پس از سالها تکمیل استراتژیهای بهینهسازی تبلیغات برای تبلیغات متنی گسترده (ETAs)، تبلیغکنندگان اکنون باید دوباره بهینهسازی برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا (RSAs)، قالب پیشفرض متن آگهی جدید در Google از جولای 2022 را دوباره بیاموزند. به دلیل جدید بودن آنها، یک اجماع قوی وجود دارد. در مورد بهترین شیوه های بهینه سازی برای RSA ها هنوز ظاهر نشده است. اما مشکلات شناخته شده ای وجود دارد که ما قبلاً می دانیم باید از آنها اجتناب کنیم.
اگر میخواهید برخی از رایجترین اشتباهات تبلیغکنندگان هنگام کار با RSA و نحوه استفاده از ابزارهای مدیریت PPC مانند رابط کاربری Google Ads یا Google Ads را یاد بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید. Optmyzr برای جلوگیری یا رفع آنها.
لایه بندی اتوماسیون، انسان را مسئول بهبود عملکرد PPC می کند
بهینه سازی RSA از یک الگوی آشنا پیروی می کند که در آن بهترین نتایج با تکیه بر اتوماسیون به جای مبارزه با آن به دست می آید. در اینجا فرمول موفقیت در عصر اتوماسیون PPC است که بنیانگذار Optmyzr، فرد والیز در کتاب خود به اشتراک گذاشته است. “باز کردن سطح زمین بازی”:
ماشین + انسان > ماشین به تنهایی
اما با یک رکود نزدیک و بررسی دقیقتر بر عملکرد تبلیغات دیجیتال، افراد PPC در شرف شلوغتر شدن از آنچه هستند میشوند و سازمانها ممکن است مزایای قابل توجهی را که انسانها میتوانند به نتیجه برسانند، در نظر بگیرند و فقط به اتوماسیونهای موجود در این زمینه تکیه کنند. موتورهای تبلیغاتی اما برای تبلیغکنندگانی که خواهان نتایج بیشتر، سود بیشتر و هزینههای تبلیغاتی کمتر هستند، فناوری میتواند در قالب لایهبندی خودکار کمک کند.
در لایه بندی اتوماسیون، انسان ها اتوماسیون های سبک وزن ایجاد می کنند تا کنترل اتوماسیون های موتور تبلیغات را دوباره به دست آورند. لایههای اتوماسیون میتوانند حفاظتها و مرزها را تعیین کنند یا دادههای شخص اول را به هوش مصنوعی پیشرفته Google تغذیه کنند که اکنون بسیاری از آنچه را که انسانها قبلاً مدیریت میکردند کنترل میکند. این کار با هم باعث می شود PPC بهتر و سریعتر عمل کند و در عین حال اشتباهات پرهزینه کمتری مرتکب شود. فرمول تبدیل می شود:
اتوماسیون های هوش مصنوعی گوگل + لایه های اتوماسیون تحت کنترل انسان > اتوماسیون های گوگل به تنهایی
بنابراین بیایید به پنج مورد از رایج ترین اشتباهاتی که در RSA ها می بینیم و نحوه رفع آنها با لایه بندی خودکار نگاهی بیندازیم.
1. همچنان بر تبلیغات قدیمی غیرقابل ویرایش متکی هستید
از اندکی قبل از غروب آفتاب ETA ها، Optmyzr’s تجزیه و تحلیل بیش از 13000 حساب Google Ads دریافتند که 7.7 درصد از تبلیغکنندگان هرگز RSA ایجاد نکردهاند.
داشتن تنها ETA خطرناک است زیرا هنگامی که آنها مطابق انتظار عمل نمی کنند، نمی توان آنها را بهینه کرد. همچنین نمیتوان آنها را ویرایش کرد تا تبلیغات جدید را منعکس کند، کاری که احتمالاً باید انجام دهید زیرا تبلیغات Q4 در سراسر صنعت افزایش مییابد.
بخشی از دلیلی که برخی از تبلیغکنندگان همچنان به ETAهای غیرقابل ویرایش اعتماد میکنند این است که یافتن گروههای تبلیغاتی که هنوز به RSA تغییر نکردهاند، دشوار است. این گروههای تبلیغاتی به سادگی به اجرای خود ادامه میدهند و ممکن است در گزارشها خوب به نظر برسند و این واقعیت را که در قالبهای تبلیغاتی قدیمی اجرا میشوند پنهان میکنند.
برای انتقال گروههای تبلیغاتی نهایی به RSA، اسکریپتها میتوانند مفید باشند. Optmyzr دارای یک اسکریپت مهاجرت RSA که همه گروه های تبلیغاتی را بدون RSA دانلود می کند و یک صفحه انبوه را با تبلیغات پیشنهادی از قبل پر می کند. از آنجایی که آنها در قالب صفحهگسترده هستند، مرور سریع آن برای انجام ویرایشها قبل از ارسال مجدد آنها به Google بسیار آسانتر است.
