معمولاً، یادگیری در مورد یک صنعت یا مشتری جدید با گوش دادن به آنچه همتایان خود قبلاً کشف کردهاند، سریعتر است تا اینکه سعی کنید خودتان به همه چیز سرعت دهید.
این همچنین با سازماندهی برنامه شما بسیار خوب عمل می کند – هنگامی که یک برنامه 30، 60 یا 90 روزه تأیید شده داشته باشید، می توانید زمان پایان را در تقویم خود مسدود کنید تا کار به موقع انجام شود.
طرحها اعتماد به نفس را القا میکنند و به مشتریان اجازه میدهند بدانند که شما به آینده فکر میکنید، نه اینکه فقط به درخواستهای آنها واکنش نشان دهید.
7. یاد بگیرید زمان خود را ردیابی کنید
مشتریان به شما نگاه می کنند تا آنها را در بازاریابی خود به جلو سوق دهید – به همین دلیل است که آنها یک آژانس استخدام کرده اند!
یکی از مهمترین چیزها در هر آژانس، کار سریع و کارآمد است. این مفید است که خودتان جعبه زمانی را تعیین کنید و به این فکر کنید که قانون 80/20 در کجا اعمال می شود. این جایی است که من دیده ام که مردم در طول گذار از زندگی شرکتی، به ویژه در حساب های مشتریان کوچکتر که در آن ساعات کاری محدود است، بیشترین مشکل را دارند.
همتایان ممکن است بتوانند اطلاعات پیش زمینه کافی را در یک تماس یک ساعته برای شروع به شما در میان بگذارند، در غیر این صورت ساعت ها طول می کشد تا تمام مطالب اصلی یا ایمیل های قدیمی را بررسی کنید.
بعد از ظهر جمعه زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی هفته بعد است تا در آخر هفته در مورد آن استرس نداشته باشید!
3. کار کردن با اطلاعات ناقص راحت باشد
یکی از مهمترین تفاوتهای بین بازاریابی داخلی و زندگی آژانس این است که ممکن است شما مسئول چندین حساب در یک زمان باشید و بیش از هر زمان دیگری نیاز به تمرکز بر مدیریت زمان و توجه داشته باشید.
این سخت تر است اگر شخصی که شما مسئولیت را بر عهده می گیرید قبلاً آن را ترک کرده باشد. در این صورت، ممکن است بخواهید یک کپی از یک سند آغازین اصلی را بخواهید، Slack را بررسی کنید، یا چهار یا پنج گزارش هفتگی/ماهانه گذشته را مرور کنید.
5. بدون حذف اولویت های دیگر به سرعت پاسخ دهید
درباره نویسنده