هنگامی که تمام مراحل قیف بازاریابی شما با مقادیر مربوطه به Google Ads وارد شد، بهینه سازی کمپین ها را برای تمام مراحل قیف شروع کنید.
من ترجیح میدهم آزمایشی را برای هرگونه تغییر عمده در مناقصه تنظیم کنم تا نوسانات حساب را کاهش دهم.
مقادیر اختصاص داده شده به یادگیری ماشینی می گویند که ارزش هر تبدیل چقدر است. بنابراین، سیستم میتواند بر این اساس با استراتژیهای مناقصه مبتنی بر ارزش پیشنهاد دهد.
من دوست دارم خودم را یک ریسک پذیر حساب شده تصور کنم. از آنجایی که من TSA PreCheck دارم و وضعیت پرواز خود را از خانه نظارت می کنم، فقط یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه می رسم. من رستورانهای جدید شهر را امتحان میکنم، اما تا زمانی که سایتهای بررسی را جستجو نکردهام و منو را اسکن نکردهام، سوار ماشین نشوید.
این تاکتیک داده های تبدیل بیشتری را برای کمپین های شما ایجاد می کند و مرحله یادگیری را سرعت می بخشد.
جدید در زمین موتورهای جستجو