برای مثال، اگر تبدیل OCT شما «فروش» است، باید یک هدف سفارشی برای «فروش» ایجاد کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
برای مثال، اگر تبدیل OCT شما «فروش» است، باید یک هدف سفارشی برای «فروش» ایجاد کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-tracking-offline-conversions-best-practices-389544
در نظر بگیرید که همه کلمات کلیدی یکسان ایجاد نمی شوند. کلمات کلیدی بالای قیف، خط لوله را کندتر از عبارات غیر نام تجاری یا برند شما ایجاد می کنند.
به عنوان مثال، کمپین کنترل بر اساس هزینه به ازای هر اقدام هدف (tCPA) و برای MQL ها بهینه شده است. کمپین آزمایشی باید روی tCPA باقی بماند اما برای مرحله بعدی در قیف (جلسه زمانبندی شده) بهینه شود. پس از مشخص شدن برنده، متغیر دیگری را با انجام یک آزمایش جداگانه آزمایش کنید.
هنگام تنظیم آن برای اولین بار، تعویض اهداف بهینه سازی کمپین مبتنی بر وب با اهداف مبتنی بر CRM می تواند مشکل باشد. در اینجا پنج روش برتر برای کاهش خطر وجود دارد.
ریسک پذیری بخشی از کار هر بازاریاب است. هیچ استراتژی تضمین شده نیست که کار کند.
بسته به اندازه حساب، تعیین ترکیبی عالی از اهداف بهینهسازی و استراتژیهای مناقصه میتواند چندین ماه طول بکشد. مشاهده ناچیز یا عدم بهبود عملکرد بعد از دو هفته اولیه می تواند نگران کننده باشد، اما اجرای آزمایش برای سه دوره کامل برای تعیین برنده توصیه می شود.
این استراتژیهای قیمتگذاری هوشمند قیمتها را بهطور خودکار تنظیم میکنند تا ارزش یک تبدیل احتمالی را زمانی که کاربر کلمات کلیدی را جستجو میکند، پیشبینی کند.
حتی اگر برای بازگشت هدف در هزینه تبلیغات (tROAS) یا به حداکثر رساندن ارزش تبدیل آماده نیستید، تنظیم این مقادیر از همان ابتدا امکان راه اندازی آسان را در زمانی که آماده هستید، فراهم می کند.
افزایش در تبدیل باطن باید به عنوان معیار کلیدی موفقیت این آزمایش سنجیده شود.
این تاکتیک داده های تبدیل بیشتری را برای کمپین های شما ایجاد می کند و مرحله یادگیری را سرعت می بخشد.
این بدان معناست که اگر به طور متوسط دو هفته طول می کشد تا یک MQL به یک “جلسه زمان بندی شده” تبدیل شود، باید آزمایش را حداقل به مدت شش هفته قبل از فراخوانی آن اجرا کنید. وارسی گزارش معیارهای مسیر گوگل برای مشاهده اینکه هر تبدیل چند روز طول می کشد.
درباره نویسنده