گوگل هر سال هزاران تغییر را برای جستجو ایجاد می کند. و هر کلمه کلیدی که می خواهید برای آن بهینه سازی کنید اساسا یک الگوریتم جدید است.
ما باید نحوه عملکرد الگوریتم های رتبه بندی را درک کنیم. اما کار ما شکست دادن الگوریتم نیست. شکست دادن الگوریتم یک نبرد غیرقابل حل است.
رقابت جستجوی ارگانیک شدید است. رقابت شما ممکن است یک تیم کامل روی سئوی خود کار کند. گاهی اوقات می تواند مانند تلاش برای رقابت با وب سایت های مسلح به مسلسل باشد در حالی که شما فقط تیر و کمان دارید.
5. سئوی ارزان یک تجربه نزدیک به مرگ است
داستانی که من همیشه می گویم مربوط به دو دوست است که به کمپینگ می روند. چادرهایشان را برپا کردند. آتش می زنند. آنها در حال پختن غذا هستند و یک خرس از راه می رسد. آنها با دویدن در مسیر حرکت می کنند. خرس آنها را تعقیب می کند. مرد جلویی نیازی ندارد که دونده المپیک باشد. او فقط باید سریعتر از دوستش باشد.»
Clay میگوید: «وقتی در چنین محیطی هستید، جایی که موتور جستجو دائماً در حال تغییر و آزمایش است و سعی میکند خود را بهتر کند – این تغییراتی هستند که به طور جدی بر عملکرد شما در نتایج جستجو تأثیر میگذارند. شما هرگز نمی توانید با سئو کار کنید. موتورهای جستجو به آن توجه کرده اند.»
«وظیفه سئو این است که آن خوک را بگیرد و با شما همکاری کند تا آن را به صورت عقاب مهندسی ژنتیک کند. سپس ممکن است چیزی داشته باشید که کار کند. افراد زیادی با تکنولوژی قدیمی به ما مراجعه می کنند. آنها پنج سال است که سایت خود را به روز نکرده اند. آنها محتوا را به روز نکرده اند. و آنها انتظار دارند که موتور جستجو در مواجهه با افرادی که در تمام مدت سایت های خود را حفظ کرده اند به آنها جایزه بدهد.
شما نمی توانید سئوی خود را فقط در روز دوشنبه انجام دهید. یک نفر نمی تواند به طور تصادفی سئو را انجام دهد. اگر هر روز روی سئو کار نکنید، کار نمی کند.
وظیفه شما شکست دادن رقبا است.
اگر وب سایت شما 20 ساله به نظر می رسد، سال ها به روز نشده است یا سازگار با موبایل نیست، نمی توانید فقط یک دکمه “آسان” را فشار دهید و بگویید می خواهید فردا رتبه بندی کنید.
برندها و متخصصان سئو باید مسئولیت عملکرد وب سایت هایی را که اجرا و مدیریت می کنند، بپذیرند.
به گفته بروس کلی، بنیانگذار و رئیس شرکت بهینه سازی بازاریابی دیجیتال بروس کلی، که در SMX Advanced صحبت کرد، استفاده از این شش حقیقت سئو به شما کمک می کند تا به عملکرد وب سایت در سطح بعدی دست یابید.
1. سئو باید یک ابتکار استراتژیک در سراسر شرکت باشد
کل سازمان در سئو شرکت می کند. از سطح رهبری شروع می شود – همه باید بفهمند که سئو مهم است، به آن متعهد باشند و آن را در اولویت قرار دهند.
چگونه میتوانیم کیفیت و عملکرد کلی وبسایت خود را بهبود بخشیم تا در واقع ترافیک ایجاد کند یا با KPI کسبوکار مطابقت داشته باشد؟ … اگر تعهد انجام سئو است، و اگر بلند مدت آن را بپذیرید، سئو یک عملیات برنده در کسب و کار شما است.
2. سئو باید رقیب را شکست دهد، نه الگوریتم
نصف قیمت نصیحت بد می خواهی یا نصیحت خوب می خواهی؟ چه مدت طول می کشد تا متوجه شوید که چه چیزی پس از اشتباه رخ داده است؟ و هزینه تعمیر بعدا چقدر است؟
سازمان باید هر بار که جلسه ای برای بحث در مورد تغییر وب سایت برگزار می شود، در مورد SEO فکر کند. کسی در آن اتاق باید بپرسد، “این چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟”
بهترین کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که تعیین کنیم چه کسانی رتبهبندی میشوند و مشخص کنیم که چه کاری انجام میدهند. آیا ویژگی های مشترکی وجود دارد؟ آیا کلمات رایجی وجود دارد و آیا می توانیم بهتر از آنها استفاده کنیم؟
سئو یک پروژه همیشگی است زیرا جستجو دائما در حال تغییر است. کاری که رقیب شما انجام می دهد نیز همین است. (اوه، و همچنین رفتار جستجو.)
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.