خرید آنلاین رونق گرفته است. در طول پنج سال گذشته، بازار به عنوان سهمی از درآمد خرده فروشی جهانی به طور تصاعدی رشد کرده است. مصرف کنندگان آنلاین هستند و انتظارات آنها در حال تغییر است. آنها به دنبال تجربه خریدی هستند که بر اساس خواسته ها و نیازهایشان شخصی سازی شده باشد. برندهایی که تجربیات واقعی را از طریق رسانههای غنی – ویدیوهای قابل خرید، سفارشیسازی همزمان، محتوای تولید شده توسط کاربر و موارد دیگر ارائه میدهند – تبدیل و درآمد بیشتری را به همراه خواهند داشت.
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.