4 ابزار و سطوح تبلیغاتی جدید اینستاگرام


در چند هفته گذشته، اینستاگرام سطوح جدید (آنچه اینستاگرام به آن مکان‌گذاری می‌گوید) و ابزارهای خلاقانه تبلیغاتی را معرفی کرده است تا به کسب‌وکارها گزینه‌های بیشتری برای ایجاد پست‌های جذاب، دستیابی به مشتریان بیشتر و رشد برندشان بدهد.

بهینه سازی موسیقی برای Reels

برای افزایش پذیرش Reels، اینستاگرام آهنگ‌های رایگان و باکیفیت را از کتابخانه Meta Sound Collection معرفی کرده است. این آهنگ ها را می توان به تبلیغات چرخ و فلک در Reels اضافه کرد. می توانید آهنگی را از کتابخانه انتخاب کنید یا به برنامه اجازه دهید به طور خودکار آهنگی را بر اساس محتوا انتخاب کند.

تبلیغات فید خانه و نمایه را کاوش کنید

کاوش خانه شبکه‌ای است که با کلیک کردن روی برگه کاوش مشاهده می‌کنید. این فید اکنون دارای تبلیغاتی برای دسترسی به افرادی است که در مراحل اولیه کشف محتوای جدیدی که ممکن است به آن علاقه مند باشند دسترسی پیدا کند.

تبلیغات در فیدهای نمایه نیز برای پروفایل های عمومی غیر نوجوانان آزمایش می شود. این تجربه فید است که افراد می توانند پس از بازدید از نمایه حساب دیگر و ضربه زدن روی یک پست، در آن پیمایش کنند.

گزینه های کسب درآمد به‌عنوان بخشی از این آزمون، فرصتی برای کسب درآمد آزمایش می‌کنیم که به سازندگان واجد شرایط اجازه می‌دهد از آگهی‌های نمایش داده‌شده در فیدهای نمایه‌شان درآمد بیشتری کسب کنند، که از سازندگان منتخب ایالات متحده شروع می‌شود.

تبلیغات چند تبلیغی مبتنی بر هوش مصنوعی

تبلیغات چند آگهی‌دهنده به کسب‌وکارها امکان می‌دهد «افرادی که ذهنیت خرید دارند و اخیراً با محتوای کسب‌وکار مرتبط در فید درگیر شده‌اند» کشف شوند.

هنگامی که شخصی با درگیر شدن با یک تبلیغ قصد تجاری خود را ابراز می کند، هوش مصنوعی تبلیغات بیشتری را از سایر مشاغلی که ممکن است به آنها علاقه مند باشد ارائه می دهد.

تبلیغات AR

نسخه بتای باز AR هم در فید و هم در داستان راه اندازی شده است. تجربه AR توسط Spark AR ارائه می‌شود و مارک‌ها می‌توانند افراد را تشویق کنند تا از طریق محیط اطراف خود با این جلوه ارتباط برقرار کنند.

تو عمیق تر اطلاعیه کامل را بخوانید و در مورد سطوح و ویژگی های جدید تبلیغات اینستاگرام بیشتر بدانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات بیشتر در اینستاگرام برای کاربران چیز خوبی به نظر نمی رسد. تبلیغات بیش از حد و تجربه منفی پلت فرم می تواند باعث شود تا کاربران بیشتری از برنامه استفاده نکنند و تبلیغات برای برندها کمتر موثر باشد.

از سوی دیگر، اگر اینستاگرام به بهبود هوش مصنوعی خود ادامه دهد و تبلیغات مرتبط با کاربران را نشان دهد، قرار دادن تبلیغات اضافی ممکن است آزاردهنده نباشد. مکان‌های جدید به برندها فرصت‌های بیشتری می‌دهد تا محتوایشان دیده شود و پایگاه مشتریان خود را رشد دهند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.




منبع: https://searchengineland.com/4-new-instagram-ad-surfaces-and-tools-388522