راه اندازی کمپین های خود به این روش دو چیز را انجام می دهد:
با اجرای این نکات، کسبوکارهای کوچک میتوانند شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که از بودجه آنها به طور عاقلانه استفاده میشود.
مانند حراج های واقعی، وقتی پول زیادی دارید، برنده شدن بسیار آسان تر است. برو شکل!
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/ppc-bidding-on-a-budget-tips-428853
اگر ما فقط یک گروه تبلیغاتی برای تی شرت داشتیم، تبلیغات ما باید بسیار عمومی تر باشد و احتمال اینکه منجر به خرید شود کمتر بود.
شما میخواهید تبلیغات شما تا حد امکان با جستارهای جستجوی کاربران مرتبط باشد.
شما می خواهید از طریق تبلیغات پولی فروش بیشتری داشته باشید، اما فقط 1500 دلار در ماه دارید که به آن اختصاص دهید.
شاید شما یک شرکت تجارت الکترونیک هستید که به دنبال خرید و درآمد بیشتر هستید. سپس کمپین های جستجو و خرید را در نظر بگیرید.
بنابراین، قبل از شروع به پول انداختن در تبلیغات Google یا Microsoft Advertising، این پنج نکته ضروری را برای مناقصه PPC با بودجه بخوانید.
1. اهداف روشنی را تعیین کنید و حساب را حول آنها قرار دهید
اگر شخصی «برچسبهای ضربهگیر» را جستجو میکند، میتواند به این معنا باشد که میخواهد یک برچسب سپر سفارشی ایجاد کند.
اگر توانایی ارائه خدمات به مشتریان در سراسر ایالات متحده یا کشورهای دیگر را دارید، ممکن است وسوسه شوید که این کار را انجام دهید.
حذف کلمات کلیدی غیرعملکردی یک راه فوق العاده ساده برای بهبود مستمر عملکرد در طول زمان است.
بودجه کم، نتایج بزرگ
از سوی دیگر، قصد «برچسبهای سپر خود را طراحی کنید» نمیتواند واضحتر باشد.
مورد دوم این است که هر گروه تبلیغاتی که در بالا ذکر شده است دارای کلمات کلیدی و تبلیغات مخصوص به دسته خود خواهد بود.
در عوض، بهتر است این بودجه را به سمت بازارهایی با بالاترین عملکرد اختصاص دهید.
تبلیغات PPC می تواند یک ابزار تغییر دهنده بازی برای مشاغل کوچک باشد که به دنبال شروع فروش یا افزایش آگاهی از برند هستند. متأسفانه، اگر مراقب نباشید، خرج کردن آن نیز بسیار آسان است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
3. از کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید
استفاده از Google Ads نباید آنقدر گیج کننده و پیچیده باشد که برای مدیریت آن نیاز به بازاریابی حرفه ای داشته باشید.
در جستجوی پولی، ما به این کلمات کلیدی طولانی می گوییم: کلمات کلیدی که کلمات واجد شرایط بیشتری دارند و حجم جستجوی کمتری دارند. بیایید به یک مثال نگاه کنیم:
در طول سالها، گوگل راهاندازی کمپین را با پیشنهادهای پیشنهادی خودکار و اعمال خودکار به طور تصاعدی آسانتر کرده است.
آیا به دنبال ایجاد آگاهی بیشتر برای برند خود هستید؟ نمایش و یوتیوب گزینه های عالی برای انجام این کار هستند.
با این حال، مگر اینکه کسب و کار شما در یک بازار خاص باشد، ممکن است بودجه شما به اندازه کافی بزرگ نباشد که به کل کشور خدمت کند.
