به این وبینار بپیوندید تا یک بحث چشمگیر در مورد چگونگی شناسایی نگرانی های مصرف کننده، تعیین موانع بازار و جایی که شکاف های بالقوه ممکن است با استفاده از هوش مصرف کننده و بازار باشد، بپیوندید.
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.