وقتی چیزی پایان محدودی ندارد (مثل تحقیق در مورد کلمات کلیدی یا بررسی بک لینک ها) به راحتی می توان به حفاری ادامه داد و ردیابی زمان را از دست داد، بنابراین برای کار روی آن یک یا دو ساعت مسدود کنید و سپس ببینید که در مورد نتایج چه احساسی دارید.
تغییر به زندگی نمایندگی می تواند کمی ترسناک باشد، به خصوص اگر مدت زیادی است که در خانه کار می کنید یا روی یک برند تمرکز کرده اید.
مدیریت مشتریان همزمان می تواند برای افرادی که از نقش های بازاریابی داخلی می آیند دلهره آور باشد. من توصیه میکنم جلساتی را در تقویم خود مسدود کنید و وظایف خاصی را برای هرکدام از آنها اختصاص دهید. حتی بهتر است اگر بتوانید جلسات تکراری را هر هفته در یک زمان مشخص رزرو کنید تا ریتم ایجاد کنید.
یکی دیگر از حفره های خرگوش انجام تحقیقات بک لینک رقابتی است. چند ساعت را صرف ایجاد یک لیست هدف اولیه کنید، اما در مورد آنچه در چند ماه آینده استفاده خواهید کرد واقع بین باشید.
شما می خواهید به ارائه ارزش به طور مداوم و مداوم فکر کنید. به یاد داشته باشید که هر روزی که اشتراکگذاری اطلاعات را متوقف میکنید یا به تأخیر میاندازید، روزی است که مشتریان نمیتوانند در رشد کسبوکار خود و دستیابی به اهداف خود به جلو حرکت کنند، بنابراین در مورد چیزها زیاد فکر نکنید و هدف خود را برای “عالی” دنبال کنید.
2. برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که فضایی برای کار موقت ایجاد کنید
یک راه مطمئن برای تأثیرگذاری در بین همکاران و مشتریان خود این است که از قبل برنامه ریزی کنید. بهعنوان یک بازاریاب داخلی، احتمالاً یا فقط به هر چیزی که مهمتر از همه به نظر میرسد رسیدگی میکنید، برای افزایش فصلی آماده میشوید یا تجزیه و تحلیل میکنید.
معمولاً، یادگیری در مورد یک صنعت یا مشتری جدید با گوش دادن به آنچه همتایان خود قبلاً کشف کردهاند، سریعتر است تا اینکه سعی کنید خودتان به همه چیز سرعت دهید.
وقتی برای یک آژانس کار میکنید، باید با این واقعیت راحت باشید که گاهی اوقات «و سایر وظایف محول شده» ممکن است بزرگترین بخش کار شما باشد و ممکن است وارد پروژهای شوید یا مشتری را در اواسط جریان تحویل بگیرید.
آیا در یک نقش بازاریابی داخلی کار کرده اید و به فکر تغییر به زندگی آژانس هستید؟
شما می توانید روابط خود را با یادگیری تنظیم چارچوب های زمانی واقع بینانه و پایبندی به سایر تعهدات خود حفظ کنید. تقلب در اولویتهای متضاد سخت است – مطمئن شوید که «مهم» را با «فوری» اشتباه نگیرید.
بعد از ظهر جمعه زمان بسیار خوبی برای برنامه ریزی هفته بعد است تا در آخر هفته در مورد آن استرس نداشته باشید!
3. کار کردن با اطلاعات ناقص راحت باشد
اگر بتوانید 80 درصد از زمان خود را برنامه ریزی کنید، این به شما امکان می دهد تا درخواست های موردی مدیر، همکاران یا مشتریان خود را بدون اینکه مانعی برای تکمیل پروژه های شما ایجاد کنند، جذب کنید.
آژانسها همچنین بر استفاده و زمان قابل پرداخت نظارت دارند، بنابراین پیگیری زمان به شما کمک میکند تا مطمئن شوید که برای کار سخت خود «اعتبار» دریافت میکنید!
این سخت تر است اگر شخصی که شما مسئولیت را بر عهده می گیرید قبلاً آن را ترک کرده باشد. در این صورت، ممکن است بخواهید یک کپی از یک سند آغازین اصلی را بخواهید، Slack را بررسی کنید، یا چهار یا پنج گزارش هفتگی/ماهانه گذشته را مرور کنید.
5. بدون حذف اولویت های دیگر به سرعت پاسخ دهید
یکی از مهمترین تفاوتهای بین بازاریابی داخلی و زندگی آژانس این است که ممکن است شما مسئول چندین حساب در یک زمان باشید و بیش از هر زمان دیگری نیاز به تمرکز بر مدیریت زمان و توجه داشته باشید.
درباره نویسنده