4 نقطه درد بازاریابی دیجیتال که امروزه SMB ها با آن روبرو هستند


برای موفقیت به عنوان یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​(SMB)، کارمندان باید هوشمندتر کار کنند. بودجه‌های کم و تیم‌های نامرغوب نیاز به نوآوری در هر سطحی دارند – از موسس و مدیر ارشد اجرایی، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک تا معاون بازاریابی، مدیر رسانه‌های اجتماعی تا استراتژیست جستجوی پولی. این فرصت برای آوردن خلاقیت و چابکی به میز یکی از دلایل متعددی است که باعث می شود کارمندان به SMB ها در محل کار پاداش دهند. کارمندان می توانند به تعریف چشم انداز شرکت کمک کنند. آنها می توانند راه هایی را برای تحقق این چشم انداز تصور کنند. و اغلب، با SMB ها، محصول ارائه شده با ارزش ها و سیستم های اعتقادی کارکنان همسو می شود.

اما بیایید با آن روبرو شویم. شغل یک تصمیم گیرنده بازاریابی دیجیتال در یک SMB می تواند چالش برانگیز باشد – از ساعات طولانی تا تغییر اولویت های بودجه. برخی ممکن است بگویند بازاریابی دیجیتال برای یک SMB به دلیل پلتفرم‌ها، منابع، تقاضای محتوا و محدودیت‌های زمانی در حال تغییر، به اندازه ایجاد محصول شرکت سخت است. دیده شدن توسط مخاطب مناسب می تواند دشوار باشد.

دنیای چالش برانگیز دیجیتال مارکتینگ

این رهبر دیجیتال مارکتینگ با داشتن یک کمپین جدید با سؤالاتی در مورد نحوه ایجاد، هدف گذاری و اجرای تبلیغات دیجیتال روبرو است: چه زمانی یک کمپین دیجیتال راه اندازی می کنید؟ در چه بستری تبلیغ می کنید؟ چگونه به مخاطبان هدف خود دست یابید؟ اصلا چی پست میکنی؟

بازاریابان دیجیتال می‌دانند که تبلیغات آنلاین کلید تقویت برندشان است، اما اغلب نمی‌دانند از کجا شروع کنند. تبلیغات SMB مانند یک توپ و زنجیر به نظر می رسد. تغییرات سریع در صنعت تبلیغات نیز به غرق شدن بازاریابان کمک می کند. رفتارهای مصرف‌کننده و خواسته‌ها برای حفظ حریم خصوصی، برندها را مجبور می‌کند تا با نحوه دستیابی و برآورده کردن بهترین نیازهای مردم سازگار شوند. در حالی که فضای دیجیتال مارکتینگ ممکن است طاقت فرسا باشد، اکنون زمان بسیار مهمی برای بازاریابان است تا روابط عمیق‌تری با مردم برقرار کنند.

شما باید به طور مداوم چیزهایی را که کار می کنند ایجاد کرده و اصلاح کنید و به موقع بمانید. هیچگاه تمام نمیشود. ما باید گرافیک‌هایمان را اصلاح کنیم تا مطمئن شویم که توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. مثل آن روزها نیست که می‌توانستید یک آگهی در روزنامه پخش کنید و همان آگهی شش هفته پخش می‌شد و کارتان تمام شد. شما دائماً باید محتوا تولید کنید تا در ذهن خود باقی بمانید.

برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد SMB، مایکروسافت یک برنامه تحقیقاتی کمی و کیفی برای درک بهتر نحوه مدیریت SMB ها در بازاریابی دیجیتال امروزی و شناسایی نقاط دردناکی که منجر به بازاریابی دیجیتال می شود، توسعه داد. تصمیم گیرندگان تبلیغاتی شرکت‌هایی با کمتر از 200 کارمند در یک نظرسنجی 15 دقیقه‌ای شرکت کردند تا نیازهای خود و نکات مهم در چشم‌انداز تبلیغات دیجیتال را درک کنند. مایکروسافت بعداً مصاحبه‌های کیفی انجام داد تا نیازهای SMB را عمیق‌تر کند. اکثر پاسخ دهندگان خاطرنشان کردند که منابع داخلی کمی برای حمایت از تلاش های خود دارند و اغلب برای پشتیبانی به آژانس ها یا فریلنسرها (معمولاً برای تولید محتوا یا مدیریت و بهینه سازی کمپین های دیجیتال) متکی هستند.

چهار نقطه درد جهانی دیجیتال مارکتینگ

بنیانگذاران و کارمندان SMB که مورد بررسی قرار گرفتند، POV های بازاریابی متفاوتی داشتند و چالش های منحصر به فرد در نقش خود را تجربه کردند. برخی از پاسخ دهندگان متفکران تصویر بزرگی بودند که تلاش می کردند تا با چشم انداز دیجیتال در حال تغییر همگام شوند، در حالی که برخی دیگر برای انعطاف پذیری، بهینه سازی و نتایج ارزش قائل بودند اما برای توجیه دلارهای بازاریابی که هزینه شده بود، زمان سختی داشتند. بسیاری از آنها بر بیرون تمرکز کردند و مشتاق کشف راه‌های جدید برای تبدیل شدن و مرتبط ماندن در پلت‌فرم‌های اجتماعی نوظهور مانند TikTok بودند، در حالی که سایر رهبران زمان زیادی را در جلسات طوفان فکری بازاریابی صرف کردند و با تیم خود استراتژی توسعه دادند.

اگرچه یافته‌ها به اندازه کسب‌وکارهای مورد بررسی متنوع (و جالب) بودند، چهار چالش واضح SMB به عنوان ناامیدی مشترک ظاهر شد: ایجاد محتوا، محدودیت‌های زمان و منابع، پراکندگی پلت فرم، و ارزیابی ROI/ROAS. برای جزئیات بیشتر در مورد نقاط درد مشترک بازاریاب SMB بخوانید.

تولید محتوا

یک ناامیدی مشترک با پاسخ دهندگان SMB، حجم و نوع محتوای قابل تحویل مورد نیاز برای هر کمپین بود – و این واقعیت که ایجاد محتوا به زمان و تلاش نیاز دارد. بسیاری از افراد و چرخه های بررسی برای استراتژی، تصور، توسعه، نوشتن، طراحی، به روز رسانی و بهینه سازی یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق ضروری هستند. این تقاضای مداوم برای محتوا، پهنای باند SMB ها را برای اجرای کامل دیدگاه بازاریابی برنامه ریزی شده آزمایش می کند.

ارائه محتوای مناسب و توانایی در کنار هم قرار دادن آن محتوا… این روزها همه چیز را هدایت می کند. داشتن محتوای مناسب و محتوای فعلی. برای من، این یک چیز منبع است، من منابعی برای تولید محتوا به موقع ندارم. تازه نگه داشتن آن

محدودیت زمان و منابع

فهرست وظایف بازاریابان تبلیغات دیجیتال گسترده است – از تعیین بودجه بازاریابی گرفته تا توسعه و توزیع محتوا، مدیریت کمپین‌های دیجیتال، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی تلاش‌های بازاریابی… و همه چیز در این بین. بازاریابان کارهای زیادی برای انجام دادن دارند اما زمان یا منابع کمی برای انجام کار دارند. این مطالعه نشان می‌دهد که بازاریاب‌های دیجیتال SMB به ناچار مجبور می‌شوند یا به «جک‌ها و جیل‌های همه حرفه‌ها» بازاریابی شوند یا برای یافتن فریلنسرها یا آژانس‌هایی برای انجام وظایف خود به تکاپو افتاده‌اند. نتیجه؟ اختلاط منابع مختلف نتایج متفاوتی را تولید می کند.

شما زمان زیادی را صرف بررسی کیفیت محتوا می‌کنید، زیرا زمانی که محتوا به آنجا می‌رود، آن بالا می‌آید… ایجاد و نظارت بر محتوا چیزی است که بیشترین زمان را می‌گیرد، زیرا این تنها یک بخش از کاری است که من در اینجا انجام می‌دهم، و من تنها کسی هستم که در حال حاضر این کار را انجام می دهم… فقط زمان می برد.

تکه تکه شدن پلت فرم

استرس تکه تکه شدن پلت فرم یکی دیگر از موانع مشترک SMB است، زیرا بازاریابان با مقادیر زیادی اطلاعات برای یادگیری، مدیریت و تجزیه و تحلیل روبرو هستند. این به این دلیل است که بازاریابان دیجیتال از بسیاری از پلتفرم‌های کمپین و گزارش با الگوریتم‌ها و قالب‌های تبلیغاتی منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند. به علاوه، این پلتفرم ها و ابزارها به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. رهبران تبلیغات دیجیتال، نه تنها با بسیاری از پلتفرم‌های CMS، ابزارهای گزارش‌دهی و بینش‌های تحلیلی موجود، بلکه با به‌روزرسانی‌های ویژگی‌ها در هر ابزار، به شدت تجربه می‌کنند. بازاریابان مجبور به همگام شدن با پلتفرم‌ها و ارتقاءها، فشار زیادی را برای استخدام افراد بیشتری برای تنوع بخشیدن به بار یادگیری تجربه می‌کنند.

الگوریتم ها همیشه تغییر می کنند. برای درک همه چیز باید در بازاریابی دیجیتال متخصص باشید. بخش بازاریابی من همچنین در بازاریابی خریداران و بازاریابی تجاری کار می کند. میزان تخصصی که می توانیم به مدرک برسیم محدود است.

ارزیابی ROI/ROAS

ارزیابی بازگشت سرمایه (ROI) و بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) یک کمپین همیشه چالش برانگیز بوده است – اما پاسخ دهندگان خاطرنشان می کنند که ردیابی تبدیل ها و اندازه گیری ROI/ROAS واقعی کمپین با تغییرات اخیر حریم خصوصی، حتی سخت تر است. یکی دیگر از چالش‌های مشترک، عدم سازگاری معیار استاندارد شده یا شفافیت در پلتفرم‌ها است. هنگام تهیه گزارش‌ها برای مدیران، پاسخ‌دهندگان وظیفه دارند گزارش‌های متعددی را از پلت‌فرم‌های مختلف کنار هم جمع کنند تا تصویری واضح از بازده سرمایه‌گذاری ملموس کمپین ارائه کنند.