من میخواهم تبلیغاتم تا حد امکان به جستجوی کاربر مرتبط باشد، بنابراین کمپینها و گروههای تبلیغاتی را بر اساس نوع لباس ایجاد میکنم:
- کمپین: تی شرت
- گروه تبلیغات: تی شرت
- گروه تبلیغات: تیشرت زنانه
- گروه تبلیغات: تیشرت مردانه
- گروه تبلیغات: تی شرت بچه گانه
- کمپین: شلوار جین
- گروه تبلیغات: شلوار جین
- گروه آگهی: شلوار جین زنانه
- گروه تبلیغات: شلوار جین مردانه
- گروه تبلیغات: شلوار جین بچه گانه
اما آنها همچنین می توانند فقط به دنبال خرید یک سپر خاص باشند یا می توانند در مورد منشاء برچسب های سپر تحقیق کنند.
هدفیابی موقعیت مکانی عاملی است که به راحتی نادیده گرفته میشود، اما هنگام تلاش برای موفقیت با بودجه محدود، به خصوص اگر یک تجارت آنلاین هستید، مهم است.
اولین مورد این است که فوق العاده ساده و قابل درک است. اگر به داده های عملکرد همه این گروه های تبلیغاتی نگاه کنم، به راحتی می توانم بگویم:
- کدام نوع از محصولات عملکرد خوبی دارند (تی شرت یا شلوار جین).
- محصول ما در کدام جمعیت بیشتر محبوبیت دارد (زنان، مردان، کودکان و غیره).
با هزینه هر کلیک 4.49 دلار، می توانید با بودجه خود 334 کلیک ایجاد کنید. فقط با کمی دقیق تر بودن کلمات کلیدی خود، کلیک ها تقریباً دو برابر می شود.
تبلیغکنندگان میتوانند بدون نیاز به کار بیشتر، موفقیت قابل توجهی داشته باشند – این چیز خوبی است!
بیایید دوباره از شرکت برچسبهای قبلی خود بازدید کنیم. برای مثال، بیایید تصور کنیم این شرکت در سیاتل مستقر است و در سراسر ایالات متحده ارسال می شود
این کمپینها زمانی بهترین کار را میکنند که با هم کار میکنند و یک استراتژی کامل را هدایت میکنند. اما زمانی که بودجه محدود است، زمان آن فرا رسیده است که استراتژی های ثانویه را حذف کنید و بر نتایج رانندگی تمرکز کنید.
2. کمپین های خود را ساده و خاص کنید
بیایید از یک شرکت پوشاک به عنوان مثال استفاده کنیم. آنها همه نوع لباس را می فروشند، اما می خواهند روی تی شرت و شلوار جین تمرکز کنند.
شما کمی جستجوی کلمات کلیدی را با برنامهریز کلمات کلیدی گوگل انجام میدهید، و در اینجا چیزی است که پیدا میکنید:
هنگام ایجاد کمپین های PPC خود، مهم است که مشخص باشید.
اگر می خواهید انتخاب کلمات کلیدی خود را دقیق تر کنید و روی برچسب های ضربه گیر تمرکز کنید، میانگین حجم جستجوی ماهانه به طور قابل توجهی کاهش می یابد – اما هزینه تخمینی هر پیشنهاد نیز کاهش می یابد.
به عنوان یک شرکت مستقر در واشنگتن، من همچنین آگاهی بیشتری از برند در منطقه خود دارم و مشتریان بیشتر از افرادی که در فلوریدا مستقر هستند، من را می شناسند و با من تجارت می کنند.
اولین فکری که می کنید این است که «ببینیم چند نفر هر ماه استیکرها را جستجو می کنند».
میتوانید از بین انواع مختلف کمپین و گزینههای پیشنهادی انتخاب کنید، و پلتفرمهای Google متعددی وجود دارد که میتوانید در آنها تبلیغ کنید.
تبلیغات PPC یک پلتفرم مبتنی بر حراج است که در آن تبلیغکنندگان برای نمایش تبلیغات خود در جستجوی کلمات کلیدی مشخص شده پیشنهاد میدهند و فضای تبلیغات به بالاترین پیشنهاد داده میشود.
