5 راه برای بهبود استراتژی محتوا در سال 2023

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


ایجاد و مدیریت محتوای دیجیتال هرگز پیچیده تر از این نبوده است. این جریان‌های کاری اکنون باید کارکنان و منابع از راه دور، دفاتر جهانی، و نگرانی‌های امنیتی و حفظ حریم خصوصی را در خود جای دهند، بدون اینکه به نیاز روزافزون به محتوا و تیم‌های خلاق برای تولید محتوای بیشتر در زمان کمتر اشاره کنیم.

بنابراین چگونه موفق ترین تیم های محتوا و خلاق در حال حاضر در حال اجرای تولید و مدیریت گردش کار هستند؟ برای پاسخ به این سؤالات و بیشتر، کانتو بیش از 600 متخصص را که در تولید، مدیریت و/یا استراتژی سازمانشان برای محتوا و دارایی‌های خلاق شرکت داشتند، بررسی کرد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-5-ways-to-improve-content-strategy-in-2023-388952ثبت نام امروز برای “5 راه برای بهبود جریان کاری و استراتژی محتوای خود در سال 2023” ارائه شده توسط Canto، و دریافت نتایج نظرسنجی برای یادگیری استراتژی های محتوا، گردش کار و فناوری که باعث موفقیت این سازمان ها شده است.