4 ویژگی جدید در صفحه Google Insights
انتشار: آذر 24، 1401
بروزرسانی: 25 خرداد 1404

4 ویژگی جدید در صفحه Google Insights

درباره نویسنده

نیکول فارلی

برای کمک به تبلیغ کنندگان در پیمایش فصل تعطیلات و بهینه سازی موجودی شان، Google چهار ویژگی جدید را در صفحه Insights راه اندازی کرده است:

  • عبارات جستجو
  • دارایی های
  • مخاطبان
  • تغییر تاریخ

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



منبع: https://searchengineland.com/4-new-features-on-the-google-insights-page-390364

تغییر تاریخ. این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که چگونه تغییراتی که در حساب خود ایجاد کرده اید ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. وقتی تغییر قابل توجهی در معیارهای کلیدی کمپین شما ایجاد می شود، این بینش می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام تغییراتی که ممکن است باعث این تغییر در عملکرد شده باشد - و سپس نحوه ادامه کار را بیابید.

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی های جدید Insights به شما کمک می کند روندها را کشف کنید، کمپین های خود را بهینه کنید و با تغییر رفتار مصرف کننده در فصل تعطیلات آینده همراه باشید. تبلیغ کنندگان باید قبل از ایجاد تغییرات شدید کمپین، بینش خود را بررسی کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تو عمیق تر خود را مرور کنید صفحه بینش برای مشاهده ویژگی های جدید و بهینه سازی کمپین های بازاریابی خود.

مخاطبان بینش مخاطبان می تواند به شما در درک ویژگی های افرادی که با کسب و کار شما درگیر هستند کمک کند. گوگل می گوید این بینش ها به شما ایده بهتری از آنچه مشتریانتان به آن اهمیت می دهند، می دهد و به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را برای علایق و ویژگی های منحصربه فردشان تنظیم کنید.

دارایی های. این به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چه دارایی هایی در بین مشتریان بالقوه شما بهترین طنین انداز است. می توانید از این برای شناسایی مخاطبان بسیار پرمشغله و همچنین اطلاع رسانی به دارایی ها و صفحات فرودی که برای مخاطبان مختلف ایجاد می کنید، استفاده کنید.

عبارات جستجو این به شما کمک می کند بدون نیاز به بررسی کل گزارش عبارات جستجوی شما، بفهمید مشتریان چه چیزی را جستجو می کنند. این عبارات در دسته های گسترده تر و مبتنی بر هدف دسته بندی می شوند، شما می توانید به سرعت تشخیص دهید که کدام تم ها در بین مشتریانتان محبوب تر هستند، همراه با معیارهایی مانند عملکرد تبدیل، حجم جستجو و رشد حجم جستجو.