با گذشت زمان و جمعآوری دادهها، میتوانید به فشار دادن محدودیتها و بهینهسازی نقاط پایینتر در قیف ادامه دهید.
هنگامی که تمام مراحل قیف بازاریابی شما با مقادیر مربوطه به Google Ads وارد شد، بهینه سازی کمپین ها را برای تمام مراحل قیف شروع کنید.
اگر نمی توانید از مقادیر واقعی و پویا از CRM خود استفاده کنید، گوگل یک ماشین حساب که می تواند در برآوردها کمک کند.
هنگامی که رویکرد تمام قیف موفقیت آمیز بود، می توانید بهینه سازی را برای یک رویداد تبدیل در یک زمان شروع کنید. با هر کمپین منحصر به فرد رفتار کنید و کمپین هایی را که آماده حرکت به سمت پایین هستند تنظیم کنید.
برای اینکه الگوریتم ها از این جهت ارائه شده بهره مند شوند، مقادیر لازم نیست دقیق باشند.
آزمایشها باید حداقل دو هفته قبل از تعیین برنده اجرا شوند، اما اگر بودجههای شما کم باشد یا تاخیر تبدیل طولانی باشد، ممکن است بیشتر طول بکشد.
در این مثال، دو کمپین برتر دارای حجم MQL کافی برای بهینه سازی برای MQL ها هستند تا کل قیف.

در حال حاضر، ما می دانیم که ردیابی تبدیل آفلاین (OCT) در هر حسابی ضروری است.
این بدان معناست که اگر به طور متوسط دو هفته طول می کشد تا یک MQL به یک “جلسه زمان بندی شده” تبدیل شود، باید آزمایش را حداقل به مدت شش هفته قبل از فراخوانی آن اجرا کنید. وارسی گزارش معیارهای مسیر گوگل برای مشاهده اینکه هر تبدیل چند روز طول می کشد.

5. تست مناقصه مبتنی بر ارزش
رابط کاربری اجازه نمیدهد اهداف OCT بهعنوان رویدادهای تبدیل واحد، بلکه بهعنوان یک دسته تبدیل بهعنوان یک کل تنظیم شوند. از این رو، اهداف سفارشی باید هنگام بهینه سازی به سمت یک نقطه در قیف ایجاد شود.
مانند بسیاری از بازاریابان که دیروز به دنبال نتیجه هستند، صبر من ممکن است کوتاه باشد. اما برای راضی نگه داشتن مشتریان، ایجاد تعادل بین استراتژی های آینده با خطر برهم زدن KPI ها ضروری است.
با وجود خطرات مرتبط با نوسانات عملکرد، مزایا باید بیشتر از نوسانات باشد.
پدید آوردن ستون های سفارشی در رابط Google Ads به شما امکان می دهد داده های خود را به راحتی مرتب کنید و تجسم کنید. هر کمپین را به طور مستقل تجزیه و تحلیل کنید.
درباره نویسنده