در دسترس هستند. تبلیغات صوتی برای دسترسی به افراد در سطوح صوتی و در حالتهای اول گوش دادن طراحی شدهاند.
یوتیوب به تازگی سه ویژگی جدید را برای تبلیغکنندگان اعلام کرده است تا به افرادی دسترسی پیدا کنند که در کجا و چه زمانی بیشترین تماشا را دارند. این سه ویژگی جدید در خرید، صدا، و پخش جریانی در چیزی که YouTube آن را YouTube Effect می نامد (پویایی منحصر به فرد بین سازندگان و بینندگان YouTube) پخش شده است.
انفجار لحظه ای
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.