5 راه برای بهبود استراتژی محتوا در سال 2023

ایجاد و مدیریت محتوای دیجیتال هرگز پیچیده تر از این نبوده است. این جریان‌های کاری اکنون باید کارکنان و منابع از راه دور، دفاتر جهانی، و نگرانی‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی را در خود جای دهند، بدون اینکه به نیاز روزافزون به محتوا و تیم‌های خلاق برای تولید محتوای بیشتر در زمان کمتر اشاره کنیم.

ثبت نام امروز برای “5 راه برای بهبود جریان کاری و استراتژی محتوای خود در سال 2023” ارائه شده توسط Canto، و دریافت نتایج نظرسنجی برای یادگیری استراتژی های محتوا، گردش کار و فناوری که باعث موفقیت این سازمان ها شده است.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-5-ways-to-improve-content-strategy-in-2023-388952

جدید در زمین موتورهای جستجو

بنابراین چگونه موفق ترین تیم های محتوا و خلاق در حال حاضر در حال اجرای تولید و مدیریت گردش کار هستند؟ برای پاسخ به این سؤالات و بیشتر، کانتو بیش از 600 متخصص را که در تولید، مدیریت و/یا استراتژی سازمانشان برای محتوا و دارایی‌های خلاق شرکت داشتند، بررسی کرد.