ارائه خدمات با لمس بالا به معنای کنار گذاشتن همه چیز یا تعهدات فعلی شما برای درخواست های موقت نیست. پاسخ فوری به ایمیل، متن یا Slack میتواند گردش کار شما را مختل کند – مگر اینکه یک وضعیت اضطراری واقعی باشد (مانند قطع شدن سایت، فید دادههای خراب یا مشکلات مشابه).
با این حال، وقتی برای آژانس کار می کنید، باید با اطلاعات ناقص کار کنید. این ممکن است شامل عدم دریافت اطلاعات در مورد جمعیت شناسی مخاطب، برآورد تقریبی از اهداف هزینه به ازای هر سرنخ یا داده های عملکرد تاریخی باشد.
هفت نکته زیر میتواند به شما کمک کند تا کار خود را در آژانس به همان اندازه که امیدوارید عالی باشد، عالی کنید.
1. به قانون 80/20 پایبند باشید
این همچنین با سازماندهی برنامه شما بسیار خوب عمل می کند – هنگامی که یک برنامه 30، 60 یا 90 روزه تأیید شده داشته باشید، می توانید زمان پایان را در تقویم خود مسدود کنید تا کار به موقع انجام شود.
طرحها اعتماد به نفس را القا میکنند و به مشتریان اجازه میدهند بدانند که شما به آینده فکر میکنید، نه اینکه فقط به درخواستهای آنها واکنش نشان دهید.
7. یاد بگیرید زمان خود را ردیابی کنید
تغییر به زندگی نمایندگی می تواند کمی ترسناک باشد، به خصوص اگر مدت زیادی است که در خانه کار می کنید یا روی یک برند تمرکز کرده اید.
شما می خواهید به ارائه ارزش به طور مداوم و مداوم فکر کنید. به یاد داشته باشید که هر روزی که اشتراکگذاری اطلاعات را متوقف میکنید یا به تأخیر میاندازید، روزی است که مشتریان نمیتوانند در رشد کسبوکار خود و دستیابی به اهداف خود به جلو حرکت کنند، بنابراین در مورد چیزها زیاد فکر نکنید و هدف خود را برای “عالی” دنبال کنید.
2. برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که فضایی برای کار موقت ایجاد کنید
اگر بتوانید 80 درصد از زمان خود را برنامه ریزی کنید، این به شما امکان می دهد تا درخواست های موردی مدیر، همکاران یا مشتریان خود را بدون اینکه مانعی برای تکمیل پروژه های شما ایجاد کنند، جذب کنید.
به عنوان مثال، یک مشتری ممکن است یک قرارداد 20 ساعته در ماه داشته باشد، و شما باید با استفاده از این ساعات تا حد ممکن ارزش ارائه دهید. به مشکل اینگونه برخورد کنید – ارائه چندین چیز با 80٪ احتمالاً ارزش بیشتری به کسب و کار آنها اضافه می کند تا اینکه 100٪ روی یک کار انجام دهید.
وقتی در خانه کار می کنید، به راحتی می توانید کارها را تا زمانی که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از همکاران یا تحقیقات خود دریافت کنید، به تعویق بیندازید.
اگر چندین ایمیل از مشتریان با درخواست های مختلف دارید، ممکن است بخواهید پاسخ ها را در یک ایمیل ادغام کنید. ادغام موضوعات مختلف باید به کاهش تعداد پاسخ هایی که دریافت می کنید کمک کند!
6. گفتگو را با برنامه ریزی کنترل کنید
بعد از ظهر جمعه زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی هفته بعد است تا در آخر هفته در مورد آن استرس نداشته باشید!
3. کار کردن با اطلاعات ناقص راحت باشد
من ردیابی بلادرنگ را راحتترین کار میدانم و یک برگه مرورگر را با ابزار ردیابی زمان (مثلاً Harvest، Toggl) در کنار ایمیل من باز میگذارم تا همیشه قابل مشاهده باشد. اما، همانطور که قبلاً پیشنهاد کردم، در صورت مسدود کردن پروژهها از تقویم خود، میتوانید زمان خود را در پایان روز یا هفته نیز پیگیری کنید.
زمان خود را به عنوان موجودی فاسد شدنی یا مانند یک اتاق هتل فروخته نشده در نظر بگیرید – زمانی که روز می گذرد، تمام می شود و دیگر چیزی برای پس گرفتن آن وجود ندارد.
در حالی که مشتریان (و همکاران) انتظار دارند که شما به سرعت ارتباط برقرار کنید، ارائه خدمات عالی را با انجام فوری کار اشتباه نگیرید.
آیا در یک نقش بازاریابی داخلی کار کرده اید و به فکر تغییر به زندگی آژانس هستید؟
وقتی برای یک آژانس کار میکنید، باید با این واقعیت راحت باشید که گاهی اوقات «و سایر وظایف محول شده» ممکن است بزرگترین بخش کار شما باشد و ممکن است وارد پروژهای شوید یا مشتری را در اواسط جریان تحویل بگیرید.
معمولاً، یادگیری در مورد یک صنعت یا مشتری جدید با گوش دادن به آنچه همتایان خود قبلاً کشف کردهاند، سریعتر است تا اینکه سعی کنید خودتان به همه چیز سرعت دهید.
آنتونلا پیسانی مدیرعامل و موسس شرکت است رسانه چشمی، جایی که او تیمی از بازاریابان پرشور و با استعداد را رهبری می کند. در طول دوران حرفهای خود، او سمتهای رهبری ارشد دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک را با Fossil، JCPenney، Guitar Center، و Proflowers برعهده داشت اما کار خود را به عنوان یک طراح وب در سال 1996 آغاز کرد. یک توله سگ نجات که به عنوان افسر ارشد امنیتی شرکت نیز خدمت می کند)، اغلب در کنار میز خود می خوابد. او به 37 کشور سفر کرده است و دوست دارد هر فرصتی که پیدا کند سفر کند.