چرا از تبلیغات استاندارد تبلیغاتی استفاده کنید در حالی که می توانید مشتریان بالقوه را در زمانی که بیشترین مشارکت را دارند جذب کنید؟
تاکتیک های ذکر شده در بالا را دنبال کنید و آنچه را که در Reddit ممکن است آزمایش کنید. فقط ممکن است فرصتی باشد که به دنبال آن بوده اید تا تلاش های بازاریابی خود را تقویت کنید.
از طرف دیگر، همه بازاریابان میدانند که امروزه بسیاری از پلتفرمها مملو از تبلیغکنندگان هستند.
را تنظیم کنید پیکسل Reddit در سراسر وب سایت شما برای شروع تبلیغ تبلیغات خود فقط به 50 کاربر نیاز دارید و می توانید به مخاطبان ناشناخته سلام کنید.
این ابزار تعاملی به کاربران این امکان را می دهد تا ساب ردیت ها را ترسیم کنند و ببینند چگونه به ساب ردیت های مرتبط یا خاص تر متصل می شوند.
این جوامع رگ حیات پلتفرم و منبع اطلاعات خام و صادقانه ای هستند که کاربران به دنبال آن هستند.
اگر بخشی از یکی از این صنایع هستید، کنترل جایی که محتوای شما ممکن است ظاهر شود از اهمیت بالایی برخوردار است.
سایر مزایای استفاده از پیکسل Reddit عبارتند از:
- امکان راه اندازی پنجره های نگاه بین 1 تا 90 روز.
- گزینه ای برای گنجاندن و حذف رویدادهای پیکسلی برای اطمینان از عدم تداخل بین مخاطبان
- رویدادهای تبدیل انعطاف پذیر از بازدید از صفحه و مشاهده محتوا گرفته تا هدایت و خرید.
3. Subreddit های مناسب را برای هدف گیری پیدا کنید
بیش از دانستن آخرین روندها، باید به طور مداوم ارزیابی کنیم:
- جایی که این مخاطب هدف قرار دارد. (آنها روی چه پلتفرمی هستند؟)
- جایی که آنها با محتوا درگیر هستند.
- چه نوع موادی مصرف می کنند.
- و از همه مهمتر، چگونه اعتماد آنها را جلب کرده و آن را حفظ کنیم.
برای رفع این مشکل، Reddit قابلیتی به نام «نوع موجودیدر سال 2020، که به شما امکان می دهد دسترسی خود را در پلتفرم کنترل کنید.
برخی از صنایع در چتر B2B حساس تلقی می شوند (به عنوان مثال، مراقبت های بهداشتی، دولتی، و داروسازی).
در عوض، ما باید ذهنیت خود را به سمت ایجاد محتوای جذاب و تعاملی تغییر دهیم، مانند:
- آزمایشات رایگان: جامعه Reddit همه چیز در مورد یادگیری محصولات یا مارک های جدید است، بنابراین اجازه دهید آنها شما را به صورت رایگان امتحان کنند! هیچ رشته ای متصل نیست. این باعث افزایش نرخ تبدیل می شود و شما را در موقعیتی قرار می دهد که جوامع خاص و مخاطبان استفاده نشده را هدف قرار دهید.
- آلفا یا بتا: بازخورد صادقانه دریافت کنید و سپس می توانید آن را افزایش دهید. این محتوای جادویی برای تبلیغات B2B از طریق تبلیغات Reddit است. همچنین میتوانید با تیمهای توسعه کسبوکار و محصول خود یک مسیر پرورش فروش راهاندازی کنید (در داخل هم امتیاز کسب میکنید!) تا زمان پیگیری را خودکار کنید و مشتریان بالقوه را در تلفن با ذینفعان مناسب درگیر کنید، که باعث میشود مشتری بالقوه احساس کند یک شریک در مقابل یک رهبر دیگر. برد – برد!
5. کنترل کلیدی است: انواع موجودی برای بازارهای حساس B2B
از آنجایی که Reddit به طور ارگانیک رتبه بندی می کند، این شانس شما را برای نشان دادن در زمان مناسب افزایش می دهد، به خصوص زمانی که مشتریان بالقوه فعالانه در حال تحقیق هستند – به ویژه برای جستجوهای تخصصی یا عمودی مهم است.
اگر میخواهید برای اولین بار پلتفرم را آزمایش کنید یا برای بهبود کمپینهای فعلی به کمک نیاز دارید، این مقاله توصیههای تاکتیکی را بیان میکند.
1. تبلیغات قرار دادن مکالمه > تبلیغات استاندارد
با کمال تعجب، می توانید تبلیغ خود را دقیقاً در آنجا قرار دهید تا اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار خود اضافه کنید.
این را تصویر کنید شما یک کسب و کار هستید که علاقه مند به درج آگهی در Reddit هستید.
در نقشه بالا، مقوله شروع، اتوماسیون بازاریابی است که با سایر مقولههای بزرگ مانند بازاریابی دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و هک رشد بسیار مرتبط است.
این یک نبرد دشوار برای بازاریابان B2B است که در برابر برندهای تجاری B2C اغلب خلاقانه تر و چشمگیرتر رقابت می کنند.
Millennials و Gen Zers قرار است بر کمیته های خرید B2B تسلط داشته باشید امسال، بنابراین همراهی با آنها ضروری است.
کاربران Reddit از این پلتفرم بازدید میکنند تا «افراد خود» را پیدا کنند – جوامعی با علاقه مشترک.
برای بازاریابان، این به این معنی است که به راحتی مخاطبان خاص را پیدا کنید که در زیر ریدیت هایی قرار می گیرند که ممکن است در غیر این صورت از وجود آنها اطلاعی نداشته باشید.
این درست نیست تبلیغات در Reddit می تواند فقط در جوامع دستچین شده ظاهر می شود، و حتی می توانید نظرات را در تبلیغات خود فعال یا غیرفعال کنید.
بازاریابان B2B عاشق بازاریابی مجدد ایمیلی خوب هستند. در حالی که این است در Reddit موجود است، نرخ مطابقت برای ایمیل های تجاری بسیار پایین است.
برای کنترل بیشتر، بازاریابان می توانند مخاطبان را شامل یا حذف کنند تا فقط افراد مناسب تبلیغات شما را ببینند.
مخاطب هدف شما در Reddit بسیار محتمل است!
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/reddit-ads-tactics-b2b-marketers-394963
بسیاری از بازاریابان همچنین در مورد ایمنی برند در Reddit ابراز نگرانی کرده اند، که اغلب ناشی از عدم درک و این تصور غلط است که تبلیغات Reddit می تواند تقریباً در هر مکان و در هر جامعه ای ظاهر شود.
دسته موجودی محدود، ایجاد شده با مشارکت هوش متنی Oracle Data Cloud، به لطف اوراکل از قوانین و سیستم های Reddit و فیلتر شخص ثالث عبور می کند. این تضمین می کند که تبلیغ کنندگان می توانند برندهای خود را از طریق یک رویکرد تنظیم شده تقویت کنند.
در حالی که همه تاکتیکهایی که بررسی کردهایم محرکهای عملکرد بسیار مفیدی هستند، در پایان روز، یک تبلیغ واقعاً موفق Reddit به کیفیت محتوا بستگی دارد.
ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانید بهترین ساب ردیت ها را برای قرار دادن تبلیغات خود پیدا کنید.
آیا نمی دانید که آیا مخاطبان شما روی پلتفرم هستند؟ بر اساس این گزارش، Reddit پنجمین وب سایت پربازدید در ایالات متحده است سمروش.
گاهی اوقات یک پلتفرم نادیده گرفته شده، Reddit یک فرصت عالی برای تبلیغ کنندگان B2B است تا به جوامع تخصصی دسترسی پیدا کنند و در عین حال برنامه های رسانه ای را از نظر استراتژیک متنوع کنند.
به عنوان بازاریاب، ما به سادگی نمی توانیم از همان کاغذ سفید یا نسخه ی نمایشی که ممکن است در تبلیغات گوگل یا لینکدین استفاده کنیم، استفاده کنیم.
تبلیغات قرار دادن مکالمه، بلافاصله پس از پست اصلی و قبل از اولین نظر، قرار گرفتند ایجاد شده در سال 2021 برای جذب برندهایی که کاربران بیشتر وقت خود را در آنها می گذرانند – در یک رشته گفتگو.
شما به پلتفرم می روید، در مورد «Google Ads» یاد می گیرید و به یک رشته مکالمه می روید که سه راه حل را که فکر می کنید برای کسب و کار شما مناسب هستند مقایسه می کنید.
از آنجایی که دامنه های ایمیل گزینه محبوبی نیستند – مگر اینکه برای راه حلی مانند Liveramp پول پرداخت کنید – تنها یک جایگزین دیگر وجود دارد.