برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد SMB، مایکروسافت یک برنامه تحقیقاتی کمی و کیفی برای درک بهتر نحوه مدیریت SMB ها در بازاریابی دیجیتال امروزی و شناسایی نقاط دردناکی که منجر به بازاریابی دیجیتال می شود، توسعه داد. تصمیم گیرندگان تبلیغاتی شرکتهایی با کمتر از 200 کارمند در یک نظرسنجی 15 دقیقهای شرکت کردند تا نیازهای خود و نکات مهم در چشمانداز تبلیغات دیجیتال را درک کنند. مایکروسافت بعداً مصاحبههای کیفی انجام داد تا نیازهای SMB را عمیقتر کند. اکثر پاسخ دهندگان خاطرنشان کردند که منابع داخلی کمی برای حمایت از تلاش های خود دارند و اغلب برای پشتیبانی به آژانس ها یا فریلنسرها (معمولاً برای تولید محتوا یا مدیریت و بهینه سازی کمپین های دیجیتال) متکی هستند.
چهار نقطه درد جهانی دیجیتال مارکتینگ
بازاریابان دیجیتال میدانند که تبلیغات آنلاین کلید تقویت برندشان است، اما اغلب نمیدانند از کجا شروع کنند. تبلیغات SMB مانند یک توپ و زنجیر به نظر می رسد. تغییرات سریع در صنعت تبلیغات نیز به غرق شدن بازاریابان کمک می کند. رفتارهای مصرفکننده و خواستهها برای حفظ حریم خصوصی، برندها را مجبور میکند تا با نحوه دستیابی و برآورده کردن بهترین نیازهای مردم سازگار شوند. در حالی که فضای دیجیتال مارکتینگ ممکن است طاقت فرسا باشد، اکنون زمان بسیار مهمی برای بازاریابان است تا روابط عمیقتری با مردم برقرار کنند.
ارزیابی بازگشت سرمایه (ROI) و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) یک کمپین همیشه چالش برانگیز بوده است – اما پاسخ دهندگان خاطرنشان می کنند که ردیابی تبدیل ها و اندازه گیری ROI/ROAS واقعی کمپین با تغییرات اخیر حریم خصوصی، حتی سخت تر است. یکی دیگر از چالشهای مشترک، عدم سازگاری معیار استاندارد شده یا شفافیت در پلتفرمها است. هنگام تهیه گزارشها برای مدیران، پاسخدهندگان وظیفه دارند گزارشهای متعددی را از پلتفرمهای مختلف کنار هم جمع کنند تا تصویری واضح از بازده سرمایهگذاری ملموس کمپین ارائه کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو