برخی از تیمها و سازمانها به خوبی برای یک تیم داخلی تنظیم شدهاند که میتواند با همه و همه ذینفعان برای پیشبرد کارها از نزدیک همکاری کند.
احتمالا حق با شماست.
درباره نویسنده

آیا می توانید آن را با یک تیم داخلی بگویید؟ آیا دلایل یا بهانه هایی وجود دارد که چرا سئو به خوبی پیش نمی رود؟ آیا مشکل اعتدال دارید؟
سئو به عملکردهایی نیاز دارد که فراتر از جنبه های اصلی تحقیق، استراتژی ها و اجرای تاکتیک ها باشد. این شامل محتوا، IT، UX و توانایی پیمایش در هر گونه عملکرد قانونی یا انطباق است.
گزینه های شما:
- سئوی خود را برون سپاری کنید.
- سئوی خود را در خانه نگه دارید.
درست مانند اینکه نویسنده ای که نسخه خود را تصحیح می کند ایده آل نیست، بازاریاب هایی که کار خود را انجام می دهند، بدون دیدگاه بیرونی، می توانند زمان سختی داشته باشند.
4. ایجاد ثبات
برون سپاری سئو اغلب یک مسئولیت (یا چندگانه) را از کارکنان بازاریابی حذف می کند، و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر از اینکه یک متخصص شوند و در یک کانال خاص عمیق شوند، از تلاش خود عقب نشینی کنند.
2. ایجاد پاسخگویی
اگر سئو کار می کنید، روی افراد، فناوری، محتوا و اندازه گیری سرمایه گذاری می کنید. شما می خواهید بدانید که از این سرمایه گذاری بازده دریافت می کنید.
آن شخص یا گروه می تواند چیزهایی را ببیند که در حین سر و کار داشتن با سایر فعالیت های بازاریابی، عملیات، فعالیت های فروش یا خدمات مشتری از قلم می افتند.
حتی درخشانترین سئوی داخلی نیز باید بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقیق بماند. فراتر از استراتژی و اجرای تاکتیکی، همیشه یک مشکل جدید برای حل یا چیزی برای عیب یابی وجود دارد.
هنوز متقاعد نشده اید که برون سپاری به شما کمک می کند؟
کوری موریس یک متخصص بازاریابی ماهر با بیش از 15 سال تجربه در توسعه استراتژیهای دیجیتالی برنده جوایز و تولید ROI برای برندهای محلی و ملی است. او اخیراً به عنوان دریافت کننده جایزه KCDMA 2019 بازاریاب سال تجلیل شد. کوری به عنوان افسر ارشد استراتژی در ولتاژ – یک شرکت بازاریابی مستقر در کانزاس سیتی، MO. پیش از این، او کنفرانس بازاریابی جستجوی KC را برای کمک به ایجاد یک جامعه محلی برای بازاریابان جستجو برای رشد شغلی تأسیس کرد. او به دلیل مشارکتش در کنفرانس شناخته شد و برای پیوستن به هیئت جهانی SEMPO (اکنون بخشی از DAA) به عنوان معاون شهرها دعوت شد.