تو عمیق تر درباره تغییر در Google Ads Developer بیشتر بدانید وبلاگ.
چرا ما اهمیت می دهیم. API v13_1 ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را معرفی می کند که می تواند مدیریت و عملکرد کمپین را بهبود بخشد. این بهروزرسانی شامل انواع توصیههای جدید برای کمپینهای خرید، پشتیبانی از طرحوارههای ارزش تبدیل SKAdNetwork در کمپینهای برنامه iOS و عملکردهای اضافی در کمپینهای Performance Max است.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/5-new-changes-to-the-google-ads-api-398781
برای استفاده از برخی از ویژگیهای v13_1، کاربران باید کتابخانههای مشتری و کد سرویس گیرنده خود را بهروزرسانی کنند. هیچ تغییری در این نسخه وجود ندارد.
گوگل نسخه 13_1 Ads API را منتشر کرد.
چه خبر. نکات مهم انتشار به شرح زیر است:
- اکنون میتوان شبیهسازیهای پیشنهادی را در سطح کمپین برای حداکثر عملکرد از طریق campaign_simulation بدست آورد.
- چندین نوع توصیه مرتبط با کمپینهای خرید اضافه شده است، از جمله پیشنهادهایی برای انتقال به حداکثر عملکرد و رفع تعلیق حساب Merchant Center.
- Google Ads اکنون از طرح های ارزش تبدیل SKAdNetwork برای کمپین های برنامه iOS پشتیبانی می کند. اطلاعات مربوط به راه اندازی طرحواره ها و بهترین روش ها برای کمپین های iOS را می توانید در اینجا بیابید.
- LeadFormField.has_location_answer اضافه شده است تا مشخص کند که آیا مکان دارایی های مکان در سطح کمپین یا مشتری باید با فرم سرنخ نمایش داده شود.
- (ویژگی مجاز) کمپین های Performance Max اکنون دارای یک نوع لیست VEHICLES در قسمت Campaign.listing_type جدید هستند که جایگزین ShoppingSetting.use_vehicles_inventory می شود که برای کمپین های خرید هوشمند تعیین می شود.