بنابراین چگونه موفق ترین تیم های محتوا و خلاق در حال حاضر در حال اجرای تولید و مدیریت گردش کار هستند؟ برای پاسخ به این سؤالات و بیشتر، کانتو بیش از 600 متخصص را که در تولید، مدیریت و/یا استراتژی سازمانشان برای محتوا و داراییهای خلاق شرکت داشتند، بررسی کرد.
ایجاد و مدیریت محتوای دیجیتال هرگز پیچیده تر از این نبوده است. این جریانهای کاری اکنون باید کارکنان و منابع از راه دور، دفاتر جهانی، و نگرانیهای امنیتی و حفظ حریم خصوصی را در خود جای دهند، بدون اینکه به نیاز روزافزون به محتوا و تیمهای خلاق برای تولید محتوای بیشتر در زمان کمتر اشاره کنیم.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.