مورد دوم این است که هر گروه تبلیغاتی که در بالا ذکر شده است دارای کلمات کلیدی و تبلیغات مخصوص به دسته خود خواهد بود.
بسیار مهم است که کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود را به گونه ای ساختار دهید که تبلیغات شما مطابق با کلمات کلیدی انتخابی شما باشد.
تبلیغکنندگان میتوانند بدون نیاز به کار بیشتر، موفقیت قابل توجهی داشته باشند – این چیز خوبی است!
استفاده از Google Ads نباید آنقدر گیج کننده و پیچیده باشد که برای مدیریت آن نیاز به بازاریابی حرفه ای داشته باشید.
بنابراین، قبل از شروع به پول انداختن در تبلیغات Google یا Microsoft Advertising، این پنج نکته ضروری را برای مناقصه PPC با بودجه بخوانید.
1. اهداف روشنی را تعیین کنید و حساب را حول آنها قرار دهید
و وای، 165000 نفر بسیار است!
شما میخواهید تبلیغات شما تا حد امکان با جستارهای جستجوی کاربران مرتبط باشد.
پیشنهاد برای کلمات کلیدی طولانی باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و شانس شما را برای تبدیل افزایش می دهد.
4. هدف گذاری موقعیت مکانی خود را محدود نگه دارید
بیایید از یک شرکت پوشاک به عنوان مثال استفاده کنیم. آنها همه نوع لباس را می فروشند، اما می خواهند روی تی شرت و شلوار جین تمرکز کنند.
بنابراین، اگر پول کمتری نسبت به سایر افراد در حراج داشته باشید، چگونه برنده می شوید؟ ساده، شما به سراغ جوایزی می روید که افراد کمتری برای آن پیشنهاد می دهند.
اولین فکری که می کنید این است که «ببینیم چند نفر هر ماه استیکرها را جستجو می کنند».
بنابراین، اگر کسی «تیشرتهای بچهگانه» را جستجو کند، تبلیغی که به او نشان داده میشود درباره تیشرتهای بچهگانه است و او را به صفحه فرود با تیشرتهای بچهگانه هدایت میکند.
شما می خواهید از طریق تبلیغات پولی فروش بیشتری داشته باشید، اما فقط 1500 دلار در ماه دارید که به آن اختصاص دهید.
با این حال، مگر اینکه کسب و کار شما در یک بازار خاص باشد، ممکن است بودجه شما به اندازه کافی بزرگ نباشد که به کل کشور خدمت کند.
میتوانید از بین انواع مختلف کمپین و گزینههای پیشنهادی انتخاب کنید، و پلتفرمهای Google متعددی وجود دارد که میتوانید در آنها تبلیغ کنید.
تبلیغات PPC یک پلتفرم مبتنی بر حراج است که در آن تبلیغکنندگان برای نمایش تبلیغات خود در جستجوی کلمات کلیدی مشخص شده پیشنهاد میدهند و فضای تبلیغات به بالاترین پیشنهاد داده میشود.
راه اندازی کمپین های خود به این روش دو چیز را انجام می دهد:
من میخواهم تبلیغاتم تا حد امکان به جستجوی کاربر مرتبط باشد، بنابراین کمپینها و گروههای تبلیغاتی را بر اساس نوع لباس ایجاد میکنم:
- کمپین: تی شرت
- گروه تبلیغات: تی شرت
- گروه تبلیغات: تیشرت زنانه
- گروه تبلیغات: تیشرت مردانه
- گروه تبلیغات: تی شرت بچه گانه
- کمپین: شلوار جین
- گروه تبلیغات: شلوار جین
- گروه آگهی: شلوار جین زنانه
- گروه تبلیغات: شلوار جین مردانه
- گروه تبلیغات: شلوار جین بچه گانه
در طول سالها، گوگل راهاندازی کمپین را با پیشنهادهای پیشنهادی خودکار و اعمال خودکار به طور تصاعدی آسانتر کرده است.
یک قدم جلوتر با «برچسبهای سپر سفارشی» و «برچسبهای ضربهگیر خود را طراحی کنید»، جستجوهای ماهانه را حتی بیشتر کاهش میدهد، اما هدف آنها بسیار خاصتر است.
یکی از بهترین چیزها در مورد تبلیغات PPC این است که راه هایی برای دستیابی به اهداف هر کسب و کاری وجود دارد.
چشمان خود را ببندید و تصور کنید که صاحب یک کسب و کار متخصص در ایجاد برچسب های سفارشی هستید. خوب، چشمان خود را باز کنید تا بتوانید به خواندن ادامه دهید، اما از تخیل دست نکشید.
شما کمی جستجوی کلمات کلیدی را با برنامهریز کلمات کلیدی گوگل انجام میدهید، و در اینجا چیزی است که پیدا میکنید:

هنگامی که بودجه شما محدود است، بسیار مهم است که هنگام ایجاد حساب PPC خود را برای موفقیت آماده کنید.
هنگام ایجاد کمپین های PPC خود، مهم است که مشخص باشید.
آیا به دنبال ایجاد آگاهی بیشتر برای برند خود هستید؟ نمایش و یوتیوب گزینه های عالی برای انجام این کار هستند.
با هزینه هر کلیک 4.49 دلار، می توانید با بودجه خود 334 کلیک ایجاد کنید. فقط با کمی دقیق تر بودن کلمات کلیدی خود، کلیک ها تقریباً دو برابر می شود.
این کمپینها زمانی بهترین کار را میکنند که با هم کار میکنند و یک استراتژی کامل را هدایت میکنند. اما زمانی که بودجه محدود است، زمان آن فرا رسیده است که استراتژی های ثانویه را حذف کنید و بر نتایج رانندگی تمرکز کنید.
2. کمپین های خود را ساده و خاص کنید
در عوض، بهتر است این بودجه را به سمت بازارهایی با بالاترین عملکرد اختصاص دهید.
حذف کلمات کلیدی غیرعملکردی یک راه فوق العاده ساده برای بهبود مستمر عملکرد در طول زمان است.
بودجه کم، نتایج بزرگ
بیایید دوباره از شرکت برچسبهای قبلی خود بازدید کنیم. برای مثال، بیایید تصور کنیم این شرکت در سیاتل مستقر است و در سراسر ایالات متحده ارسال می شود
هنگامی که کمپین های شما شروع به اجرا و جمع آوری داده ها می کنند، حداقل باید موارد زیر را بررسی کنید:
- کمپین های شما در مقایسه با بودجه ماهانه چقدر هزینه می کنند.
- کدام کلمات کلیدی عملکرد خوبی دارند و کدام نه.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.