جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/4-seo-tweaks-to-transform-q4-sales-388580
سئو 43 درصد از کل ترافیک وب سایت را هدایت می کند و به برندها کمک می کند تا هزینه های جستجوی پرداخت شده را کاهش دهند. در طول فصل تعطیلات سنگین خرید، SEO اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا مشتریان آماده برای خرید محصولات خاصی را جستجو می کنند. وقت آن است که روی استراتژی های سئو هوشمند شرط بندی کنید و به به روز رسانی های تاثیرگذار بر فروش که گوگل در الگوریتم های جستجوی خود انجام داده است توجه کنید.
این تغییرات میتواند به معنای فرصت بیشتر برای نمایش محصولات گروهها در نتایج جستجوی Google و همچنین رتبهبندی بالاتر برای صفحاتی با محتوای متفکرانه باشد. EXCLUSIVE چگونگی تأثیر این تغییرات بر ترافیک مشتریان خود را ردیابی کرد و روشهایی را که این مشتریان میتوانند از بهروزرسانیها برای افزایش ترافیک و درآمد استفاده کنند، بررسی کرد.
درست در پنج هفته گذشته، گوگل چهار تغییر بزرگ را معرفی کرده است که بر رتبهبندی صفحات و همچنین نحوه نمایش محصولات برندها در نتایج جستجو تأثیر میگذارد: بهروزرسانی محتوای مفید، بهروزرسانی اصلی سپتامبر، بهروزرسانی تجربیات محصول و محصول سپتامبر 2022. به روز رسانی بررسی ها
به انحصاری در چهارشنبه، 19 اکتبر بپیوندیدهفتم برای یادگیری نحوه سازگاری با بهروزرسانیهای اخیر Google و در عین حال به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و پتانسیل فروش در زمان جمعه سیاه و دوشنبه سایبری. پوشش خواهیم داد: