تو عمیق تر می توانید در مورد ویژگی های جدید اینستاگرام بخوانید اینجا.
دریابید چه چیزی در حال افزایش است. سازندگان به طور مداوم به دنبال ایده های محتوای جدید هستند و برای تسهیل این امر، فضای اختصاصی برای ارائه الهام از آخرین روندها معرفی شده است. این به کاربران این امکان را میدهد تا محبوبترین آهنگها را در Reels مشاهده کنند، تعداد دفعات استفاده از صدا را بررسی کنند و صدا را برای خود استفاده یا ذخیره کنند.
اینستاگرام به تازگی 4 ویژگی جدید را برای Reels معرفی کرده است، از جمله:
- مقصدی اختصاصی برای کشف الهام از طریق صوتی و هشتگ های پرطرفدار در حلقه های اینستاگرام.
- ویرایش ساده تر قرقره ها
- دو معیار جدید برای اطلاعات آماری Reels: کل و میانگین زمان تماشا.
- در دسترس بودن هدایا در Reels به کشورهای دیگر افزایش یافت و ویژگیای گنجانده شد که به سازندگان اجازه میدهد هدایای طرفداران را تأیید کنند.
کاربران همچنین میتوانند موضوعات و هشتگهای پرطرفدار را در Reels کاوش کنند، که میتواند به تولید محتوای آنها کمک کند. به عنوان مثال، فصل جشنواره ممکن است زودتر از آنچه که پیشبینی میشد جذابیت پیدا کند.
ویرایش قرقره ها، آسان تر است. اینستاگرام با ادغام کلیپ های ویدئویی، صدا، استیکرها و متن در یک رابط ویرایش واحد، فرآیند ویرایش حلقه ها را در اینستاگرام ساده می کند. این بهبود به کاربران اجازه میدهد تا عناصر قرقرههای خود را به صورت بصری تراز و زمانبندی کنند تا در لحظات مناسب. همانطور که آنها به سرمایه گذاری در توسعه روش هایی برای ساده سازی و تسهیل فرآیند ویرایش ادامه می دهند، کاربران می توانند منتظر ابزارهای هیجان انگیز دیگری باشند. این ویژگی در سراسر جهان در هر دو دستگاه iOS و Android قابل دسترسی است.
چرا ما اهمیت می دهیم. بهبود مستمر و گسترش ویژگی های اینستاگرام، محیط تعاملی تری را برای سازندگان و کاربران ایجاد می کند. این پیشرفتها همچنین به تبلیغکنندگان کمک میکند تا رفتار کاربر را بهتر درک کنند، محتوای پرطرفدار را شناسایی کنند و کمپینهای هدفمندی را ایجاد کنند که با مخاطبان آنها طنینانداز شود.
منبع: https://searchengineland.com/4-new-instagram-reels-features-395632
بهروزرسانیهای بینش اینستاگرام در حال تقویت بینش Reels است تا درک بهتری از عملکرد محتوا ارائه دهد. دو معیار جدید معرفی میشوند: کل زمان تماشا و میانگین زمان تماشا – و روند مشاهده اطلاعات بینش مستقیماً در حلقههای کاربران را سادهتر میکنند.
مجموع زمان تماشا، مدت زمان انباشتهای که یک قرقره پخش میشود، از جمله بازپخشها را ثبت میکند. میانگین زمان تماشا، میانگین زمان صرف شده برای پخش یک حلقه را با تقسیم زمان تماشا بر تعداد کل بازیها محاسبه میکند. به عنوان مثال، اگر میانگین زمان تماشا 17 ثانیه باشد، به این معنی است که بینندگان به طور متوسط 17 ثانیه از Reel را تماشا کرده اند. این اطلاعات به کاربران کمک میکند شناسایی کنند که مخاطبانشان کجا درگیر هستند یا در کجا ممکن است نیاز به ایجاد یک قلاب قویتر برای حفظ بینندگان برای مدت طولانیتری داشته باشند. علاوه بر این، آنها روش جدیدی را برای ردیابی چگونگی کمک قرقره ها به رشد کاربر معرفی می کنند. کاربران اکنون اعلانهایی در مورد فالوورهای جدیدی که از حلقههای خود به دست آوردهاند، دریافت خواهند کرد.
بهبود و گسترش هدایا. اینستاگرام با گسترش به بازارهای دیگر در هفتههای آینده از جمله استرالیا، کانادا، فرانسه، مکزیک، نیوزلند و بریتانیا، هدایایی را در اختیار سازندگان بیشتری قرار داده است.
علاوه بر این، آنها ویژگیای را معرفی میکنند که نشان میدهد طرفداران هدیه ارسال کردهاند و سازندگان را قادر میسازد تا حامیان خود را تأیید کنند. سازندگان با ضربه زدن روی نماد قلب در کنار حامیان خود، اعلانی را برای طرفداران ارسال میکنند و به آنها اطلاع میدهند که هدیهشان دیده شده و قدردانی شده است.