لینکدین 4 ویژگی جدید را برای بازاریابان تبلیغاتی از طریق پلتفرم B2B ارائه کرده است. با توجه به اینکه جستجوی Google در 22 ما را با 9 به روز رسانی خرید جدید غرق کرده است، دیدن اینکه B2B کمی مورد توجه قرار می گیرد بسیار خوب است.
بیایید شیرجه بزنیم
1. تبدیل آفلاین
تبدیل آفلاین به شما این امکان را می دهد که تبدیل هایی را که در ابزارهای دیگر پیگیری می کنید مستقیماً به لینکدین متصل کنید. تبلیغکنندگان میتوانند بهصورت دستی فایلهای CSV را در Campaign Manager آپلود کنند. شرکای جدید CRM پشتیبانی شده عبارتند از Adverity، Hub Spot، LeadsBridge، LiveRamp و Make.
دادههای آفلاین بهطور خودکار در گزارشهای انبوه شما در مورد تبدیلها گنجانده میشوند و درک جامعتری از تأثیر بازاریابی شما بر نتایج با قیف پایینتر ارائه میدهند.
2. بینش مخاطب
بینش مخاطبان رایگان اکنون در Campaign Manager موجود است. اینها میتوانند به تبلیغکنندگان کمک کنند تا مشخص کنند مخاطبانشان چه کسانی هستند، به چه چیزی علاقهمند هستند و چگونه با محتوا و موضوعات دیگر درگیر هستند.
اطلاعات بینش مخاطب هم برای مخاطبان همسان و ذخیره شده در دسترس است. این اطلاعات بینش انبوهی را بر اساس موضوعات و محتوایی که درگیر کردهاند، اما همچنین عناوین شغلی، سالها تجربه، ارشدیت، مکان، نام شرکت، صنعت و موارد دیگر ایجاد میکند. همچنین میتوان از بینش برای کشف مخاطبان جدید استفاده کرد.
3. تبلیغات را مستند کنید
تبلیغات سند به شما این امکان را می دهد که محتوای طولانی مدت را مستقیماً در فیدهای اعضا تبلیغ کنید، جایی که آنها می توانند کاغذهای سفید، مطالعات موردی و گزارش ها را بدون ترک پلت فرم بخوانند و دانلود کنند. همچنین میتوانید از یک فرم سرنخ برای جمعآوری سرنخها استفاده کنید.
4. کتابخانه رسانه
کتابخانه رسانه جدید LinkedIn به شما امکان می دهد با ذخیره همه تصاویر و ویدیوهای خود در یک مکان مرکزی، راحت تر تبلیغات ایجاد کنید. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند با انتخاب ویدیو یا تصویر از کتابخانه رسانه، حداکثر تا پنج آگهی را به طور همزمان ایجاد کنند و هرکدام تبدیل به تبلیغ خاص خود شوند. به نظر می رسد این ویژگی ایجاد تبلیغات را آسان تر، سریع تر و مشارکتی می کند.
تو عمیق تر می توانید این اطلاعیه را از لینکدین بخوانید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. با نزدیک شدن به تعطیلات، B2B فراموش می شود زیرا به نظر می رسد تنها چیزی که اخیراً در مورد آن شنیده ایم پلتفرم هایی است که ویژگی ها و به روز رسانی های خرید جدید را راه اندازی می کنند. این ویژگیهای جدید، اگرچه هیچ چیز پیشگامانهای نیستند، میتوانند ارزش آزمایش را داشته باشند، اگر در حال حاضر یا در فکر تبلیغات در لینکدین هستید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/4-new-useful-linkedin-ads-features-388361