چرا ما اهمیت می دهیم. API v13_1 ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را معرفی می کند که می تواند مدیریت و عملکرد کمپین را بهبود بخشد. این بهروزرسانی شامل انواع توصیههای جدید برای کمپینهای خرید، پشتیبانی از طرحوارههای ارزش تبدیل SKAdNetwork در کمپینهای برنامه iOS و عملکردهای اضافی در کمپینهای Performance Max است.
تو عمیق تر درباره تغییر در Google Ads Developer بیشتر بدانید وبلاگ.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
برای استفاده از برخی از ویژگیهای v13_1، کاربران باید کتابخانههای مشتری و کد سرویس گیرنده خود را بهروزرسانی کنند. هیچ تغییری در این نسخه وجود ندارد.
گوگل نسخه 13_1 Ads API را منتشر کرد.
چه خبر. نکات مهم انتشار به شرح زیر است:
اکنون میتوان شبیهسازیهای پیشنهادی را در سطح کمپین برای حداکثر عملکرد از طریق campaign_simulation بدست آورد.
چندین نوع توصیه مرتبط با کمپینهای خرید اضافه شده است، از جمله پیشنهادهایی برای انتقال به حداکثر عملکرد و رفع تعلیق حساب Merchant Center.
Google Ads اکنون از طرح های ارزش تبدیل SKAdNetwork برای کمپین های برنامه iOS پشتیبانی می کند. اطلاعات مربوط به راه اندازی طرحواره ها و بهترین روش ها برای کمپین های iOS را می توانید در اینجا بیابید.
LeadFormField.has_location_answer اضافه شده است تا مشخص کند که آیا مکان دارایی های مکان در سطح کمپین یا مشتری باید با فرم سرنخ نمایش داده شود.
(ویژگی مجاز) کمپین های Performance Max اکنون دارای یک نوع لیست VEHICLES در قسمت Campaign.listing_type جدید هستند که جایگزین ShoppingSetting.use_vehicles_inventory می شود که برای کمپین های خرید هوشمند تعیین می شود.