گزینه های شما:
- سئوی خود را برون سپاری کنید.
- سئوی خود را در خانه نگه دارید.
آن شخص یا گروه می تواند چیزهایی را ببیند که در حین سر و کار داشتن با سایر فعالیت های بازاریابی، عملیات، فعالیت های فروش یا خدمات مشتری از قلم می افتند.
اگر یک تیم داخلی دارید یا قصد دارید روی آن سرمایه گذاری کنید، حتما این دلایل برون سپاری را در ذهن داشته باشید تا مانعی برای رسیدن به اهدافتان نشوند.
تلاش ها و تعهدات متناقض به استراتژی کلی سئو در صورت عدم انجام مداوم و اولویت بندی آسیب می بیند.
5. برای آوردن تخصص
یعنی توانایی تجهیز طرف مسئول به بودجه، منابع، ابزار و نیازهای مجاور (محتوا، فناوری اطلاعات و غیره) برای انجام درست کار. به علاوه، باید انتظاری از یک استراتژی، شاخص های کلیدی عملکرد و زمان برای چگونگی وقوع و اندازه گیری آن وجود داشته باشد.
توانایی به روز ماندن و متخصص بودن در سطح مورد نیاز برای ایجاد، حفظ و تطبیق یک استراتژی سئو می تواند در داخل انجام شود.
الگوریتم ها و نتایج جستجو دائما در حال تغییر هستند. رقبا همه جا هستند. و سیل اطلاعات (دقیق یا نادرست) وجود دارد.
هدف شما یافتن بهترین راه برای پیشبرد سئو و سودآوری آن برای شرکت یا سازمان شما است.
اگر سئو کار می کنید، روی افراد، فناوری، محتوا و اندازه گیری سرمایه گذاری می کنید. شما می خواهید بدانید که از این سرمایه گذاری بازده دریافت می کنید.
آیا می توانید آن را با یک تیم داخلی بگویید؟ آیا دلایل یا بهانه هایی وجود دارد که چرا سئو به خوبی پیش نمی رود؟ آیا مشکل اعتدال دارید؟
سئو به عملکردهایی نیاز دارد که فراتر از جنبه های اصلی تحقیق، استراتژی ها و اجرای تاکتیک ها باشد. این شامل محتوا، IT، UX و توانایی پیمایش در هر گونه عملکرد قانونی یا انطباق است.
سازگاری می تواند یک مسئله برای تمرکز سئو داخلی باشد. مگر اینکه بخشی از یک تیم اختصاصی SEO باشد، همیشه به احتمال زیاد یک علاقه رقابتی وجود دارد.
زمانی که شخصی کلاه های زیادی بر سر دارد (از جمله کلاه سئو)، تمرکز بر روی کار مورد نیاز و پاسخگویی کامل برای پیشرفت و عملکرد دشوار است.
سئو زمان می برد. با این حال، برای دستیابی به مزایای بلند مدت، به اجرای تاکتیکی زیادی در کوتاه مدت نیاز دارد. باید در قبال کار مسئولیت پذیر باشد.
در واقع، تمام دلایلی که برای برون سپاری ذکر کردم به نوعی به بازگشت سرمایه اشاره دارد. گاهی اوقات بهترین گزینه این است که از یک شریک اختصاصی برای سئو استفاده کنید و تنها تمرکز آنها یا تمرکز اصلی آنها باشد تا این تلاش به شکلی حساب شده و با ROI اندازه گیری شود.
امتیاز: نگه داشتن آن در خانه
جدید در سرزمین موتورهای جستجو