TikTok به تازگی سه ویژگی جدید با هدف افزایش تجربه LIVE و ارتقای ایمنی بیشتر برند را معرفی کرده است، چیزی که این برنامه در گذشته به نادیده گرفتن آن متهم شده است.
سه ویژگی جدید عبارتند از:
- معرفی چند مهمان
- افزایش حداقل سن LIVE از 16 به 18
- معرفی یادآورهای ایمنی برای همه مهمانان زنده
TikTok اخیراً در حال انتشار است و این بهروزرسانیها و ویژگیها را فقط چند لحظه پس از راهاندازی Focused View، یک هدف کمپین جدید که کاربران درگیر را هدف قرار میدهد، اعلام میکند.
بیایید شیرجه بزنیم
معرفی چند مهمان
از طریق چند مهمان، میزبانها اکنون میتوانند با حداکثر 5 مهمان با استفاده از طرحبندی شبکهای یا پانل به صورت زنده پخش شوند، و مخاطبان را در هنگام پاسخ دادن به سؤالات، میزبانی ویدیوهای نحوه برگزاری، یا صرفاً میزبانی یک پاتوق معمولی، درگیر نگه دارند.
پس از پخش زنده، سازندگان میتوانند برای تغییر برخی تنظیمات، از جمله قابلیت چرخاندن دوربین، افزودن افکتها و برچسبها، فیلتر کردن نظرات و افزودن ناظران، روی سه نقطه ضربه بزنند.
افزایش حداقل سن LIVE از 16 به 18
در حال حاضر، افراد برای میزبانی LIVE باید 16 سال یا بیشتر داشته باشند. از 23 نوامبر، حداقل سن از 16 به 18 سال افزایش می یابد. علاوه بر این، نوجوانان جوان تر باید 16 سال یا بیشتر برای دسترسی به پیام مستقیم و 18 سال یا بیشتر برای ارسال هدایای مجازی یا دسترسی به ویژگی های کسب درآمد داشته باشند.
علاوه بر این، TikTok روش جدیدی را برای سازندگان معرفی میکند تا انتخاب کنند که آیا ترجیح میدهند فقط به مخاطبان بزرگسال در LIVE خود دسترسی پیدا کنند.
یادآوری های ایمنی برای همه مهمانان زنده
سازندگان LIVE میتوانند از ابزار فیلتر کلمات کلیدی برای محدود کردن نظراتی که احساس میکنند مناسب نیستند استفاده کنند. در هفتههای آینده، TikTok نسخه بهروزرسانیشده این ویژگی را نیز عرضه میکند که یادآوری را برای افراد ارسال میکند و کلمات کلیدی جدیدی را پیشنهاد میکند که ممکن است بخواهند به لیست فیلترشان اضافه کنند.
برای انجام این کار، ابزار به محتوایی نگاه میکند که سازنده معمولاً از LIVE خود حذف میکند، کلمات مشابه را در این نظرات مشاهده میکند و سپس به میزبان پیشنهاد میکند که ممکن است این کلمات را به لیست فیلتر خود اضافه کند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
تو عمیق تر می توانید اطلاعیه کامل را از TikTok بخوانید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. برندها، تبلیغکنندگان و سازندگانی که از ویژگی LIVE استفاده میکنند، اکنون کنترل بیشتری بر روی افرادی که محتوای آنها را میبینند، دارند، و همچنین به آنها اجازه میدهند در صورت نیاز ناظران و فیلترهای بیشتری اضافه کنند.
به نظر میرسد سازندگان تغییرات جدید را پذیرفتهاند و اضافه میکنند: «مدیران و کلمات کلیدی کمک بزرگی برای اطمینان از اینکه میتوانم روی نمایشهای زندهام تمرکز کنم… بدون اینکه نگران ترولهای اینترنتی باشم، هستند.»


جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/3-new-tiktok-live-features-updates-and-policies-388779