6 دلیل منطقی برای برون سپاری سئو


هدف شما یافتن بهترین راه برای پیشبرد سئو و سودآوری آن برای شرکت یا سازمان شما است.

گزینه های شما:

  • سئوی خود را برون سپاری کنید.
  • سئوی خود را در خانه نگه دارید.

پاسخ برای همه یکسان نیست. و انتخاب امروز شما ممکن است یک سال دیگر یکسان نباشد.

در اینجا شش دلیل منطقی است که سئو را برون سپاری کنید.

1. رفع مسئولیت

بسته به اندازه و ترکیب تیم شما، ممکن است تعداد زیادی از افراد بازاریابی، فنی و/یا محتوایی داشته باشید که کلاه های زیادی بر سر دارند یا مسئولیت های متعددی دارند.

سئو به عملکردهایی نیاز دارد که فراتر از جنبه های اصلی تحقیق، استراتژی ها و اجرای تاکتیک ها باشد. این شامل محتوا، IT، UX و توانایی پیمایش در هر گونه عملکرد قانونی یا انطباق است.

برون سپاری سئو اغلب یک مسئولیت (یا چندگانه) را از کارکنان بازاریابی حذف می کند، و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر از اینکه یک متخصص شوند و در یک کانال خاص عمیق شوند، از تلاش خود عقب نشینی کنند.

2. ایجاد پاسخگویی

عمیق تر از فکر کردن به مسئولیت های روزمره، فکر کردن به مسئولیت هاست.

زمانی که شخصی کلاه های زیادی بر سر دارد (از جمله کلاه سئو)، تمرکز بر روی کار مورد نیاز و پاسخگویی کامل برای پیشرفت و عملکرد دشوار است.

سئو زمان می برد. با این حال، برای دستیابی به مزایای بلند مدت، به اجرای تاکتیکی زیادی در کوتاه مدت نیاز دارد. باید در قبال کار مسئولیت پذیر باشد.

یعنی توانایی تجهیز طرف مسئول به بودجه، منابع، ابزار و نیازهای مجاور (محتوا، فناوری اطلاعات و غیره) برای انجام درست کار. به علاوه، باید انتظاری از یک استراتژی، شاخص های کلیدی عملکرد و زمان برای چگونگی وقوع و اندازه گیری آن وجود داشته باشد.

یک منبع پاره وقت، یا منبعی که تمام منابع و تخصص مورد نیاز را ندارد، نمی تواند منصفانه برای عملکرد و کیفیت تلاش پاسخگو باشد.

3. داشتن اعتدال

من در طول سال‌ها حتی در سمت نمایندگی چیزها یاد گرفته‌ام که داشتن یک نفر در وسط به‌عنوان ناظم به چه معناست.

داشتن یک شخص ثالث، یا شخصی که در امور روزمره سازمان تعبیه نشده است، می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

آن شخص یا گروه می تواند چیزهایی را ببیند که در حین سر و کار داشتن با سایر فعالیت های بازاریابی، عملیات، فعالیت های فروش یا خدمات مشتری از قلم می افتند.

درست مانند اینکه نویسنده ای که نسخه خود را تصحیح می کند ایده آل نیست، بازاریاب هایی که کار خود را انجام می دهند، بدون دیدگاه بیرونی، می توانند زمان سختی داشته باشند.

4. ایجاد ثبات

سازگاری می تواند یک مسئله برای تمرکز سئو داخلی باشد. مگر اینکه بخشی از یک تیم اختصاصی SEO باشد، همیشه به احتمال زیاد یک علاقه رقابتی وجود دارد.

از کار افتادن خدمات مشتری یا نیاز به کار با سرنخ‌ها، اغلب می‌تواند بر سئو و عناصر یک برنامه اولویت داشته باشد که امروز تأثیر فوری نخواهد داشت.

تلاش ها و تعهدات متناقض به استراتژی کلی سئو در صورت عدم انجام مداوم و اولویت بندی آسیب می بیند.

