کارآموزی جزء اصلی مشاغل اولیه است. بیشتر شرکتها انتظار دارند که استخدامهای جدید پس از فارغالتحصیلی از کالج، نوعی تجربه کارآموزی داشته باشند. در بیشتر موارد، دوره های کارآموزی کار خوبی برای مراقبت از دانشجویان کالج و افراد حرفه ای ابتدایی انجام می دهد.
همچنین غیرمنطقی است که از کسی بخواهیم مجانی کار کند. این شامل سرمایه گذاری زمان برای یادگیری این هنر است. دریافت کمک هزینه به هر اندازه (حتی به اندازه 500 دلار در ماه) می تواند در موارد زیر کمک زیادی کند:
- ایجاد اعتماد به نفس در شاگرد خود که شایسته است و می تواند در بازاریابی دیجیتال حرفه ای ایجاد کند. دانستن اینکه از همان روز اول در حال کسب درآمد هستید میتواند به تمرینکنندگان جدید کمک کند تا مراحل اولیه یادگیری را پشت سر بگذارند.
- پرورش وفاداری بین شاگرد و برند. یکی از بزرگترین «خطرات» استخدامهای جدید، سرمایهگذاری زمان برای فردی است که کمتر از یک سال دیگر کار را ترک میکند. شروع رابطه کاری خود با احترام گذاشتن به زمان و مهارتهای آنها کمک زیادی به ایجاد اعتماد میکند که با استخدام خود به درستی انجام خواهید داد.
هنگامی که یک کارآموز برای اولین بار در حال یادگیری است، به او قدرت دهید تا کارهایی را انجام دهد که هر گواهینامه ای را که ممکن است از او بخواهید دریافت کند، پیگیری می کند. فراموش کردن منحنی یادگیری اصطلاحات و ایجاد گردش کار کارآمد در ابزارها آسان است. وظایفی را برای آنها تنظیم کنید که به آنها فرصتی برای یادگیری به روشی که به بهترین شکل یاد می گیرند، می دهد.
خلاقیت مورد نیاز است، اما نه به اندازه یک شاگرد اجباری. با از بین بردن فشار برای دستیابی به خلاقیت، به شاگرد خود اجازه میدهید تا به طور ارگانیک این مهارت را پرورش دهد، زیرا با مهارتهای فنیتر کار میکند.
اگر شاگردی را انتخاب کنید که هیچ یک از مهارت های اصلی را نداشته باشد، باعث ایجاد اصطکاک می شود. وقتی به دنبال کارآموز میگردم، به دنبال افرادی میگردم که مهارتهایی را که برای من ارزش قائلم را به روشهای غیر متعارف نشان میدهند. به عنوان مثال، بسیاری از موفق ترین کارآموزان من بازی های ویدئویی MMO انجام می دهند (که نیاز به تجزیه و تحلیل داده های زیادی و توسعه تیم دارند). همچنین کمک می کند که یک علاقه شخصی مشترک وجود داشته باشد، بنابراین رابطه مدیر دوستانه تر و قابل دسترس تر است.
غذای آماده
اگر در خانه کار می کنید، وظایفی را که تیم شما در حال حاضر روی آنها کار می کند بر اساس هزینه ساعتی تقسیم کنید. یک عضو مستقر در تیم برای تعیین وظایف “کار غرغر” هزینه بیشتری خواهد داشت. آزاد کردن 5 تا 10 ساعت در هفته با نرخ گرانتر به حاشیه سود کمک میکند و در عین حال به یک بازاریاب جدید برای کسب تجربه عملی کمک میکند.
2. جدول زمانی غیر واقعی را برای شاگرد خود تعیین نکنید
ساختار جبران برای وظایف بازاریابی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. چه با نرخ ساعتی یا یک نرخ ثابت بروید، مهم است که این نرخ بار عملیاتی ایجاد نکند.
دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت به مهارت های اصلی خاصی نیاز دارد:
- تفکر تحلیلی: توانایی کاوش در چرایی پشت چگونه.
- یکدلی: درک اینکه چرا مردم به روش خاصی فکر می کنند و می توانند با آن ظرافت ها سازگار شوند.
- ارتباط: توانایی بیان آنچه در حال رخ دادن است و توانمندسازی سهامداران برای خرید استراتژی شما.
جدید در زمین موتورهای جستجو