درست در پنج هفته گذشته، گوگل چهار تغییر بزرگ را معرفی کرده است که بر رتبه بندی صفحات و همچنین نحوه نمایش محصولات برندها در نتایج جستجو تأثیر می گذارد: به روزرسانی محتوای مفید، به روزرسانی اصلی سپتامبر، به روزرسانی تجربیات محصول و محصول سپتامبر 2022. به روز رسانی بررسی ها
سئو 43 درصد از کل ترافیک وب سایت را هدایت می کند و به برندها کمک می کند تا هزینه های جستجوی پرداخت شده را کاهش دهند. در طول فصل تعطیلات سنگین خرید، SEO اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا مشتریان آماده برای خرید محصولات خاصی را جستجو می کنند. وقت آن است که روی استراتژی های سئو هوشمند شرط بندی کنید و به به روز رسانی های تاثیرگذار بر فروش که گوگل در الگوریتم های جستجوی خود انجام داده است توجه کنید.
مکان خود را ذخیره کنید
جدید در زمین موتورهای جستجو
به انحصاری در چهارشنبه، 19 اکتبر بپیوندیدهفتم برای یادگیری نحوه سازگاری با به روزرسانی های اخیر Google و در عین حال به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و پتانسیل فروش در زمان جمعه سیاه و دوشنبه سایبری. پوشش خواهیم داد:
- به روزرسانی های داده های ساختاری محصول که باعث کلیک های با هدف بالا می شود
- چگونه به روزرسانی محتوای مفید Google می تواند بر سئو و استراتژی محتوای شما تأثیر بگذارد
- دستیابی به دید بهتر جستجو با صفحات تعطیلات خاص رویداد.
- با بهینه سازی محتوا برای قیف کامل، داده های بهتر را به Performance Max از طریق SEO تغذیه کنید.
- روش های موثر برای هماهنگ کردن تلاش ها و بودجه سئو و PPC
این تغییرات می تواند به معنای فرصت بیشتر برای نمایش محصولات گروه ها در نتایج جستجوی Google و همچنین رتبه بندی بالاتر برای صفحاتی با محتوای متفکرانه باشد. EXCLUSIVE چگونگی تأثیر این تغییرات بر ترافیک مشتریان خود را ردیابی کرد و روش هایی را که این مشتریان می توانند از به روزرسانی ها برای افزایش ترافیک و درآمد استفاده کنند، بررسی کرد.