5. برای آوردن تخصص

توانایی به روز ماندن و متخصص بودن در سطح مورد نیاز برای ایجاد، حفظ و تطبیق یک استراتژی سئو می تواند در داخل انجام شود.

الگوریتم ها و نتایج جستجو دائما در حال تغییر هستند. رقبا همه جا هستند. و سیل اطلاعات (دقیق یا نادرست) وجود دارد.

حتی درخشان‌ترین سئوی داخلی نیز باید بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقیق بماند. فراتر از استراتژی و اجرای تاکتیکی، همیشه یک مشکل جدید برای حل یا چیزی برای عیب یابی وجود دارد.

برای یک سازمان پیچیده یا یک وب سایت بزرگ، چالش برانگیز بودن یک سئوی حرفه ای است. برای برندها و مشاغل کوچکتر، استخدام یک نفر، چه رسد به چند نفر، فقط برای سئو سخت است.

6. برای بهبود ROI

اندازه گیری بازگشت سرمایه سئو ممکن است چه تلاش در داخل یا با یک شریک انجام شود. با این حال، زمانی که «کلاه»، مسئولیت‌پذیری و تخصص می‌تواند مشکل باشد، همیشه آسان‌ترین کار نیست.

اگر سئو کار می کنید، روی افراد، فناوری، محتوا و اندازه گیری سرمایه گذاری می کنید. شما می خواهید بدانید که از این سرمایه گذاری بازده دریافت می کنید.

آیا می توانید آن را با یک تیم داخلی بگویید؟ آیا دلایل یا بهانه هایی وجود دارد که چرا سئو به خوبی پیش نمی رود؟ آیا مشکل اعتدال دارید؟

در واقع، تمام دلایلی که برای برون سپاری ذکر کردم به نوعی به بازگشت سرمایه اشاره دارد. گاهی اوقات بهترین گزینه این است که از یک شریک اختصاصی برای سئو استفاده کنید و تنها تمرکز آنها یا تمرکز اصلی آنها باشد تا این تلاش به شکلی حساب شده و با ROI اندازه گیری شود.

امتیاز: نگه داشتن آن در خانه

هنوز متقاعد نشده اید که برون سپاری به شما کمک می کند؟

احتمالا حق با شماست.

من مخالفتی با تیم های داخلی ندارم.

در واقع، من در طول سال‌ها با چندین برند در سایر کانال‌های بازاریابی دیجیتال کار کرده‌ام که کنترل خوبی در سئو داشتند و صرفاً برای چیزها یا ممیزی‌های خارجی برای کمک به ارائه دیدگاه‌ها به آنها توصیه یکباره درخواست کردم و هرگز به آنها نگفتم. هر چیزی را برون سپاری کنند زیرا در حال انجام کارهای برجسته هستند.

برخی از تیم‌ها و سازمان‌ها به خوبی برای یک تیم داخلی تنظیم شده‌اند که می‌تواند با همه و همه ذینفعان برای پیشبرد کارها از نزدیک همکاری کند.

اگر یک تیم داخلی دارید یا قصد دارید روی آن سرمایه گذاری کنید، حتما این دلایل برون سپاری را در ذهن داشته باشید تا مانعی برای رسیدن به اهدافتان نشوند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

کوری موریس یک متخصص بازاریابی ماهر با بیش از 15 سال تجربه در توسعه استراتژی‌های دیجیتالی برنده جوایز و تولید ROI برای برندهای محلی و ملی است. او اخیراً به عنوان دریافت کننده جایزه KCDMA 2019 بازاریاب سال تجلیل شد. کوری به عنوان افسر ارشد استراتژی در ولتاژ – یک شرکت بازاریابی مستقر در کانزاس سیتی، MO. پیش از این، او کنفرانس بازاریابی جستجوی KC را برای کمک به ایجاد یک جامعه محلی برای بازاریابان جستجو برای رشد شغلی تأسیس کرد. او به دلیل مشارکتش در کنفرانس شناخته شد و برای پیوستن به هیئت جهانی SEMPO (اکنون بخشی از DAA) به عنوان معاون شهرها دعوت شد.


منبع: https://searchengineland.com/why-outsource-seo-2-386887