هنگامی که شما به عنوان یک کپی رایتر از متن مقاله خود که به زودی منتشر می شود راضی هستید، آن را بهینه سازی کنید تا شانس آن را برای برتری از رقبای برتر افزایش دهید.
با بهینه سازی قطعات محتوا برای جستجو، سئوکاران و بازاریابان محتوا جریان ثابتی از ترافیک را به وب سایت های خود ایجاد می کنند. آنها اهداف مختلف جستجو را پوشش می دهند تا به کاربران کمک کنند تا قیف جستجو را پایین بیاورند.
برای انجام این کار، از وب سایت هر رقیب بازدید کنید تا مطمئن شوید که آنها به درستی موضوع مورد نظر را به مخاطبان خود منتقل می کنند. محتوای آنها باید نه فقط برای مخاطب مناسب، بلکه باید متناسب با مرحله ای باشد که در سفر خرید در آن قرار دارند.
هنگامی که رقبای دیجیتالی مناسب را انتخاب کردید، پارامترهای محتوای مقاله آینده خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که مقادیر پیشفرض در پلتفرم بازاریابی محتوایی رتبهبندی SE بهعنوان میانگین هر رقیب منتخب نمایش داده میشود، اما شما آزاد هستید که آنها را به دلخواه تغییر دهید. تصمیم بگیرید که خودتان چه تعداد کلمه یا کاراکتر در متن گنجانده شود، متن به چند عنوان و پاراگراف تقسیم شود، و همچنین تعداد تصاویری که خواندن متن را آسان تر می کند، در نظر بگیرید.
این به این دلیل است که اگر رتبهبندی شما تغییر کرد یا اگر رقیب دیگری تمام تلاشهای خود را برای بالاتر بردن رتبه صفحات شما انجام داد، میتوانید سریع عمل کنید.
خلاصه
برای اطمینان از اینکه کل فرآیند را خودکار می کنید، بررسی کنید که آیا ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما می تواند:
- کلمات کلیدی مشابه، مرتبط و طولانی را با حجم جستجوی مختلف بر اساس کلمه کلیدی seed پیشنهاد دهید.
- داده های کامل و دقیقی را در مورد معیارهای کلیدواژه، از جمله حجم جستجو و دشواری کلمه کلیدی به شما ارائه می دهد.
- ویژگی های SERP را برای هر کلمه کلیدی برجسته کنید.
- هدف کاربر کلمه کلیدی را نشان دهید.
- به شما نشان می دهد که یک کلمه کلیدی SERP چقدر فرار است و بازیکنان آن چقدر معتبر هستند.
بسیاری از متخصصان سئو و بازاریابی محتوا بخش خوبی از تلاشهای خود را برای تولید محتوا در تحقیقات کلمات کلیدی ذخیره میکنند. به هر حال، انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی اولین قدم برای جستجوی موضوع مقاله است. این است که چگونه بفهمیم مردم بیشتر درباره چه چیزی صحبت می کنند. شما در حال کشف موضوعاتی هستید که در حال حاضر تقاضای بیشتری دارند.
اگر عجله دارید، میتوانید این روش را با برداشتن تکههای متنی مرتبط از مقالات رقیب و اجازه دادن به هوش مصنوعی بازنویسی جایگزینهای بدون سرقت ادبی، به نهایت خود ببرید. اما، البته، همیشه بهتر است اجازه دهید متخصصان کار خود را انجام دهند.
آخرین اما نه کم اهمیت، ساختار عنوان صفحه رقیب را تجزیه و تحلیل کنید تا یک طرح کلی از مقاله آینده خود ایجاد کنید. می توانید سرفصل های رقبا را همانطور که هست کپی کنید یا از آنها الهام بگیرید و ساختار خود را با سرفصل های منحصر به فرد ایجاد کنید.
به این نکته توجه کنید که پایگاه داده ابزار تحقیق کلمات کلیدی شما چقدر بزرگ است و چقدر می توانید از نظر دقت به آن اعتماد کنید.
تقریباً هر ابزار مدرن اتوماسیون بازاریابی محتوایی این فرصت را به شما می دهد که یک متن را از وب سایت رقیب بگیرید و آن را در نسخه خود وارد کنید. سپس جایگزین های بدون سرقت ادبی را برای شما ارائه می دهد تا در مقاله خود استفاده کنید.
از انجام تحقیق گرفته تا ایجاد محتوا و بهینه سازی آن، ابزارهای اتوماسیون محتوا می توانند بهره وری شما را در کل چرخه زندگی محتوا بهبود بخشند.
ایجاد محتوا فرآیندی است که شامل مراحلی ضروری است که عبارتند از:
- تعیین موضوع مقاله
- ایجاد خلاصه محتوا
- نوشتن یک نسخه بهینه مقاله
جدید در زمین موتورهای جستجو