بیشتر اوقات، این توصیهها به ما کمک میکنند تا برندهایمان را درج کنیم.
با این حال، ما مستقیماً از ناشران شنیدهایم که Google تمایل دارد مقالاتی را با مسیرهای متعدد برای خرید ترجیح دهد، بنابراین آنها از تنظیمات یکسانی حمایت میکنند.
ما آنها را به شرکای رسانهای برتر خود منتقل میکنیم و پیشنهادهایی برای قرار دادن محصولات مرتبط (و ساختارهای کمیسیون فعال) ارائه میکنیم.
شما نمی توانید انتظار داشته باشید که Conde Nast، Wirecutter، CNET و همکاران را شکست دهید.
بنابراین چگونه میتوانید به آنها بپیوندید و از قدرت آن پلتفرمها استفاده کنید تا برند خود را تا حدی نمایان و اعتبار شخص ثالث به دست آورید؟
خارج از نقاط عطف تعطیلات، با ظهور روندها، همیشه جا برای تنظیمات دیگر وجود دارد.
فکر کردن به سئو در کمی خلأ آسان است، اما به یاد داشته باشید: مصرف کنندگان با پلتفرم های رسانه ای خارج از جستجوی کلمات کلیدی درگیر می شوند.
در حالی که تشخیص روند یک فرصت عالی برای برندها و ناشران به طور یکسان است، این جایی نیست که شما بخش عمده ای از نتایج خود را از عملکرد روابط عمومی پیدا کنید.
استفاده مجدد در رسانههای اجتماعی – که نام تجاری را در مواردی مانند حلقهها و داستانها نشان میدهد – نشاندهنده مکانهای افزایشی بیشتری برای دسترسی با روابط عمومی عملکرد است. تیم شما باید مطمئن شود که گزینه های قرار دادن آنها را درک می کند.
ترکیب حجم، مخاطب، و اعتبار شخص ثالث قابل اعتماد، فرصت بزرگی برای کشف برند/محصول و درآمد فوری ایجاد میکند.
وقتی برای گنجاندن در اینجا مطرح میکنید، مطمئن شوید که بهترین کار خود را انجام میدهید: SKUهای پرفروش و فوقالعاده مرتبط و ساختارهای کمیسیون تهاجمی.
به عنوان مثال، در روزهای اولیه کووید-19، با اطلاع دادن به شرکای رسانهای خود که شاهد افزایش تقاضا برای «تجهیزات تناسب اندام در خانه» و کلمات کلیدی مرتبط هستیم، به یک برند تناسب اندام کمک کردیم تا جایگاههای عالی کسب کنیم.
برندها و ناشران برخی از علایق رقابتی دارند که باید از آنها آگاه باشند.
یکی از موارد متداول این است که برندها ترجیح می دهند ناشران برای گزینه های خرید منحصراً به سایت های خود اشاره کنند، در حالی که ناشران تقریباً همیشه گزینه های متعددی را برای خرید ارائه می دهند.
نه، برای فهرست آمازون یک برند ایده آل نیست که در کنار وب سایت آنها ذکر شود.
به یاد داشته باشید، انتشار رسانه ای مانند هر صنعت دیگری رقابتی است، بنابراین شما تمایل دارید از مزایای دادن اطلاعات به شرکای خود بهره مند شوید که به آنها کمک می کند.
2. محتوای همیشه سبز بیشتر بازی روابط عمومی عملکردی است – به جز روندهای داغ
اگر انتخاب بین فهرستهای متعدد و بدون فهرست است، ما همیشه به برندهایمان توصیه میکنیم که با این جریان همراه باشند.
4. قرار دادن می تواند (بسیار) فراتر از SERP باشد
تیم ما تحقیقات قابل توجهی برای کمک به پیدا کردن روندهای نوظهور برای شرکای رسانه ای خود انجام می دهد که همچنین فرصت هایی را برای مارک های ما فراهم می کند.
همراه با محتوای همیشه سبز امتحان شده و واقعی، می توان فضایی برای ادغام تم ها در محتوای تعطیلات وجود داشت.
اکثر سئوکاران با چالش بزرگ دستیابی به دیده شدن برای کلمات کلیدی رقابتی آشنا هستند.
البته، همچنان برای فروش هایی که از طریق آن لیست ها به دست می آید، کمیسیون پرداخت خواهید کرد. اما حتی برجستهترین تیمهای SEO نیز نمیتوانند تأثیر ارگانیک کمپینهای روابط عمومی عملکرد جامع را ارائه دهند.
این مقاله به نکات تجاری عملکرد روابط عمومی میپردازد که میتواند به شما کمک کند تا مکانهای بزرگ را به دست آورید و از مزایای کشف و درآمد بهره ببرید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/performance-pr-secrets-boost-search-visibility-404190