از آنها بخواهید کمپینهای برنده را برای مشتریانی اجرا کنند که با جمعیتشناختی افرادی که درخواست میکنند و پاسخ میدهند اما هنوز تبدیل نشدهاند، مطابقت دارد.
و این یک پیروزی آسان برای سئوکاران است که اگر مجبور نباشید دنبال عبارات بزرگی بروید که رقابت در آنها سخت تر است، کار شما را آسان تر می کند.
و از این نکات صحبت می توان به عنوان “ایمیل طعمه” استفاده کرد تا سعی کنید شخصی را که شروع به بررسی کرده است اما هرگز تبدیل نکرده است، به دست آورید.
در اینجا یک مثال است. فرض کنید عبارتی وجود دارد که 1000 بازدیدکننده به سایت شما می آورد و یکی که 600 بازدیدکننده دارد.
اگر در سایت های خبری کار کرده اید، وبلاگ نویس هستید یا محتوای ویدیویی تولید می کنید، می دانید درآمد CPM و CPC چقدر مهم است.
شاید عبارت 1000 سرگرم کننده یا یک مقاله جالب برای خواندن حقیقت باشد. به همین دلیل است که CPM محرک بزرگ درآمد است.
تبدیلهایی که در اینجا نادیده گرفته شدهاند، ایمیل و فروش برگشتی هستند که از کاری که انجام دادهاید بهعنوان سئو و افزایش نرخ تبدیل احتمالی از صفحات محصول و برگههای مشخصاتی که بهروزرسانی کردهاید به دست آمدهاند.
نگاه کردن به تصویر بزرگتر
بیایید CPM ها را برابر فرض کنیم و این مزیت را به عبارت 1000 برمی گرداند.
و با کمک به منابع انسانی برای ایجاد رزومه های عقب افتاده، یافتن نامزدهای منفعل پس از باز شدن شغل آسان تر می شود. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها نیز می شود.
3. کمپین های برنده
تیم تبلیغات این عدد بزرگتر را میخواهد زیرا چشمهای بیشتری دارد و این به معنای پول CPM بیشتر است. اما این می تواند حرکت اشتباهی باشد.
به این فکر کنید که چگونه مجموعه مهارت های شما می تواند برای بقیه شرکت مفید باشد و شروع به اندازه گیری تأثیر کامل نقش خود به عنوان یک SEO کنید.
نگاه کنید تا ببینید هدف کاربر در صفحه چیست.
چیزهای بیشتری برای ساختن وجود دارد. و فراموش نکنید که بازدیدکنندگان این صفحات می توانند برای درآمد طولانی مدت به مشترکین ایمیل و پیامک تبدیل شوند.
اگر ترافیک عبارت 600 یک «چگونه» یا یک راهنمای خرید باشد، یا چیزی که کاربر به یک محصول یا خدمات نیاز دارد، احتمالاً درآمد وابسته نیز در بالای آن وجود دارد.
سپس شروع به بهینه سازی بخش وب سایت کنید. اگر شغل منطقه ای باشد، طرح پست شغلی، و محتوای مبتنی بر طبقه بندی در مورد صنعت استخدام شما، باید نسبتاً آسان باشد که اطلاعات مبتنی بر مکان را درج کنید.
اکنون، مشاهده کنید که ترافیک با بهینهسازیها افزایش یا کاهش مییابد و اینکه کدام نوع شغل شروع به تکمیل ارسالهای بیشتر میکند.
اگر این کار را به خوبی انجام دهید، ممکن است بودجه بیشتری برای ابزارها و تخصیص مهندسی پیدا کنید.
در اینجا چند نمونه از معیارهایی وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده نکنید، اما می تواند راه خوبی برای نشان دادن ارزش واقعی شما به عنوان یک SEO به سازمان شما باشد.
1. درآمد CPM
اگر هر دوی آنها میانگین بازدید از صفحه 1.5 در هر بازدید داشتند، ببینید نرخ CPM چقدر است. شاید عبارت 1000 دارای CPM 5 دلار باشد، اما عبارت 600 دارای CPM 8 دلار باشد.
سپس میتوانید پستهای وبلاگ و یک سیلو محتوای جدید ایجاد کنید تا بر این موضوع اقتدار ایجاد کنید و تبدیلهای سنتی سئو را افزایش دهید.
در نهایت، از تیم های استخدام کننده بخواهید که پایگاه داده را مشخص کنند که چه کسی آن را برای مصاحبه ساخته است و چه تعداد نامزد استخدام شده اند.
این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که شما استفاده های مرتبطی را برای محصول یا خدمات خود به اشتراک می گذارید که ممکن است مصرف کننده خواسته باشد و از ارائه آن اطلاعی نداشته باشد.
CPM 5 دلاری با اضافه کردن هشت کمیسیون 20 دلاری یا 20 دلاری 200 دلاری چیزی نیست. عبارت کوچکتر جذابیت بیشتری دارد زیرا هم CPM و هم درآمد کمیسیون وابسته را دریافت می کنید.
نکته: اگر شرکت شما عضو فعال برخی از این گروهها است، از آنها بخواهید یک بک لینک به بخش مشاغل برای اعضای جویای کار داشته باشند.
آن 3 دلار اضافی جمع می شود. و می تواند یک سطح جلوتر برود.
جلسات یا جوامع محلی را برای تعامل و نحوه حمایت مالی و حمایتی شرکت شما از کارمندان فعالانه از این طریق ذکر کنید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.