من فکر می کنم تبدیل ها واقعا خسته کننده هستند. برخی از آن چیزهای به‌روزرسانی iOS است که اخیراً رخ داده است … دقیق نیست زیرا تبدیل از فیس بوک ارائه نمی‌کند. من می‌خواهم ROI کاملاً دقیقی برای کمپین‌های دیجیتال داشته باشم، و احساس نمی‌کنم که دارم آن را دریافت می‌کنم.

راه حل های تبلیغات دیجیتال SMB

در فضای دیجیتال امروزی، کسب‌وکارها برای رشد کسب‌وکار خود به صورت آنلاین و یافتن مشتریان جدید به راه‌حل‌های هوشمندتر نیاز دارند. SMB ها محدود به زمان هستند و می دانند که هر کلیک مهم است. به همین دلیل است که Microsoft Advertising طراحی جدید خود را ارائه می دهد کمپین های هوشمند تجربه آسان‌تر کردن تبلیغات آنلاین و کمک به کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​برای دستیابی به مشتریان بیشتر در پلتفرم‌های تبلیغاتی و رسانه‌های اجتماعی پیشرو.

کمپین های هوشمند رهبران دیجیتال مارکتینگ را قادر می‌سازد تا به راحتی به مشتریانی با ارزش بالا در سراسر وب دسترسی پیدا کنند که قدرت خرید بالاتری دارند، آنلاین بیشتر خرج می‌کنند و احتمال بیشتری برای تعامل با تبلیغات دارند. شروع کار آسان است. بازاریابان در عرض چند دقیقه تبلیغات را تنظیم می کنند در حالی که در زمان واقعی تماشا می کنند زیرا پلتفرم به طور مستقیم تبلیغ را بهبود می بخشد، عملکرد آن را اندازه گیری می کند و نتایج قابل درک را در بین پلتفرم ها نشان می دهد.

یک ویژگی جدید در کمپین های هوشمند چند پلتفرم است. با استفاده از چند پلتفرم، SMB ها می توانند با استفاده از یک ابزار تبلیغاتی برای هدف قرار دادن بسیاری از کانال ها مانند تبلیغات گوگل، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین و تبلیغات مایکروسافت، دسترسی خود را افزایش دهند و سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانند. به جای ایجاد تبلیغات در پلتفرم های تکه تکه برای راه اندازی و نظارت بر یک کمپین، SMB ها می توانند با اجرای تبلیغات در چندین پلتفرم در چند دقیقه در زمان خود صرفه جویی کنند.

کمپین های هوشمند with Multi-platform یک اکوسیستم بازاریابی دیجیتال جدید است که برای حذف نقاط دردناک بازاریابی دیجیتال SMB و ارتباط بازاریابان با افراد در لحظات مناسب در سراسر کار و زندگی طراحی شده است.

شنیدن اینکه همه چیز می‌تواند در یک مکان باشد و شما می‌توانید همه آن‌ها را در پلتفرم‌های مختلف مدیریت کنید، هیجان‌انگیز و نوآورانه است… من بسیار علاقه مند خواهم بود. اینکه بتوانم وارد سیستم شوم و همه چیز را انجام دهم و همه چیز را در یک نقطه ببینم، در وقت من صرفه جویی می کند. این شگفت انگیز خواهد بود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

تبلیغات مایکروسافت

تبلیغات مایکروسافت شما را با بیش از یک میلیارد نفر در لحظات مناسب در سراسر کار و زندگی مرتبط می کند. اکوسیستم مایکروسافت دسترسی به مخاطبانی را فراهم می‌کند که قدرت خرید بالاتری دارند، آنلاین بیشتر خرج می‌کنند و احتمال بیشتری دارد که با تبلیغات درگیر شوند تا پیشنهادات جدید را امتحان کنند. چه در حال ایجاد یک کمپین نام تجاری یا عملکرد هستید، ما راه‌حل‌های تبلیغاتی را ارائه می‌دهیم که کل قیف بازاریابی، از جمله جستجو، بومی، نمایش و ویدیو را اجرا می‌کند – که توسط پلتفرم تبلیغات تبلیغاتی مایکروسافت و فناوری تبلیغات DSP، SSP و Curate پشتیبانی می‌شود. با افراد مختلف مایکروسافت از جمله Bing، MSN، Microsoft News، Microsoft Edge و Outlook.com، سایت‌های شریک مانند AOL، Yahoo، و DuckDuckGo یا وب باز با Xandr ارتباط برقرار کنید. تبلیغات مایکروسافت روابط عالی از اینجا شروع می شود.


منبع: https://searchengineland.com/4-digital-marketing-pain-points-smbs-face-today-389126