بسیار مهم است که کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود را به گونه ای ساختار دهید که تبلیغات شما مطابق با کلمات کلیدی انتخابی شما باشد.
وقتی بودجه شما را محدود می کند، مهم است که بفهمید هدف اصلی شما چیست و کمپین هایی ایجاد کنید که به شما در رسیدن به آن هدف کمک کند.
هنگامی که کمپین های شما شروع به اجرا و جمع آوری داده ها می کنند، حداقل باید موارد زیر را بررسی کنید:
- کمپین های شما در مقایسه با بودجه ماهانه چقدر هزینه می کنند.
- کدام کلمات کلیدی عملکرد خوبی دارند و کدام نه.
هنگامی که بودجه شما محدود است، بسیار مهم است که هنگام ایجاد حساب PPC خود را برای موفقیت آماده کنید.
با این حال، اگر کمپینهای خود را راهاندازی کنید و اجازه دهید با مدیریت مداوم صفر اجرا شوند، پول روی میز باقی میگذارید.
با توجه به هزینه های حمل و نقل به تنهایی، ارسال محصولاتم به ساحل غربی بسیار ارزان تر از حمل و نقل به ساحل شرقی است.
چشمان خود را ببندید و تصور کنید که صاحب یک کسب و کار متخصص در ایجاد برچسب های سفارشی هستید. خوب، چشمان خود را باز کنید تا بتوانید به خواندن ادامه دهید، اما از تخیل دست نکشید.
فقط چند ماه بد هزینه PPC می تواند تفاوت بین رشد یا بستن درهای شما برای همیشه باشد.
یک قدم جلوتر با «برچسبهای سپر سفارشی» و «برچسبهای ضربهگیر خود را طراحی کنید»، جستجوهای ماهانه را حتی بیشتر کاهش میدهد، اما هدف آنها بسیار خاصتر است.
این امر بهینه سازی را بسیار آسان تر از زمانی است که همه این محصولات در یک یا دو گروه تبلیغاتی جمع شوند.
بنابراین، اگر پول کمتری نسبت به سایر افراد در حراج داشته باشید، چگونه برنده می شوید؟ ساده، شما به سراغ جوایزی می روید که افراد کمتری برای آن پیشنهاد می دهند.
حجم جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با برچسب برای پوشش دادن 1500 دلار من در ماه بسیار زیاد است، بنابراین میخواهم در جایی که تبلیغاتم را نشان میدهم استراتژیکتری داشته باشم.
یکی از بهترین چیزها در مورد تبلیغات PPC این است که راه هایی برای دستیابی به اهداف هر کسب و کاری وجود دارد.
اما، برای نمایش در بالای صفحه برای آن جستجو، ممکن است لازم باشد برای یک کلیک تا 8.29 دلار بپردازید. با بودجه 1500 دلاری، این فقط 180 کلیک برای تلاش برای معرفی برند خود است.
بنابراین، برای صرفه جویی در پول و افزایش شانس تبدیل، کمپین های خود را برای نشان دادن به مشتریان در غرب ایالات متحده راه اندازی می کنم.
5. آن را تنظیم نکنید و آن را فراموش نکنید
بنابراین، اگر کسی «تیشرتهای بچهگانه» را جستجو کند، تبلیغی که به او نشان داده میشود درباره تیشرتهای بچهگانه است و او را به صفحه فرود با تیشرتهای بچهگانه هدایت میکند.
پیشنهاد برای کلمات کلیدی طولانی باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و شانس شما را برای تبدیل افزایش می دهد.
4. هدف گذاری موقعیت مکانی خود را محدود نگه دارید
با مدیریت مستمر، PPC میتواند ابزار تغییر دهنده بازی برای محرک رشد و دستیابی به اهداف تجاری شما باشد.
تبلیغات PPC می تواند ابزار ارزشمندی برای کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود باشد، اما نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق برای جلوگیری از هزینه های بیش از حد دارد.
و وای، 165000 نفر بسیار است!