2. نادیده گرفتن سابقه کمپین های با عملکرد بالا
اگر قبل از تبدیل شدن RSA به نوع تبلیغات پیشفرض، کمپینهای جستجو را در Google Ads اجرا میکردید، در حال حاضر از همه افرادی که اکنون شروع میکنند، جلوتر هستید، بهخصوص اگر از چند دستورالعمل دیگر نیز پیروی کنید:
- استفاده از مناقصه خودکار یا مناقصه هوشمند
- استفاده صحیح از تنظیمات فصلی
- واردات تبدیل آفلاین
حسابهای قدیمیتر نیز به دلیل برخورداری از دادههای بیشتر، دارای قدرت بالایی هستند و ماشینها برای یادگیری الگوها از دادهها رشد میکنند.
تبلیغکنندگانی که حسابهای موجود را انتقال میدهند، میتوانند از سرفصلها و توضیحات ETA با بهترین عملکرد برای راهاندازی RSAهای جدید استفاده کنند. این عمل به طور متوسط a را ارائه می دهد افزایش 7 درصدی در تبدیل با هزینه مشابه در هر تبدیل. این مهاجرت به راحتی با ما قابل دستیابی است ابزار مهاجرت RSA برای گوگل و مایکروسافت
3. تست تبلیغات جستجوی واکنشگرا بر اساس نرخ تبدیل
بزرگترین اشتباه، یعنی نادیده گرفتن کامل RSAها، زمانی است که تبلیغکنندگان در طول آزمایش با RSA خود مانند ETA رفتار میکنند. RSAها توانایی منحصربهفردی را برای تطبیق آنچه نشان میدهند برای افزایش ارتباط خود با هر درخواست جستجویی که وارد میشود، دارند. از آنجا که آنها برای افزایش ارتباط در پرواز ساخته شدهاند، عملکرد بهتری دارند. نمرات کیفیت و برداشت های بسیار بیشتری نسبت به ETA دریافت کنید.
ما دریافتیم که گروههای تبلیغاتی با RSA 2.1 برابر بیشتر از گروههایی که RSA نداشتند، بازدید داشتند. این برداشتهای اضافی دلیلی است که چرا استراتژیهای بهینهسازی تبلیغات مدرن باید بازنگری شوند و همانطور که در ادامه توضیح خواهیم داد، بهروز شوند.
روش قدیمی بهینه سازی تبلیغات به تبلیغ تبلیغاتی می پردازد که بیشترین تبدیل را در هر نمایش ارائه می دهد. اما اکنون که تبلیغات، و نه فقط کلمات کلیدی، نقش بزرگی در تعیین تأثیرات احتمالی دارند، خود برداشت ها نیز باید در تحلیل لحاظ شوند.
به مثال زیر نگاه کنید، جایی که تبلیغ ETA تقریباً 10٪ نسبت تبدیل به ازای بازدید بهتری دارد اما فقط نیمی از بازدیدها را به عنوان RSA دریافت می کند. نکته اصلی این است که تبلیغ ETA تبدیل کمتری را ارائه می دهد، در درجه اول به این دلیل که تعداد بسیار کمتری را دریافت می کند.
روش قدیمی: تمرکز بر نرخ تبدیل یا تبدیل در هر نمایش
روش جدید: تمرکز بر تبدیل در محدوده CPA یا ROAS
در Optmyzr، تبلیغکنندگان الگوریتمی را کنترل میکنند که تصمیم میگیرد چگونه تستهای تبلیغاتی A/B تصمیمگیری شود. برای مثال، میتوانید تجزیه و تحلیل را فقط به مقایسه تبلیغاتی محدود کنید که حجم نمایش مشابهی دارند. با فعال کردن این ویژگی کاربر قدرتمند، از توقف موقت تبلیغات با تبدیل کمتر به ازای هر نمایش که به دلیل حجم برداشت بسیار زیاد، تبدیلهای بیشتری دریافت میکردند، جلوگیری میکنید.
4. آزمایش نکردن سنجاق
همانطور که قبلاً گفتیم، ما معتقدیم که انسان + ماشین > ماشین به تنهایی. علاوه بر نوشتن دارایی های خوب، سنجاق کردن یک راه آسان دیگر برای کنترل ماشین ها برای انسان است.
هنگامی که پین کردن به حداکثر می رسد و یک دارایی به هر مکان پین می شود، مطالعه ما بالاترین CTR و نرخ تبدیل را نشان می دهد.
اما قبل از اینکه هر قسمت از RSA خود را پین کنید، فراموش نکنید که CTRهای بالا و نرخ تبدیل بالا بدون نمایش بی فایده هستند. متأسفانه همان پین کردنی که CTR و نرخ تبدیل بهتری ایجاد کرد، مسئول محدود کردن تأثیرگذاری این تبلیغات است.
