درست است، داده ها هرگز به طور کامل فاش نمی شوند، بنابراین فقط بخشی از تصویر است. اما هنگامی که این را بدانید و به آن “تکیه” نکنید، ایمن هستید و می توانید تا زمانی که مفید باشد از آن استفاده کنید.
وقتی برای “SEO” جستجو می کنم، دریافت می کنم سوالات مرتبط در بالا (پس از اولین نتیجه) به جای طرح PAA که قبلاً استفاده می شد:

یکی از بهترین موارد استفاده از GSC جستجوی میوه کم آویزان است.
با این حال، بسیاری از وب سایت ها می توانند از میوه های کم آویزان برای افزایش دید جستجوی خود استفاده کنند.
با این حال، حتی سازندگان محتوای سکسی کمتر تمایل دارند بیشتر وقت و تلاش خود را صرف ساختن امپراتوری مارک زاکربرگ کنند.
“سئوی اخلاقی” می تواند به معنای تجارت واقعی باشد، در حالی که “مخفف SEO” می تواند به معنای لینک های ورودی باشد.
محتمل ترین دلیل برای عدم کسب کلیک این است که شما برداشتی دریافت نمی کنید.
این مورد در مورد مثال اول، “مخفف SEO” است. میانگین پوزیشن من 15.9 است.
این در بسیاری از موارد به خوبی کار می کند، به خصوص اگر H1 را به خوبی بهینه کرده باشید، زیرا سیگنال رتبه بندی قابل توجهی برای گوگل است.
در حالی که اخیراً آنها به عنوان یک سیگنال رتبه بندی بی ارزش شده اند، عنوان هنوز همان چیزی است که جستجوگران برای اولین بار خواهند دید.
بنابراین هنگامی که “تویتر” را جستجو می کنید، گوگل ممکن است یک PAA به شما نشان دهد که “مزایای توییتر چیست؟”
چرا؟ من یک مقاله با رتبه خوب در مورد جایگزین های جستجوی گوگل دارم که یک دهه است آن را به روز می کنم. شخصی در نظرات گفت: “گوگل بد است.”
میتوانید با ارائه آن به وبلاگنویسان دیگر با استفاده از دسترسی، محتوا را مفیدتر کنید یا تبلیغات بیشتری برای محتوای موجود اضافه کنید.
جستجوگران ممکن است از نظر تئوری صفحه شما را در نتایج ببینند، اما ممکن است آنقدر دور باشد که مورد توجه قرار نگیرد.
بیایید نتایج را فیلتر کنیم و روی آنچه ارائه میدهم تمرکز کنیم. بیایید کاری کنیم که GSC عبارات کلیدی را نشان دهد شامل نمی شود کلمه کلیدی “گوگل”
حتی بهعنوان یک حرفهای، دادههای ارزشمندی را از Google کشف خواهید کرد.
با این حال، عناوین بیشتر برای خوانندگانی هستند که قبلاً در صفحه واقعی هستند یا برای کسانی که در رسانه های اجتماعی مطالعه می کنند.
به سادگی کلمات کلیدی رقابتی مرتبط با تجارت خود را در گوگل جستجو کنید. برای ما، می تواند برای “SEO” باشد.
زمانی که نام تجاری یا URL در عنوان به اندازه یا طولانی تر از کلمه کلیدی (و موضوع) خاص باشد، ممکن است حتی با مشکلات محتوای تکراری مواجه شوید.
این محبوب ترین ویژگی SERP در گوگل پس از پیوندهای سایت است و معمولاً در بیش از دو سوم نتایج گوگل قابل مشاهده است.
در وردپرس، برخی از تم ها هنوز هم ابتدا با نام تجاری مطابقت دارند. اکثر تم ها “Example.com” را به هر تگ عنوان اضافه می کنند (معمولاً در پایان).
در بالا یک اسکرین شات جزئی از GSC وبلاگ خودم است.
آنجا نشان میدهد که در هفتههای اخیر من در حدود #12 تا #13 بودهام.
من نمی توانم از بشارت سئو برای سؤالات «مردم هم می پرسند» (PAA) در گوگل دست برداریم.
اما تگ های عنوان فراتر از جلوگیری از تکرار مهم هستند.
در سالهای اخیر، من حتی شروع به ارائه چیزی کردم که من آن را ممیزی حضور آنلاین مینامم تا حضور کلی یک برند در وب را در نظر بگیرم.
داشتن چیزی مانند allothershortdomainnameswerealreadygone.com در عنوان مفید نیست.
وقتی به سوال دوم نگاه می کنم (“چهار نوع سئو چیست؟”)، سایتی را می بینم که هرگز در مورد آن نشنیده بودم و پاسخی که ممکن است اشتباه باشد. شرط می بندم که می توانید یک بهتر بسازید.