منبع: https://searchengineland.com/5-ways-to-optimize-your-ad-campaigns-in-2023-390040
تقاضای مصرف کننده برای تجربیات شخصی در حال افزایش است. برای برآورده کردن این انتظارات، تبلیغکنندگان باید تبلیغات مرتبط را در مقیاس ایجاد کنند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که حجم کار قابل مدیریت است.
در حالی که برای ورود به سال جدید آماده می شویم، صداهای زیادی این ادعا را دارند را خلاق پادشاه است، و ما در شرف پیوستن به گروه کر هستیم. بهینه سازی خلاقانه فرصت ها را باز می کند برای افزایش شناخت برند و سطوح بالاتر تعامل، به همین دلیل است که اهمیت آن بیشتر و بیشتر می شود.
صرف نظر از نوع تبلیغاتی که اجرا می کنید، داشتن همه خلاقیت ها در برند همیشه ضروری است. علاوه بر اطمینان از اینکه کاربران هر بار که با تبلیغات شما مواجه می شوند، تجربه ای آشنا و معتبر دارند، همچنین به ایجاد اعتماد به برند کمک می کند.
با این حال، این آزمایشها باید یک تمرین مداوم باشد، نه چیزی که وقتی به نتایج دلخواه نمیرسید به آن متوسل شوید. تست های A/B را حتی زمانی که از نتایج فعلی خود راضی هستید اجرا کنید زیرا همیشه جای پیشرفت وجود دارد. با آزمایش مداوم، حتی زمانی که عملکرد خوب است، می توانید تغییرات خلاقانه یا صفحه فرود را پیدا کنید که عملکرد بهتری نسبت به موارد فعلی دارند.
آماده سازی و راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید لزوماً معادل راه اندازی آن برای موفقیت نیست. برای قرار دادن آن در مسیر درست، باید در عملی به نام بهینه سازی کمپین تبلیغاتی نیز شرکت کرد. به طور خلاصه، این به معنای اجرای آزمایش ها، تجزیه و تحلیل داده های عملکرد و یافتن فرصت های بهبود است.
تبلیغات نمایشی ابزاری قدرتمند برای بازاریابان است که با پتانسیل کامل خود مورد استفاده قرار گیرد.
تغییرات ناگهانی یا شدید بودجه میتواند بر عملکرد کمپین تأثیر بگذارد، به همین دلیل است که توافق بر این است که حداکثر 10 درصد در هر زمان تنظیمات انجام شود. اگر نیاز به کاهش قابل توجه بودجه دارید، این کار را به تدریج انجام دهید. در مورد افزایش هم همینطور.
با ناآرامی های اقتصادی مداوم، سال 2023 سالی چالش برانگیز برای تبلیغات پولی خواهد بود و بهینه سازی کمپین ها بیش از هر زمان دیگری مهم است. در اینجا پنج نکته تخصصی وجود دارد که به شما کمک می کند برای بالاترین عملکرد بهینه سازی کنید و بازده تبلیغات نمایشی خود را در سال آینده به حداکثر برسانید.
1. بیشتر بر تولید خلاقانه و شخصی سازی تمرکز کنید
به طور کلی، هرچه هدف را محدودتر کنید، تبلیغات شما مرتبط تر می شود. استفاده از روشهای مختلف هدفگیری برای تعریف واضح مخاطبانی که احتمالاً محصولات یا خدمات شما را خریداری میکنند، معمولاً نرخ تعامل و تبدیل را افزایش میدهد. هر چقدر هم که عالی به نظر برسد، هدف گذاری بیش از حد دارای جنبه های منفی مانند هزینه های بالاتر نیز می باشد در هر کلیک
گزارش های کمپین را به صورت دوره ای بررسی کنید و داده ها را تفسیر کنید تا ببینید چه تنظیماتی را می توانید برای افزایش عملکرد انجام دهید. ابزارهای بیشماری میتوانند به شما در جمعآوری گزارشها در قالب داشبوردهایی با قابلیت هضم آسان کمک کنند تا در دادهها غرق نشوید و موارد ضروری را از دست ندهید.
هنگام تخصیص پول، همیشه مبلغی را برای تست A/B کنار بگذارید، زیرا می تواند به شما کمک کند تا عملکرد کمپین خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.
اگر میخواهید مایل بیشتری را طی کنید و شانس تبدیل را افزایش دهید، میتوانید تبلیغات پویا را امتحان کنید. از آنجا که برخی از عناصر آنها بر اساس داده های مربوط به بیننده تغییر می کنند (مثلاً کپی آگهی بسته به مکان)، می توانید مطمئن باشید که پیام مناسب را در زمان مناسب ارسال می کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو