تو عمیق تر می توانید این اطلاعیه را از لینکدین بخوانید اینجا.
بیایید شیرجه بزنیم
1. تبدیل آفلاین
درباره نویسنده
تو عمیق تر می توانید این اطلاعیه را از لینکدین بخوانید اینجا.
بیایید شیرجه بزنیم
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/4-new-useful-linkedin-ads-features-388361
چرا ما اهمیت می دهیم. با نزدیک شدن به تعطیلات، B2B فراموش می شود زیرا به نظر می رسد تنها چیزی که اخیراً در مورد آن شنیده ایم پلتفرم هایی است که ویژگی ها و به روز رسانی های خرید جدید را راه اندازی می کنند. این ویژگیهای جدید، اگرچه هیچ چیز پیشگامانهای نیستند، میتوانند ارزش آزمایش را داشته باشند، اگر در حال حاضر یا در فکر تبلیغات در لینکدین هستید.
بینش مخاطبان رایگان اکنون در Campaign Manager موجود است. اینها میتوانند به تبلیغکنندگان کمک کنند تا مشخص کنند مخاطبانشان چه کسانی هستند، به چه چیزی علاقهمند هستند و چگونه با محتوا و موضوعات دیگر درگیر هستند.
تبدیل آفلاین به شما این امکان را می دهد که تبدیل هایی را که در ابزارهای دیگر پیگیری می کنید مستقیماً به لینکدین متصل کنید. تبلیغکنندگان میتوانند بهصورت دستی فایلهای CSV را در Campaign Manager آپلود کنند. شرکای جدید CRM پشتیبانی شده عبارتند از Adverity، Hub Spot، LeadsBridge، LiveRamp و Make.
اطلاعات بینش مخاطب هم برای مخاطبان همسان و ذخیره شده در دسترس است. این اطلاعات بینش انبوهی را بر اساس موضوعات و محتوایی که درگیر کردهاند، اما همچنین عناوین شغلی، سالها تجربه، ارشدیت، مکان، نام شرکت، صنعت و موارد دیگر ایجاد میکند. همچنین میتوان از بینش برای کشف مخاطبان جدید استفاده کرد.
لینکدین 4 ویژگی جدید را برای بازاریابان تبلیغاتی از طریق پلتفرم B2B ارائه کرده است. با توجه به اینکه جستجوی Google در 22 ما را با 9 به روز رسانی خرید جدید غرق کرده است، دیدن اینکه B2B کمی مورد توجه قرار می گیرد بسیار خوب است.
تبلیغات سند به شما این امکان را می دهد که محتوای طولانی مدت را مستقیماً در فیدهای اعضا تبلیغ کنید، جایی که آنها می توانند کاغذهای سفید، مطالعات موردی و گزارش ها را بدون ترک پلت فرم بخوانند و دانلود کنند. همچنین میتوانید از یک فرم سرنخ برای جمعآوری سرنخها استفاده کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو