همه ما میخواهیم خوب عمل کنیم و دریافت کلمات تأییدکننده میتواند برای غلبه بر سندروم فریبکار واقعاً مفید باشد. این گفته میشود که اگر شاگردی با مشکل مواجه است، گفتن اینکه آنها خوب کار میکنند در حالی که این کار را نمیکنند، پایهای متزلزل ایجاد میکند.
تسلط بر هر چیزی به 10000 ساعت نیاز دارد و وظایف محول شده باید از فرآیند یادگیری پشتیبانی کند، نه ایجاد فرصت برای شکست.
کارآموزی جزء اصلی مشاغل اولیه است. بیشتر شرکتها انتظار دارند که استخدامهای جدید پس از فارغالتحصیلی از کالج، نوعی تجربه کارآموزی داشته باشند. در بیشتر موارد، دوره های کارآموزی کار خوبی برای مراقبت از دانشجویان کالج و افراد حرفه ای ابتدایی انجام می دهد.
برنامههای کارآموزی میتوانند راههای قدرتمندی برای انجام کارهای خوب با انجام کارهای خوب باشند.
همانطور که پرداختن به کار شاگردتان برای کارشان مهم است، سرعت بخشیدن به زمان یادگیری و کار او نیز مهم است.
اگر شاگردی را انتخاب کنید که هیچ یک از مهارت های اصلی را نداشته باشد، باعث ایجاد اصطکاک می شود. وقتی به دنبال کارآموز میگردم، به دنبال افرادی میگردم که مهارتهایی را که برای من ارزش قائلم را به روشهای غیر متعارف نشان میدهند. به عنوان مثال، بسیاری از موفق ترین کارآموزان من بازی های ویدئویی MMO انجام می دهند (که نیاز به تجزیه و تحلیل داده های زیادی و توسعه تیم دارند). همچنین کمک می کند که یک علاقه شخصی مشترک وجود داشته باشد، بنابراین رابطه مدیر دوستانه تر و قابل دسترس تر است.
غذای آماده
یافتن یک شاگرد خوب مستلزم آن است که بدانید چه می خواهید و آماده باشید تا آنها را در مکان های غیر متعارف پیدا کنید. دیدن روشن شدن آنها در حین کسب تسلط لذت بخش است و کار آنها مایه افتخار خواهد بود.
رفتن به جاده کارآموز در مقابل استخدام معمولی به سرمایه گذاری اضافی شما نیاز دارد تا آنها را برای موفقیت آماده کنید. با این حال، مزایای بلندمدت پرورش یک کارآموز میتواند تضمین کند که شما یک عضو تیم را به اندازه شما در موفقیت شما سرمایهگذاری کردهاید.
به عنوان مثال، وقتی با یک کارآموز کار می کنم، خدمات آنها را به طور خاص می فروشم. مشتری میداند که در حال یادگیری کسی است و همچنین از یک استراتژیست خبره با تخفیف برخوردار میشود.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
او که کهنه کار صنعت بازاریابی دیجیتال و “25 کارشناس برتر PPC” است، او در سال 2008 به عنوان یک SEO کار را آغاز کرد و در سال 2012 به PPC منتقل شد. او استراتژی و اجرای کمپین های رسانه ای پولی را مدیریت می کند و همچنین به برندها در ایجاد روابط با شرکای سودآور کمک می کند. و مشتریان ناوا در طول زندگی حرفهای خود به این نکته توجه میکند که به دیگران پاسخ میدهد و دوست دارد درسهای آموخته شده در مدار سخنرانی بینالمللی و همچنین دانشگاههای محلی را به اشتراک بگذارد. او به طور مکرر در چندین نشریه مشارکت دارد و در سال 2019، او یکی از اعضای مؤسس انجمن جستجوی پولی شد.