درباره نویسنده
کاوش خانه شبکهای است که با کلیک کردن روی برگه کاوش مشاهده میکنید. این فید اکنون دارای تبلیغاتی برای دسترسی به افرادی است که در مراحل اولیه کشف محتوای جدیدی که ممکن است به آن علاقه مند باشند دسترسی پیدا کند.
هنگامی که شخصی با درگیر شدن با یک تبلیغ قصد تجاری خود را ابراز می کند، هوش مصنوعی تبلیغات بیشتری را از سایر مشاغلی که ممکن است به آنها علاقه مند باشد ارائه می دهد.
تبلیغات AR
تو عمیق تر اطلاعیه کامل را بخوانید و در مورد سطوح و ویژگی های جدید تبلیغات اینستاگرام بیشتر بدانید اینجا.
تبلیغات در فیدهای نمایه نیز برای پروفایل های عمومی غیر نوجوانان آزمایش می شود. این تجربه فید است که افراد می توانند پس از بازدید از نمایه حساب دیگر و ضربه زدن روی یک پست، در آن پیمایش کنند.
تبلیغات چند آگهیدهنده به کسبوکارها امکان میدهد «افرادی که ذهنیت خرید دارند و اخیراً با محتوای کسبوکار مرتبط در فید درگیر شدهاند» کشف شوند.
برای افزایش پذیرش Reels، اینستاگرام آهنگهای رایگان و باکیفیت را از کتابخانه Meta Sound Collection معرفی کرده است. این آهنگ ها را می توان به تبلیغات چرخ و فلک در Reels اضافه کرد. می توانید آهنگی را از کتابخانه انتخاب کنید یا به برنامه اجازه دهید به طور خودکار آهنگی را بر اساس محتوا انتخاب کند.
تبلیغات فید خانه و نمایه را کاوش کنید
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.