سازگاری می تواند یک مسئله برای تمرکز سئو داخلی باشد. مگر اینکه بخشی از یک تیم اختصاصی SEO باشد، همیشه به احتمال زیاد یک علاقه رقابتی وجود دارد.
گزینه های شما:
- سئوی خود را برون سپاری کنید.
- سئوی خود را در خانه نگه دارید.
برون سپاری سئو اغلب یک مسئولیت (یا چندگانه) را از کارکنان بازاریابی حذف می کند، و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر از اینکه یک متخصص شوند و در یک کانال خاص عمیق شوند، از تلاش خود عقب نشینی کنند.
2. ایجاد پاسخگویی
حتی درخشانترین سئوی داخلی نیز باید بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقیق بماند. فراتر از استراتژی و اجرای تاکتیکی، همیشه یک مشکل جدید برای حل یا چیزی برای عیب یابی وجود دارد.
اندازه گیری بازگشت سرمایه سئو ممکن است چه تلاش در داخل یا با یک شریک انجام شود. با این حال، زمانی که «کلاه»، مسئولیتپذیری و تخصص میتواند مشکل باشد، همیشه آسانترین کار نیست.
در واقع، تمام دلایلی که برای برون سپاری ذکر کردم به نوعی به بازگشت سرمایه اشاره دارد. گاهی اوقات بهترین گزینه این است که از یک شریک اختصاصی برای سئو استفاده کنید و تنها تمرکز آنها یا تمرکز اصلی آنها باشد تا این تلاش به شکلی حساب شده و با ROI اندازه گیری شود.
امتیاز: نگه داشتن آن در خانه
در واقع، من در طول سالها با چندین برند در سایر کانالهای بازاریابی دیجیتال کار کردهام که کنترل خوبی در سئو داشتند و صرفاً برای چیزها یا ممیزیهای خارجی برای کمک به ارائه دیدگاهها به آنها توصیه یکباره درخواست کردم و هرگز به آنها نگفتم. هر چیزی را برون سپاری کنند زیرا در حال انجام کارهای برجسته هستند.
هنوز متقاعد نشده اید که برون سپاری به شما کمک می کند؟
کوری موریس یک متخصص بازاریابی ماهر با بیش از 15 سال تجربه در توسعه استراتژیهای دیجیتالی برنده جوایز و تولید ROI برای برندهای محلی و ملی است. او اخیراً به عنوان دریافت کننده جایزه KCDMA 2019 بازاریاب سال تجلیل شد. کوری به عنوان افسر ارشد استراتژی در ولتاژ – یک شرکت بازاریابی مستقر در کانزاس سیتی، MO. پیش از این، او کنفرانس بازاریابی جستجوی KC را برای کمک به ایجاد یک جامعه محلی برای بازاریابان جستجو برای رشد شغلی تأسیس کرد. او به دلیل مشارکتش در کنفرانس شناخته شد و برای پیوستن به هیئت جهانی SEMPO (اکنون بخشی از DAA) به عنوان معاون شهرها دعوت شد.