تصاویری را در وب سایت خود انتخاب کنید که اصلی و منحصر به فرد هستند، مانند اینفوگرافیک، تصاویر سفارشی، یا عکس های با کیفیت و سفارشی.
جستجوی عکس معکوس را انجام دهید
در اینجا نحوه ایجاد پایگاه داده از سایت ها با استفاده از Pitchbox آورده شده است:
یک کمپین جدید راه اندازی کنید
صفحه منبع یک صفحه وب است که به طور خاص برای فهرست کردن و پیوند دادن به منابع، ابزارها یا محتوای ارزشمند مرتبط با موضوع یا صنعت خاصی طراحی شده است.
می توانید از معیارهای داخلی Pitchbox مانند اعتبار دامنه (DA) برای کمک به ارزیابی کیفیت هر وب سایت استفاده کنید.
یک ایمیل مودبانه و شخصی برای صاحب یا ویرایشگر وبسایت بنویسید که در آن توضیح دهید که چه کسی هستید و چرا فکر میکنید محتوای شما افزودنی ارزشمند به صفحه منبع آنها است.
من متوجه شده ام که Pitchbox برای این کار خوب عمل می کند، اما می توانید از ابزارهایی مانند Buzzstream نیز استفاده کنید که بسیار ارزان تر است.
بسیاری از سایتهای تجارت الکترونیک نیز محتوای مفید و طولانی نمیسازند، زیرا وبلاگها و مراکز محتوا تمایل به فروش مستقیم ندارند و اغلب ماهها طول میکشد تا رتبهبندی شوند.
سایتهای تجارت الکترونیک همیشه منابع زیادی برای انجام مطالعات منحصر به فرد ندارند، بنابراین یک راه ساده برای اجرای این کار، مدیریت صفحات آماری است.
فرآیند ایجاد لینک صفحه منبع معمولاً شامل مراحل زیر است:
محتوای مناسب لینک خود را شناسایی کنید
این میتواند شامل پستهای وبلاگ، مقالهها، آموزشها، راهنماها، اینفوگرافیکها، ابزارها یا دیگر انواع محتوایی باشد که برای کاربران ارزش قائل میشوند.
صفحات منابع مرتبط را پیدا کنید
تنظیمات کمپین خود را سفارشی کنید، مانند حساب ایمیلی که برای اطلاع رسانی استفاده می کنید و دامنه هایی که می خواهید حذف کنید (به عنوان مثال، رقبا یا سایت هایی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده اید).
یک جستجوی احتمالی انجام دهید
ایجاد پیوند تصویر معکوس شامل یافتن وب سایت هایی با استفاده از تصاویر شما بدون ذکر منبع یا پیوند مناسب است.
در سئوی تجارت الکترونیک، دسته بندی رتبه بندی، صفحات محصول یا برند باید تمرکز اصلی اکثر تلاش ها باشد.
اطلاعات تماس صاحبان وب سایت یا سازندگان محتوا را در هر سایت، مانند آدرس ایمیل یا فرم های تماس از سایت، پیدا کنید.
از یک موتور جستجوی عکس معکوس مانند Google Images یا TinEye برای یافتن وب سایت هایی که از تصاویر شما استفاده کرده اند استفاده کنید.
نتایج را تجزیه و تحلیل کنید
سعی کنید از طریق Stitcher، Podbean، یا TuneIn جستجو کنید و دسترسی سفارشی ایجاد کنید.
جایگاه خود را شناسایی کنید
روی کادر تأیید کنار هر وبسایتی که میخواهید در پایگاه داده خود اضافه کنید کلیک کنید و روی «افزودن مشتریان بالقوه انتخاب شده» کلیک کنید.
5. مصاحبه های پادکست
بیایید این تکنیک های لینک سازی تجارت الکترونیک را به طور عمیق بررسی کنیم.
1. نام تجاری بدون پیوند
به دنبال دایرکتوری های پادکست باشید که مربوط به حوزه یا صنعت شما هستند و لیستی از پادکست های بالقوه ای که می خواهید ارائه دهید تهیه کنید.
کیفیت و ارتباط صفحات منابعی که پیدا می کنید را تجزیه و تحلیل کنید. به دنبال صفحاتی با اعتبار دامنه بالا، تعامل کاربر خوب و محتوای مرتبط باشید.
