از دادههای سئو برای درک هدف کاربر، تعریف مخاطبان صحیح و ارائه موضوعات مرتبطی که افراد میخواهند بخوانند و با آنها تعامل داشته باشند، استفاده کنید.
همانطور که بازاریابان این داده ها را جمع آوری می کنند، ما تبدیل به یک گروه کاربری مجازی می شویم که اطلاعات را جمع آوری می کنیم و درک می کنیم که مردم کجا و چرا جستجو می کنند.
مطمئن شوید که نام تجاری شما وجود دارد و زمانی که آنها آماده تبدیل هستند، روی آن تصمیم تأثیر می گذارد، که احتمال بیشتری وجود دارد که روی دسکتاپ یا داخل فروشگاه باشد تا تلفن هوشمند.
طراحی برای موبایل
ما می دانیم که همه گیری به تسریع سفر هر سازمان به سمت تحول دیجیتال کمک کرد. مرحله بعدی در این فرآیند تکامل است و اینکه چه کسی می تواند با سهولت، سرعت و کارایی پیشرفت کند.
این امر به ویژه در مورد Core Web Vitals صادق است، جایی که تمرکز اولیه بر روی تلفن همراه بود تا دسکتاپ.
داده ها به بازاریابان اجازه می دهد تا تصمیمات بهتر و دقیق تری را با سرعت بیشتری اتخاذ کنند. معیارهایی را که برای برند شما مهم هستند تعریف کنید و بر داده های جستجو و محتوای خود نظارت کنید.
پشتههای Martech بر اساس یکپارچهسازی دادهها و عملکرد ساخته میشوند، زیرا ما به سادگی دادههای زیادی داریم و تحلیلگران یا ساعتهای کافی در روز برای درک همه آنها کافی نیست.
زیرا آنها یاد گرفته اند با تمرکز بر محتوای با کیفیت، از الگوریتم های همیشه در حال تکامل گوگل جلوتر بمانند.
مهم است که نه تنها به جایی که گوگل امروز است، بلکه به جایی که گوگل طی شش ماه آینده، سال آینده و بعد از آن در حرکت است نگاه کنید. اگر بتوانید با این تغییرات مهم همگام باشید، می توانید از گوگل و رقبای خود برای تسلط آنلاین در صنعت خود جلوتر بمانید.

تمرکز گوگل بر بهینه سازی برای کاربر هرگز از بین نمی رود، به همین دلیل است که به روز رسانی های مستمر آن همیشه هم در سئو و هم بهترین شیوه های محتوا را هدف قرار می دهد.
از توسعه محصول، جذب مشتری و فروش تا خدمات، پشتیبانی پس از فروش و وفاداری، مشتریان در هر مرحله به دنبال یافتن آنچه در هر لحظه خاص نیاز دارند، هستند.
با درک پنج نکته بالا و اندازهگیری مداوم نتایج خود، نشان خواهید داد که ایجاد محتوای متقاعدکننده، جذاب و متفکرانه راهی برای کسب درآمد است و واقعاً ارزش سرمایهگذاری را دارد.
اکنون، بیش از هر زمان دیگری، دادهها میتوانند به بازاریابان کمک کنند که قصد مصرفکننده برای ایجاد محتوای باکیفیت را داشته باشند که با سفر مشتری هماهنگ باشد و کاربر انسانی را راضی کند.
سئو و داده ها برای یک استراتژی دیجیتالی یکپارچه موفق با بازگشت سرمایه ملموس ضروری هستند.
در اینجا آمده است که چگونه بازاریابان می توانند بر این تغییر تسلط پیدا کنند.
اطمینان حاصل کنید که تولید محتوای شما بر اساس داده های مبتنی بر هدف است
نمایه کسب و کار Google خود را بهینه کنید، محتوای محلی و صفحات فرود ایجاد کنید، از نشانه گذاری طرحواره کسب و کار محلی استفاده کنید و بر عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی محلی خود نظارت کنید.
ساخت در تقاطع محلی و تلفن همراه
برخی از مردم همچنان ترجیح می دهند در صورت نیاز به فروشگاه های آجر و ملات مراجعه کنند.
سپس میتوان آن محتوای عالی را از طریق رسانههای اجتماعی تقویت کرد و تقاضایی ایجاد کرد که میتوانید بعداً از طریق جستجو جمعآوری کنید.
درباره نویسنده