برای 25 سال، EXCLUSIVE به کسب و کارهای تجارت الکترونیک کمک کرده است تا با استفاده از استراتژی های بازاریابی اثبات شده برای SEO، PPC، PLA، بازارها، ایمیل و شبکه های اجتماعی به رشد و سودآوری بی نظیری دست یابند. گنجاندن 10 بار EXCLUSIVE در فهرست Inc. 5000 نشان می دهد که چرا رهبران تجارت الکترونیک به EXCLUSIVE برای رشد تجارت خود در کانال های دیجیتال اعتماد دارند. EXCLUSIVE خدمات بازاریابی دیجیتال برجسته ای را از طریق مشارکت قوی خود با رهبران این فضا ارائه می دهد – این آژانس یک شریک برتر گوگل، شریک نخبگان BigCommerce، شریک تجاری متا، شریک Bing Elite، شریک انتخابی مایکروسافت، شریک Klaviyo Platinum و بسیاری دیگر است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.exclusiveconcepts.com.
درست در پنج هفته گذشته، گوگل چهار تغییر بزرگ را معرفی کرده است که بر رتبهبندی صفحات و همچنین نحوه نمایش محصولات برندها در نتایج جستجو تأثیر میگذارد: بهروزرسانی محتوای مفید، بهروزرسانی اصلی سپتامبر، بهروزرسانی تجربیات محصول و محصول سپتامبر 2022. به روز رسانی بررسی ها
سئو 43 درصد از کل ترافیک وب سایت را هدایت می کند و به برندها کمک می کند تا هزینه های جستجوی پرداخت شده را کاهش دهند. در طول فصل تعطیلات سنگین خرید، SEO اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا مشتریان آماده برای خرید محصولات خاصی را جستجو می کنند. وقت آن است که روی استراتژی های سئو هوشمند شرط بندی کنید و به به روز رسانی های تاثیرگذار بر فروش که گوگل در الگوریتم های جستجوی خود انجام داده است توجه کنید.
به انحصاری در چهارشنبه، 19 اکتبر بپیوندیدهفتم برای یادگیری نحوه سازگاری با بهروزرسانیهای اخیر Google و در عین حال به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و پتانسیل فروش در زمان جمعه سیاه و دوشنبه سایبری. پوشش خواهیم داد:
بهروزرسانیهای دادههای ساختاری محصول که باعث کلیکهای با هدف بالا میشود
چگونه بهروزرسانی محتوای مفید Google میتواند بر سئو و استراتژی محتوای شما تأثیر بگذارد
دستیابی به دید بهتر جستجو با صفحات تعطیلات خاص رویداد.
با بهینهسازی محتوا برای قیف کامل، دادههای بهتر را به Performance Max از طریق SEO تغذیه کنید.
روش های موثر برای هماهنگ کردن تلاش ها و بودجه سئو و PPC
این تغییرات میتواند به معنای فرصت بیشتر برای نمایش محصولات گروهها در نتایج جستجوی Google و همچنین رتبهبندی بالاتر برای صفحاتی با محتوای متفکرانه باشد. EXCLUSIVE چگونگی تأثیر این تغییرات بر ترافیک مشتریان خود را ردیابی کرد و روشهایی را که این مشتریان میتوانند از بهروزرسانیها برای افزایش ترافیک و درآمد استفاده کنند، بررسی کرد.