طرحهای پروژه ابزار عالی دیگری برای تعیین انتظارات در مورد موارد قابل تحویل و جدول زمانی است.
اهداف پروژه باید در جلسات آغازین تعریف شوند و به عنوان راهنما برای تمام کارهایی که در ادامه می آیند استفاده شوند.
برای مبارزه با این، سعی کنید خودکارسازی کنید، الگوسازی کنید، و از آنچه می توانید جلوتر بروید. کار اولیه در درازمدت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما کمک می کند تا به سوالات، درخواست ها و غیره سریعتر رسیدگی کنید.
بهعلاوه، تماسهای وضعیت مکرر را با مشتری تنظیم کنید تا بتوانید آنچه را که در کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت روی آن کار میکنید، به طور ثابت مشخص کنید.
یک مشارکت موفق به این معنی است که می توانید نیازهای طرف مقابل را برآورده کنید و در عین حال بهترین کیفیت کار خود را نیز ارائه دهید.
2. به اهداف کلی مراجعه کنید
با این حال، اگر چیزی شما را به اشتباه می اندازد (مثل یک درخواست یا انتقاد بی ادبانه)، فوراً پاسخ ندهید. بهتر است یک نفس بکشید و صبر کنید.
وقتی یک مشتری یا ذینفع درخواستی ارائه می دهد، هدف این است که سازگار اما معقول باشد.
اسناد مکتوب همچنین تضمین میکند که در صورت خرابی، رسید دارید. متأسفانه، برخی از افراد ممکن است سعی کنند در صورت کاهش عملکرد یا برآورده نشدن هدف، دیگران را سرزنش کنند (به خصوص اگر برای یک آژانس یا به عنوان یک فریلنسر کار می کنید).
در پاسخ خود، سپس می توانید به معیارهای خاص، KPI ها، اسناد و غیره که قبلاً ایجاد شده اند (اگر احساس می کنید لازم/مناسب است) ارجاع دهید. نشان دهید که به طور استراتژیک در مورد تأثیر درخواست آنها فکر می کنید.
PPC یک صنعت ظریف و همیشه در حال تغییر است که منجر به تعدادی سوال و درخواست از سوی افرادی می شود که به طور کامل کانال را درک نمی کنند. با این حال، بسیاری از مردم در مورد مسائل مشابه آویزان می شوند.
یک دنباله کاغذی از درخواست هایی که دریافت کرده اید نگه دارید. این امر همه را مسئول میداند، از سوء تفاهم جلوگیری میکند، و کمک میکند تا موارد اقدام یا مراحل بعدی را به وضوح تعریف کنیم.
- مثال: پس از هر تماسی که با مشتری/ذینفعان دارید، یک خلاصه از طریق ایمیل برای همه طرف های مرتبط ارسال کنید.
اگر کسی در مورد یک کار یا ابتکار جدید صحبت کرد، از خود بپرسید: “این چگونه به هدف ما از X و پروژه کلی کمک می کند؟”
هنگامی که متوجه شدید که آنها در حال تلاش برای انجام چه کارهایی هستند، می توانید مراحل بعدی را بهتر تعیین کنید، جدول زمانی واقع بینانه تری تعیین کنید و در مورد هر گونه تفاوت های ظریف یا اخطارهای کار بحث کنید.
هر درخواستی منجر به موفقیت نمیشود، بنابراین امکان پیوند دادن به یک مکالمه خاص کمک میکند در صورت بروز هرگونه انگشت اشارهای به آن خودداری کنید.
- مثال: مشتری می خواهد برخی از کلمات کلیدی با عملکرد برتر خود را متوقف کند. شما در پاسخ میگویید که این کار را توصیه نمیکنید زیرا احتمالاً شاهد کاهش در تبدیل و افزایش CPA (دو هدف اصلی آنها) خواهیم بود. می گویند به هر حال این کار را بکنید. سه هفته بعد، آنها یک پیام داغ در مورد عملکرد پایین تر برای شما ارسال می کنند، که می توانید بلافاصله با پیوندی به آخرین پیام خود به آن پاسخ دهید.
4. به سرعت پاسخ دهید
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.