کار با توسعه دهندگان فرانت اند تضمین می کند که HTML5/CSS ساخته شده سبک وزن به شما کمک می کند تا در استانداردهای صنعت بمانید و در عین حال تمرکز اصلی خود را بر “آیا کاربر آنچه را که برای آن آمده است بدست می آورد” می کند. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما به اندازه کافی خوب کار می کند تا مانع تجربه آنها نشود.
اینها می توانند از تغییرات الگوریتمی اصلی و ویژگی ها و محصولات جدید متفاوت باشند. به عنوان مثال، این می تواند شامل تغییرات قالب SERP و سیگنال های رتبه بندی جدید برای جلوگیری از محتوای با کیفیت پایین برای درک بهتر رفتار مصرف کننده باشد. با تمرکز گوگل بر تجربه کاربر، جای تعجب نیست که آنها بهروزرسانیهایی را برای بهبود تجربههای جستجو و سایت منتشر کردهاند.
اجازه دهید هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بینش عملی در مورد عملکرد مخاطب و محتوای شما ارائه دهند. اجازه ندهید برای شما محتوا بنویسد.
معیارها و اندازه گیری را تعریف کنید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
زیرا آنها یاد گرفته اند با تمرکز بر محتوای با کیفیت، از الگوریتم های همیشه در حال تکامل گوگل جلوتر بمانند.
در اینجا آمده است که چگونه بازاریابان می توانند بر این تغییر تسلط پیدا کنند.
به داده ها به عنوان منبع حقیقت نگاه کنید
مهم است که نه تنها به جایی که گوگل امروز است، بلکه به جایی که گوگل طی شش ماه آینده، سال آینده و بعد از آن در حرکت است نگاه کنید. اگر بتوانید با این تغییرات مهم همگام باشید، می توانید از گوگل و رقبای خود برای تسلط آنلاین در صنعت خود جلوتر بمانید.
سپس میتوان آن محتوای عالی را از طریق رسانههای اجتماعی تقویت کرد و تقاضایی ایجاد کرد که میتوانید بعداً از طریق جستجو جمعآوری کنید.
برای سالها، گوگل به بازاریابها در مورد تغییر آینده به سمت موبایل اول گفت – و سرانجام رسید. امروزه بهینه سازی برای جستجوی موبایل، دستگاه ها و قابلیت استفاده دیگر اختیاری نیست. اجباری است.
سپس با برنده شدن در املاک و مستغلات با تکههای برجسته، لینکهای سایت، سوالات مرتبط، تصاویر، ویدیوها و توییتها، به برند خود کمک کنید تا در SERP ها بیشتر برجسته شود.
2. از موبایل اول تا «نیاز به سرعت موبایل»
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
نتایج هایپرمحلی شخصی سازی شده گوگل به مکان های جغرافیایی کوچکتر دیده می شود.
بهترین راه برای جلوتر ماندن این است که تلاش خود را بر روی محتوا و بهینه سازی برای کاربر متمرکز کنید، نه الگوریتم.
بسیاری از جستجوهای صوتی در خانه، ماشین یا در حال حرکت انجام میشود که منجر به دنیایی متصلتر میشود. این عوامل هوشمند از معناشناسی، تاریخچه جستجو و علایق و رفتارهای کاربر برای ارائه بهترین نتایج استفاده می کنند.
برای استفاده از تقاضا، الگوهای مشخص و جلوتر ماندن از رقبا، بازاریابان باید از «چه» دادهها فراتر بروند تا «زمان» و «چرا» تحلیلها را درک کنند.
از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده کنید
بازاریابی محتوا بدون داده هدف ندارد. داده ها در حال تبدیل شدن به یک منبع کلیدی اطلاعات تجاری و محتوایی هستند.
بنابراین، پیروی از بهترین شیوه های فنی سئو موبایل (به عنوان مثال، بهینه سازی تصویر، تغییر مسیر، جاوا اسکریپت، و CSS) یک مانع ضروری برای ورود به دنیای دیجیتال امروزی است.
محتوای متنی موبایل را در نظر بگیرید
از توسعه محصول، جذب مشتری و فروش تا خدمات، پشتیبانی پس از فروش و وفاداری، مشتریان در هر مرحله به دنبال یافتن آنچه در هر لحظه خاص نیاز دارند، هستند.
بهینه سازی برای محلی همچنین به معنای بهینه سازی برای کاربرانی است که در حال حرکت هستند. این افراد نیازها و انتظارات متفاوتی نسبت به افرادی دارند که در دستگاه های دیگر جستجوهای محلی انجام می دهند.
درک کنید و تطبیق دهید
روزهای گذشته محتوای نامربوط و بهینه سازی بیش از حد فقط برای رتبه به این معنی است که بازاریاب های خوب سئو و محتوا یک فرصت منحصر به فرد دارند. کسانی که از شیوههای خوب سئو استفاده میکنند و با شرکای محتوایی و نویسندگان خود هماهنگتر میشوند، در دراز مدت برنده خواهند شد.
در اینجا آمده است که چگونه بازاریابان می توانند بر این تغییر تسلط پیدا کنند.
اطمینان حاصل کنید که تولید محتوای شما بر اساس داده های مبتنی بر هدف است
نمایه کسب و کار Google خود را بهینه کنید، محتوای محلی و صفحات فرود ایجاد کنید، از نشانه گذاری طرحواره کسب و کار محلی استفاده کنید و بر عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی محلی خود نظارت کنید.
ساخت در تقاطع محلی و تلفن همراه
CDN ها می توانند راهی عالی برای سریعتر بارگذاری رسانه شما باشند.
