می توانید از نمودار سری زمانی پیوسته (نشان داده شده در بالا) استفاده کنید یا یک دوره زمانی مقایسه تعیین کنید.
با استفاده از نمودارهای سری زمانی می توانید تصویر کاملی از روند عملکرد به دست آورید.
چگونه انجامش بدهیم:
- در بخش «محدوده تاریخ»، محدوده تاریخ مقایسه خود را انتخاب کنید:
- درست شد
- دوره قبلی
- پارسال
- پیشرفته
- در پنل سبک:
- رنگ فلش های تغییر مثبت یا منفی را کنترل کنید
- فقط برای کارتهای امتیازی، میتوانید انتخاب کنید که آیا تغییر مطلق یا درصد نشان داده شود و آیا شرح دوره زمانی قبلی (برچسب مقایسه) درج شود.
- شما همچنین می توانید کارت امتیازی را قالب بندی کنید هر دو مقایسه سال و مادر را نشان دهید.
نمودارهای خطی
نه به عنوان افکار بعدی در انتهای جدول:
نمودارهای براق چیست؟
آیا ما به اهداف خود می رسیم و چگونه می دانیم؟
شما منبع داده خود را متصل می کنید، یک فایل جدید باز می کنید، و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید.
هیچ دستورالعملی وجود ندارد. بدون ریل راهنما فقط شما و یک صفحه خالی برای پر کردن.
شاید شما از هدف کوتاهی کرده اید، اما همیشه آن را از دست می دهید زیرا غیر واقعی است.
با این نکات می توانید نمودارها و جداول خود را در یک نگاه ساده تر کنید:
- به تجسم داده های خود عنوانی بدهید.
- از عنوان های فرعی و ریز کپی برای زمینه اضافی استفاده کنید.
- از افسانه ها استفاده کنید
- محدوده تاریخ را اگر در نمودار گنجانده نشده است، بیان کنید. (توجه: محدوده تاریخ “خودکار” به طور پیش فرض 28 روز طول می کشد.)
- اگر چندین منبع داده در سراسر داشبورد شما استفاده می شود، مشخص کنید که کدام منبع در نمودارهای خاص استفاده می شود.
بسیاری از کارشناسان dataviz می گویند از نمودارهای نقشه استفاده نکنید; راه های بهتری برای ارتباط داده های مکان وجود دارد.
امی هبدون کارشناس تبدیل گوگل ادز و موسس و مدیر عامل آژانس Google Partner Paid Search Magic است. از سال 2004، او Google Ads را برای مشتریانی از Fortune 10 تا SMBs در آژانسها، داخلی و مشاغل آزاد مدیریت میکند. مقالات او در Search Engine Journal، Unbounce، PPC Hero، Supermetrics، Copy Hackers و CXL منتشر شده است. او به همراه همسرش جیمز، گروه فیس بوک Google Ads for Savvy Digital Marketers را نیز اداره می کند.