دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
جلسات آفت بسیاری از وجود حرفه ای است. جلسات ضعیف باعث اتلاف وقت، تخلیه انرژی و ارائه ارزش کمی می شود.
با اهداف هوشمندانه تر به مدیر خود نزدیک شوید و از بازی جلوتر خواهید بود. مدیر شما احتمالاً ایده های دیگری برای اهداف و نقاط عطف شما خواهد داشت، اما این روند نشان می دهد که شما به توسعه بلندمدت فکر می کنید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
برنامه های جلسات سلاح مخفی شما هستند. یک دستور کار عالی زمینه را برای یک جلسه بسیار موفق فراهم می کند. آنها لحن و انتظارات را تعیین می کنند. برنامه های جلسه به شرکت کنندگان فرصت می دهد تا برای موضوعات خاص آماده شوند. همچنین، باید دستور جلسه ای را که در آن شرکت می کنید درخواست کنید.
یک شبکه پشتیبانی با شرکت خود بسازید. این شبکه پشتیبانی باید خروجی ای برای ایده پردازی، ارائه بازخورد و کمک به وظایف باشد.
در اینجا یک چک لیست سریع برای ایجاد یک شبکه پشتیبانی وجود دارد:
در اینجا فهرستی سریع از راههای تعیین اهداف بلندمدت عالی آورده شده است:
ارتباطات واضح و مختصر را دست کم نگیرید. ارتباطات هسته اصلی هر نقشی در یک شرکت یا آژانس است.
این استراتژی زمانی قدرتمند است که با اعضای تیم در بخشهای دیگر آشنا شوید.
موفقیت به تنهایی به دست نمی آید. مهم نیست کجا کار می کنید، شما عضو یک تیم هستید. شما باید مطمئن شوید که یک عضو تیم حمایت کننده و مشارکتی هستید.
افرادی که در پست های پایین تر قرار دارند ممکن است احساس کنند که نمی توانند موضوعات را به مدیر خود دیکته کنند. که درست نیست. در مورد توسعه خود فعال باشید.
با این کار مجموعه کتابهای حرفهای SEM ما بسته میشود، که هدف آن پیشرفت شغلی شما در بازاریابی موتورهای جستجو است. در اینجا پیوندهای اقساط قبلی ما وجود دارد:
شما باید فردی باشید که برنامه های عالی را تنظیم می کند و یادداشت های کامل و مالکیت وظایف را پس از آن ارائه می دهد. برای موفقیت در جلسات، حتما این مراحل را دنبال کنید:
برای مثال، شخصی میتواند سؤالی بپرسد (شما صاحب پاسخ هستید)، درخواست داده یا گزارش دهد (مالک دادهها هستید)، یا کاری ارسال کند (تکمیل کار متعلق به شماست).
مهارت ها و وظایفی را که در آنها بهترین هستید و آنهایی که چالش برانگیز هستند را شناسایی کنید. درک نقاط قوت و ضعف به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام وظایف SEM را محول کنید و کدام یک را خودتان مدیریت کنید.
حتما این نکات را برای جلسات مدیران عالی 1:1 دنبال کنید:
تمام تلاش خود را برای ایجاد بلوک های جلسه انجام دهید. به عنوان مثال، اگر سه جلسه در روز دارید، آنها را پشت سر هم برنامه ریزی کنید.
بلوکهای جلسه به شما امکان میدهند یک گردش کار ایجاد کنید. برای زمان تمرکز هر روز به زمان معینی نیاز دارید. زمان تمرکز برای مدیران کمپین SEM بسیار مهم است.
به احتمال زیاد، مدیر شما اهداف فصلی را برای شما تعیین می کند. با این حال، شما می توانید در این فرآیند مشارکت داشته باشید و بینش منحصر به فرد خود را ارائه دهید.
این جلسات هفتگی فرصت شما برای بحث در مورد چالش ها، فرصت ها و اهداف بلند مدت است. به یاد داشته باشید، برای تعیین دستور جلسه نباید به مدیر خود متکی باشید.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/core-skills-advance-sem-career-391198
در نتیجه، این افراد تأثیر قابل توجهی بر سازمان خود خواهند داشت.
از آنها در مورد علایق و سرگرمی هایشان بپرسید. یک محیط باز ایجاد کنید که در آن همه احساس راحتی کنند تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارند.
یک موضوع در سراسر این مقاله مالکیت است. مالکیت را برای پیشبرد حرفه SEM خود در نظر بگیرید. مالک پروژه و مدیریت وظایف خود باشید. در بالای لیست وظایف خود بمانید، بنابراین مدیر شما مجبور به پیگیری نیست.