برای به دست آوردن بینش هایی که برای ایجاد محتوای معناداری که مردم می خواهند مصرف کنند و تلاش های بازاریابی محتوا در آینده را بهبود بخشند، این ها را ردیابی و اندازه گیری کنید.
تقویت جستجو، همکاری اجتماعی و محتوا
داده ها به بازاریابان اجازه می دهد تا تصمیمات بهتر و دقیق تری را با سرعت بیشتری اتخاذ کنند. معیارهایی را که برای برند شما مهم هستند تعریف کنید و بر داده های جستجو و محتوای خود نظارت کنید.
در حالی که بسیاری از مارکها برای موبایل آماده شدهاند، بسیاری فراموش میکنند که سرعت موبایل بیشترین اهمیت را دارد. گوگل شروع به فاکتورگیری زمان بارگذاری موبایل در الگوریتم رتبهبندی خود کرده است، به این معنی که افزایش سرعت سایت میتواند به کسب درآمد وب سایت شما در SERP کمک کند.
از دادههای سئو برای درک هدف کاربر، تعریف مخاطبان صحیح و ارائه موضوعات مرتبطی که افراد میخواهند بخوانند و با آنها تعامل داشته باشند، استفاده کنید.
چرا؟
با درک پنج نکته بالا و اندازهگیری مداوم نتایج خود، نشان خواهید داد که ایجاد محتوای متقاعدکننده، جذاب و متفکرانه راهی برای کسب درآمد است و واقعاً ارزش سرمایهگذاری را دارد.
سئو و داده ها برای یک استراتژی دیجیتالی یکپارچه موفق با بازگشت سرمایه ملموس ضروری هستند.
برخی از جدیدترین تغییرات با هدف بهبود سرعت صفحه و Core Web Vitals، و همچنین بررسی محصولات انجام شده است که نشان می دهد گوگل چقدر برای ارائه محتوای با کیفیت اهمیت قائل است. بهروزرسانی محتوای مفید (HCU) به جای اینکه صرفاً برای رتبهبندی (بهینهسازی بیش از حد) باشد و در هنگام جستجوی اطلاعات به مردم چیز مفیدی ارائه ندهد، بر روی محتوا برای کاربران انسانی تمرکز دارد!
سئو نقش حیاتی در ارائه بینش، بهینه سازی و اندازه گیری محتوا دارد – محتوا به سنگ بنای هر کمپین سئوی خوب تبدیل شده است.
جستجو در هر مرحله پنجره ای به تجربه کاربر است، بنابراین از آن استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان از ابتدا تا انتها تجربه لذت بخشی دارند
مطمئن شوید که نام تجاری شما وجود دارد و زمانی که آنها آماده تبدیل هستند، روی آن تصمیم تأثیر می گذارد، که احتمال بیشتری وجود دارد که روی دسکتاپ یا داخل فروشگاه باشد تا تلفن هوشمند.
طراحی برای موبایل
برای موفقیت در بازار رقابتی امروز، بازاریابان باید استراتژیهای جامعی ایجاد کنند که تعاملات را در هر نقطه ورودی جستجو ایجاد کند. این شامل تلویزیونها و گوشیهای هوشمند میشود و به دستگاههای IoT مانند دوشاخههای هوشمند یا لامپها نیز گسترش مییابد.
برای کمک به افراد (با پاسخ دادن به سؤالات مهم یا پرطرفدار یا ارائه اطلاعات عملی) یا استفاده از موضوعات مرسوم، محتوای با بازگشت سرمایه (ROI) بالا مانند مقالات و ویدیوها را ایجاد و بهینه کنید.
این امر به ویژه در مورد Core Web Vitals صادق است، جایی که تمرکز اولیه بر روی تلفن همراه بود تا دسکتاپ.
شایان ذکر است که همهگیری COVID-19 باعث شد بسیاری از خریداران بین خرید آنلاین در مقابل خرید در فروشگاه یکی را انتخاب کنند. به گفته تجارت دیجیتال 360 مطالعه تجارت الکترونیک
یکی از راههای انجام این کار، مشورت با آخرین اسناد توسعهدهنده Google در مورد بهینهسازی تصویر و پیروی از دستورالعملهای دسترسی به محتوای وب (WCAG) است.
در ترکیب، جستجوی ارگانیک، اجتماعی و محتوا به برندها کمک می کند تا به اهداف و اهداف خود دست یابند. ایجاد محتوای با کیفیت بالا با در نظر گرفتن سئو از همان ابتدا باعث افزایش دید جستجو می شود.
برخی از مردم همچنان ترجیح می دهند در صورت نیاز به فروشگاه های آجر و ملات مراجعه کنند.
فرصت هایپرمحلی هرگز برای بازاریابان بیشتر نبوده است. هدف گذاری Hyperlocal به شما امکان می دهد افراد را بر اساس موقعیت مکانی آنها دسترسی داشته باشید. این یک راه عالی برای برندها برای سرمایه گذاری در جستجوهای “نزدیک به من” و لحظات خرد “I-want-to-go” و تبدیل شدن به بیش از حد مرتبط و ارزشمند است.
یادگیری ماشینی به بازاریابان کمک می کند تا زمان کمتری را برای تجزیه و تحلیل داده ها صرف کنند و زمان بیشتری را برای تولید محتوایی صرف کنند که بالقوه و مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.
جیم یو موسس و مدیر عامل شرکت است BrightEdge، پلت فرم عملکرد محتوای سازمانی پیشرو. او تخصص عمیق در توسعه و بازاریابی پلتفرمهای نرمافزاری بزرگ بر اساس تقاضا را با تجربه عملی در جستجوی پیشرفته، محتوا و شیوههای بازاریابی دیجیتال ترکیب میکند.