یک ایمیل ارتباطی شخصی سازی کنید
این یکی از روش های مورد علاقه من برای ایمن سازی پیوندها برای سایت های تجارت الکترونیک است.
حتماً به مزایای خاصی که محتوای شما ارائه می دهد و اینکه چگونه برای مخاطبان آنها مفید است اشاره کنید.
4. ایجاد پایگاه داده از ناشران
لیست وب سایت ها را به صورت دستی بررسی کنید و بررسی کنید که آیا آنها منبع مناسب و پیوندی به سایت شما ارائه کرده اند یا خیر.
اطلاعات تماس را جمع آوری کنید
حتماً یک معرفی مختصر از خودتان، حوزه تخصصتان و اینکه چرا برای نمایش مناسب هستید را وارد کنید. همچنین، هر موضوع مرتبطی را که می توانید در مورد آن بحث کنید یا دیدگاه منحصر به فردی ارائه دهید، ذکر کنید.
طرح خود را بفرستید
این مقاله شش تاکتیک موثر ایجاد لینک برای برندهای تجارت الکترونیک امروزی را پوشش می دهد.
ایجاد لینک تجارت الکترونیک: چالش ها و راه حل ها
با استفاده از این استراتژیها، کسبوکارهای تجارت الکترونیک میتوانند بر چالشهای مرتبط با پیوند تجارت الکترونیک غلبه کنند و دید موتور جستجوی خود را بهبود بخشند.
نام تجاری بدون پیوند مقاله یا صفحه وب موجودی است که نام برند شما، مارک هایی که می فروشید یا نام اعضای تیم را ذکر می کند اما پیوند فعالی که به سایت شما اشاره می کند ندارد. این گزینه ها برای ایمن کردن پیوندها به صفحه اصلی یا صفحات مارک کار می کنند.
میتوانید با استفاده از Google Alerts یا Ahrefs، نامهای تجاری بدون پیوند را پیدا کنید.
Google Alerts را تنظیم کنید
با تنظیم Google Alerts برای نام تجاری خود و انواع آن شروع کنید. هر زمان که نام تجاری شما به صورت آنلاین ذکر شود، با این کار یک اعلان ایمیل برای شما ارسال می شود.
میتوانید از فهرستهای راهنمای پادکست ساده برای راهاندازی پادکست خود یا پیدا کردن یک سرویس رزرو پادکست استفاده کنید. آماده شدن برای پادکست می تواند زمان زیادی را صرف کند، بنابراین می خواهید چند پادکست هدفمند پیدا کنید که بیش از حد به جایگاه شما مرتبط هستند.
قبل از پخش، به چند قسمت از پادکست گوش دهید تا قالب، سبک و لحن نمایش را بهتر درک کنید.
زمین خود را توسعه دهید
این به شما کمک می کند تا برای فرصت های ایجاد لینک با کدام وب سایت ها تماس بگیرید.
- در منوی بالای Ahrefs به “بیشتر” بروید و روی “تحلیل دسته ای” کلیک کنید.
- فهرست نشانیهای اینترنتی را با نامهای نام تجاری بدون پیوند جایگذاری کنید و روی «شروع تجزیه و تحلیل» کلیک کنید.
- پس از تکمیل تجزیه و تحلیل، می توانید معیارهایی مانند رتبه دامنه (DR)، رتبه Ahrefs (AR) و تعداد دامنه های ارجاع دهنده برای هر وب سایت را مشاهده کنید. از این معیارها برای اولویت بندی با سایت هایی که برای فرصت های ایجاد لینک با آنها تماس بگیرید، استفاده کنید.
2. معکوس ساخت لینک تصویر محصول
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/6-link-building-techniques-for-ecommerce-395224
اکسپلورر محتوای Ahrefs می تواند به شما کمک کند نام تجاری خود یا مارک هایی که می فروشید را پیدا کنید.
با شناسایی یا ایجاد محتوای با کیفیت، ارزشمند و آموزنده در وب سایت خود شروع کنید که به خوبی با صفحات منبع مطابقت داشته باشد.
یک طرح قانع کننده بسازید که نشان دهد چرا میهمان ارزشمندی در پادکست خواهید بود.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.