ماشینهای Google ترجیح میدهند زمانی که شما به آنها انعطافپذیری اجازه دهید. از نظر RSA، متوجه شدیم که نمایشها در هر آگهی افزایش مییابد زیرا با افزودن داراییهای بیشتر گزینههای بیشتری به ماشینها میدهید.
در مورد تأثیر پین کردن فقط یک دارایی در هر مکان، این منجر به نمایش کمتری برای RSA نسبت به زمانی که چندین دارایی به هر مکان پین میشود، میشود.
سنجاق کردن به شما کمک میکند ماشینها را کنترل کنید، بنابراین از آن برای آزمایش روشهای متعادل کردن حجم و کیفیت استفاده کنید. بهترین راه برای به دست آوردن نتایج آماری معنی دار، استفاده از ابزار داخلی گوگل است ابزار تغییرات تبلیغاتی که بخشی از چارچوب آزمایشات آنهاست. کاربران Optmyzr می توانند آزمایش های خود را با استفاده از ما تسریع بخشند داشبورد آزمایش های کمپین برای ماندن در بالای همه آزمایشهایی که در بسیاری از حسابها و کمپینهای مدیریتی انجام میدهید.
5. RSA ها را با Smart Bidding و Broad Match جفت نکنید
زمانی که تبلیغکنندگان محدودیتها را حذف میکنند، اتوماسیون آن را دوست دارد. ما این را در دادههای بالا مشاهده کردیم، زمانی که برداشتها صرفاً با افزودن تغییرات متن آگهی بیشتر به RSA افزایش یافت. این همچنین برای حذف سایر محدودیت ها صادق است. بنابراین وقتی میخواهید تبدیلهای بیشتری داشته باشید، با احتیاط انواع تطابق را کاهش دهید تا به RSAها اجازه دهید تبلیغات شما را برای درخواستهای بیشتر نشان دهند.
ما تغییر عمده فروشی به تطابق گسترده را توصیه نمی کنیم. در عوض، آن را تست کنید و در عین حال به داده های پرس و جو توجه زیادی داشته باشید و در صورت لزوم کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید. این حتی برای کمپینهای Performance Max که میتوانند کلیدواژههای منفی داشته باشند، کار میکند، یا با درخواست از نماینده Google خود آنها را به کمپین اضافه کند یا با اضافه کردن آنها به یک لیست منفی مشترک که با کمپین Performance Max مرتبط است.
اما شل کردن فرمان تنها زمانی مؤثر است که چندین ابزار را برای یک استراتژی لایهبندی خودکار مؤثر ترکیب کنید. به طور خاص، RSA ها باید همراه با مناقصه خودکار استفاده شوند. مناقصه خودکار زمانی که RSA را برای درخواستی با ارتباط ضعیفتر با هر آنچه که کسبوکار شما میفروشد نشان میدهد، قیمتها را کاهش میدهد.
اجازه دهید این موضوع را با یک مثال توضیح دهیم. با پیشنهاد CPC حداکثر 5 دلاری ثابت، دستگاه بدون توجه به این که احتمال دارد کاربر 20 درصد یا 80 درصد تبدیل شود، 5 دلار پیشنهاد می دهد. در مورد احتمال 20 درصد، کلیک 5 دلاری به معنای CPA 25 دلاری (5/0.20 دلار) است، در حالی که با احتمال 80 درصد، CPA 6.25 دلاری (5/0.8 دلار) خواهد بود. مناقصه هوشمند می تواند تفاوت در احتمال تبدیل بین جستارهای مختلف را توضیح دهد و به دستیابی به ROAS یا CPA سازگارتر کمک کند.
نتیجه
گوگل همیشه اتوماسیونهای بیشتری را اضافه میکند و RSAها میتوانند تبدیلهای افزایشی را با هزینهای معقول انجام دهند، بهویژه زمانی که با سایر قابلیتهای یادگیری ماشینی مانند Smart Bidding تکمیل شوند.
Optmyzr’s مجموعه بهینه سازی PPC درست در کنار Google در حال تکامل است و اکنون طیف کاملی از قابلیتها را برای ایجاد، آزمایش و بهینهسازی داراییهای RSA و گروههای تبلیغاتی/کمپینهایی که در آن اجرا میشوند ارائه میدهد. اگر میخواهید آن را امتحان کنید، از آزمایش 14 روزه رایگان ما استفاده کنید. .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی تبلیغات مدرن، برای UnLevel ثبت نام کنید برای دسترسی به محتوای رایگان متمرکز بر RSA از Anne Bui (Puffer)، Zenia Johnson (Outside Inc)، Jyll Saskin Gales (Jyll.ca) و بسیاری دیگر.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/5-ways-youre-hurting-account-performance-when-it-comes-to-rsas-388615