و از این نکات صحبت می توان به عنوان “ایمیل طعمه” استفاده کرد تا سعی کنید شخصی را که شروع به بررسی کرده است اما هرگز تبدیل نکرده است، به دست آورید.
و به عنوان یک SEO، شما بخشی از بازاریابی هستید و به شما مزیت بزرگی نسبت به سایر کارمندان می دهد.
نگاه کنید تا ببینید هدف کاربر در صفحه چیست.
اگر هر دوی آنها میانگین بازدید از صفحه 1.5 در هر بازدید داشتند، ببینید نرخ CPM چقدر است. شاید عبارت 1000 دارای CPM 5 دلار باشد، اما عبارت 600 دارای CPM 8 دلار باشد.
و اگر این عبارت به دلیل ترافیک کمتر رقابتی کمتری داشته باشد، ممکن است کار شما برای کسب رتبه راحت تر باشد. و در اینجا متوقف نشوید. به CPM های واقعی نگاه کنید.
به صفحه مشاغل وب سایت خود نگاه کنید و یک تبدیل در بسته تجزیه و تحلیل خود برای برنامه ها و ارسال ها تنظیم کنید.
تبدیل سئو چیزی بیش از فروش، سرنخ و ترافیک برای CPM هاست.
این کپی را حجیم می کند و به نامزدها دلیلی برای درخواست می دهد زیرا شرکت از رشد شغلی آنها حمایت می کند.
عبارت عبارت 1000 بازدیدکننده باعث 1250 بازدید از صفحه شد، در حالی که عبارت 600 عبارت باعث افزایش 1500 بازدید شد.
میتوانید دادههای محصول و خدمات مشتری را با هم ترکیب کنید، سپس یک برنامه بازاریابی یکپارچه برای تیمهای تبلیغات ایمیل و رسانههای اجتماعی ایجاد کنید تا به طور موثرتری سود بازگردانده شود.
چیزهای بیشتری برای ساختن وجود دارد. و فراموش نکنید که بازدیدکنندگان این صفحات می توانند برای درآمد طولانی مدت به مشترکین ایمیل و پیامک تبدیل شوند.
آیا انتشارات شما از پیوندهای وابسته استفاده می کند؟
اگرچه جلب توجه به سایت یا کانال مهم است، اما ممکن است بردهای بزرگتری وجود داشته باشد. افزایش بازدید از صفحه به ازای هر بازدید کننده اولین مورد است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
2. کسب نامزد
شاید عبارت 1000 سرگرم کننده یا یک مقاله جالب برای خواندن حقیقت باشد. به همین دلیل است که CPM محرک بزرگ درآمد است.
به جای تصمیم گیری در مورد ترافیک، بازدید از صفحه و CPM، با مدیر روابط وابسته صحبت کنید و بپرسید چه درآمدی از طریق پیوندهای وابسته به دست می آید.
و ما میتوانیم پنج لایه عمیقتر برویم، اما شما متوجه موضوع میشوید. این چیزی است که ما به شرکت های وابسته در برنامه هایی که مدیریت می کنیم کمک می کنیم تا هم آنها و هم مشتریان ما بتوانند رشد کنند.
اگر ترافیک عبارت 600 یک «چگونه» یا یک راهنمای خرید باشد، یا چیزی که کاربر به یک محصول یا خدمات نیاز دارد، احتمالاً درآمد وابسته نیز در بالای آن وجود دارد.
جذب استعدادها پرهزینه و رقابتی است. آگهی شغلی باید به چشمان مناسب برسد و در تابلوهای شغلی برجسته شود.
اگر عبارت 1000 بازدیدکننده دارای نرخ بازدید از صفحه 1.25 باشد و 600 دارای 2.5 بازدید از صفحه باشد و CPM ها برابر باشند، عبارت 600 بهتر است زیرا سود بیشتری دارد.
اونها می تونند … باشند:
- مشترکین خبرنامه و پیامک که به فروش تبدیل می شوند.
- کمپین های بازگشتی که مشتریان هنوز خرید نکرده اند یا شما را دوباره کشف نکرده اند.
- آوردن افراد جویای کار به صفحات فهرست شغلی خود، که منجر به کاهش هزینه های استخدام کارمندان جدید می شود.
اگر در سایت های خبری کار کرده اید، وبلاگ نویس هستید یا محتوای ویدیویی تولید می کنید، می دانید درآمد CPM و CPC چقدر مهم است.
تبدیل و ردیابی سئو فراتر از فروش مستقیم یا پیشرو در خط لوله شما است.
به این فکر کنید که چگونه مجموعه مهارت های شما می تواند برای بقیه شرکت مفید باشد و شروع به اندازه گیری تأثیر کامل نقش خود به عنوان یک SEO کنید.
در اینجا چند نمونه از معیارهایی وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده نکنید، اما می تواند راه خوبی برای نشان دادن ارزش واقعی شما به عنوان یک SEO به سازمان شما باشد.
1. درآمد CPM
با آوردن کاندیداها به طور مستقیم به وب سایت، منابع انسانی نیازی به صرف هزینه زیادی در تابلوهای شغلی ندارد.
اگر نظرسنجی خروج دارید، ببینید آیا استفاده یکی از دلایلی است که برند شما را ترک کرده است یا خیر.
به عنوان یک امتیاز، اگر این ویژگی ها و خدمات مورد تقاضا هستند، ممکن است نرخ تبدیل بالاتری در صفحات جزئیات محصول خود پیدا کنید.
این همچنین میتواند برای افرادی که چند سال است خرید نکردهاند و نمیدانند محصول یا خدمات پیشرفت کرده است نیز صدق کند.
تبدیلهایی که در اینجا نادیده گرفته شدهاند، ایمیل و فروش برگشتی هستند که از کاری که انجام دادهاید بهعنوان سئو و افزایش نرخ تبدیل احتمالی از صفحات محصول و برگههای مشخصاتی که بهروزرسانی کردهاید به دست آمدهاند.
نگاه کردن به تصویر بزرگتر
جلسات یا جوامع محلی را برای تعامل و نحوه حمایت مالی و حمایتی شرکت شما از کارمندان فعالانه از این طریق ذکر کنید.
این فصلنامه را به رئیس یا سازمان خود ارائه دهید و نشان دهید که چگونه در پول و زمان شرکت صرفه جویی کرده اید تا این منابع در جای دیگری متمرکز شوند.
اگر ناشران برای فروش تبلیغات و کسب درآمد به بازدید از صفحه و CPM نگاه کنند، به دنبال عبارات بزرگ هستند و نه تصویر بزرگ.
اگر این کار را به خوبی انجام دهید، ممکن است بودجه بیشتری برای ابزارها و تخصیص مهندسی پیدا کنید.