بازاریابان باهوش می دانند که باید اهدافی مشابه گوگل داشته باشند. این به معنای ارائه محتوایی است که طنین انداز می شود، درگیر می شود و تبدیل می شود – هر کجا، هر زمان و هر طور که مصرف کنندگان آن را کشف کنند.
برای سالها، گوگل به بازاریابها در مورد تغییر آینده به سمت موبایل اول گفت – و سرانجام رسید. امروزه بهینه سازی برای جستجوی موبایل، دستگاه ها و قابلیت استفاده دیگر اختیاری نیست. اجباری است.
زیرا آنها یاد گرفته اند با تمرکز بر محتوای با کیفیت، از الگوریتم های همیشه در حال تکامل گوگل جلوتر بمانند.
نمایه کسب و کار Google خود را بهینه کنید، محتوای محلی و صفحات فرود ایجاد کنید، از نشانه گذاری طرحواره کسب و کار محلی استفاده کنید و بر عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی محلی خود نظارت کنید.
ساخت در تقاطع محلی و تلفن همراه
بهترین راه برای جلوتر ماندن این است که تلاش خود را بر روی محتوا و بهینه سازی برای کاربر متمرکز کنید، نه الگوریتم.
در ترکیب، جستجوی ارگانیک، اجتماعی و محتوا به برندها کمک می کند تا به اهداف و اهداف خود دست یابند. ایجاد محتوای با کیفیت بالا با در نظر گرفتن سئو از همان ابتدا باعث افزایش دید جستجو می شود.
CDN ها می توانند راهی عالی برای سریعتر بارگذاری رسانه شما باشند.
برخی از جدیدترین تغییرات با هدف بهبود سرعت صفحه و Core Web Vitals، و همچنین بررسی محصولات انجام شده است که نشان می دهد گوگل چقدر برای ارائه محتوای با کیفیت اهمیت قائل است. بهروزرسانی محتوای مفید (HCU) به جای اینکه صرفاً برای رتبهبندی (بهینهسازی بیش از حد) باشد و در هنگام جستجوی اطلاعات به مردم چیز مفیدی ارائه ندهد، بر روی محتوا برای کاربران انسانی تمرکز دارد!
نتایج هایپرمحلی شخصی سازی شده گوگل به مکان های جغرافیایی کوچکتر دیده می شود.
داده ها به بازاریابان اجازه می دهد تا تصمیمات بهتر و دقیق تری را با سرعت بیشتری اتخاذ کنند. معیارهایی را که برای برند شما مهم هستند تعریف کنید و بر داده های جستجو و محتوای خود نظارت کنید.
ما می دانیم که همه گیری به تسریع سفر هر سازمان به سمت تحول دیجیتال کمک کرد. مرحله بعدی در این فرآیند تکامل است و اینکه چه کسی می تواند با سهولت، سرعت و کارایی پیشرفت کند.
سپس میتوان آن محتوای عالی را از طریق رسانههای اجتماعی تقویت کرد و تقاضایی ایجاد کرد که میتوانید بعداً از طریق جستجو جمعآوری کنید.
بازاریابی محتوا بدون داده هدف ندارد. داده ها در حال تبدیل شدن به یک منبع کلیدی اطلاعات تجاری و محتوایی هستند.
این به شما امکان می دهد پیشرفت خود را ردیابی کنید، تولید محتوا و بهینه سازی جستجوی ارگانیک خود را تکرار کنید و بهبود بخشید تا دید بیشتر و سهم بیشتری از صدا داشته باشید.
نتیجه
جدید در زمین موتورهای جستجو