7 نکته طلایی در طراحی دکور مغازه لوازم آرایشی

پس باید ویترین مغازه را درست انتخاب کنید و دکوراسیون داخل ویترین مغازه را طوری طراحی کنید که باعث جلب توجه خریداران شود.و ارتباط قوی بین مشتری و مغازه ی شما برقرار کند.یک طراحی خوب و تزئین زیبای ویترین میتواند مشتری را به سمت مغازه ی شما جذب کند و یک طرح غیر استاندارد و نا مرتب با رنگبندی های نا درست میتواند عاملی برای دفع مشتری شود.طراحی دکوراسیون ویترین مغازه اگر به صورت استاندارد و با توجه به اصول های حرفه ای طراحی و تزئین دکوراسیون ویترین طراحی و پیاده سازی شود. ویترین را همیشه تغیر دهید و مرتب نگه دارید.ما سعی میکنیم در این مطلب به شما کمک کنیم تا بتوانید یک ویترین استاندازد با رنگبندی وطرح مناسب پیاده کنید و چند عکس از ویترین های زیبا که باعث جذب مشتری میشود نیز قرار میدهیم تا بتوانید با انتخاب درست ویترین و تبلیغ درست محصولات بتوانید یک کسب و کار موفق را راه اندازی کنید.

در دکوراسیون داخلی مغازه قنادی می توانید در قسمتی از مغازه نقطه کانونی ایجاد کرده و شیرینی های مخصوص شیرینی فروشی خود را در آن مکان قرار دهید. برای داشتن طراحی داخل مغازه موبایل فروشی مشتری پسند می توانید قسمتی از مغازه خود را به افزایش اطلاعات مشتری با استفاده از بروشورها، کاتالوگ ها و محصولات آموزشی دیگر اختصاص دهید. ورودی هایی که بزرگ و باز هستند و همچنین نور و رنگ خوبی دارند بیشتر از ورودی هایی که دیدی به داخل ندارند و یا اینکه باریک و تاریک هستند، مشتریان را دعوت به ورود می کنند. برای مثال در فروشگاه های لباس، طراحی اتاق پرو های مجهز، راحت و ایمن که نور پردازی متناسبی نیز داشته باشند تا مشتری بتواند با فراغ بال و دقت لازم، لباس مورد نظر را در تن خود دیده و تصمیم به خرید یا نخریدن آن بگیرد مهم است. مرحله ۱- روسری را از وسط تا کنید و دست خود را در انتهای قسمت تا شده قرار دهید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال گذر از خیابان، ویترین و دکوراسیون داخلی یک مغازه یا فروشگاه توجه شما را به خود جلب کرده و به طور ناخودآگاه شما را به سمت خود کشانده و در نهایت ممکن است پس از دیدن اجناس در داخل فروشگاه خرید کرده باشید.

با بررسی انواع مختلف طراحی نمای مغازه و فروشگاه های مختلف می توانید نسبت به نوع کسب و کار خود یک نمای شیک را برای مغازه خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، مشتریانی که به دنبال مارک های لوکس هستند، نسبت به ویترین های براق و درخشان با چراغ های روشن که در بالا می تابند، واکنش بهتری نشان می دهند. باید از هرگونه تاکتیکی استفاده کرد تا نظر فروشنده به ویترین جلب شود حتی استفاده از قطعه ایی شعر بروی شیشه ویترین می تواند بینندگاه را به سمت ویترین و دیدن اجناس مجذوب کند. چنانچه در مغازه محصولات آرایشی ارگانیک می فروشید، مشتری باید قبل از ورود به فروشگاه، با محصولات آشنایی پیدا کند. همچنین مضمون دریا در کنار بسته بندی محصولات با همان ترکیب رنگی، هماهنگی بصری خوبی ایجاد می کند. شرکت صنایع چوبی پاسار این توانایی را دارد تا با استفاده از انواع چوب و یا MDF و یا انواع شیشه و فلز و حتی با ترکیبی از این موارد برای شما دکوراسیونی رویایی را خلق نماید.در ضمن در تمام مراحل ساخت دکور با شما هماهنگی های لازم به عمل خواهد امد تا در نهایت طرحی مورد پسند و سلیقه شما شکل گیرد. سعی کنید از بهترین محصولات برای قرار دادن در ویترین استفاده کنید.

این روز ها تبلیغ محصولات فروشگاه و اینکه بتوانید محصولات خود را بیشتر و بهتر به دیگران نشان دهید تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارد.ویترین مغازه بهترین و اولین چیزی که میتواند برای نشان دادن بهتر محصولات و تبلیغ محصولات شما کمک کند. وجود مبل یا اگر فضای کافی وجود ندارد صندلی های ظریف و راحت و آینه های مناسب در فضای داخلی اهمیت زیادی دارد. اگر شما به شرکت و طراح دکوراسیون مغازه هستید که در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشد، ما به شما شرکت طراحی دکوراسیون آوگون را معرفی می کنیم.

نمایشگرهای شفاف به مشتریان این امکان را میدهند که کل محصول را بدون هیچ مانع یا حواسپرتی بصری ببینند. اما شما می توانید با سپردن این موضوع مهم و اساسی به طراحان و کارشناسان، تا حد امکان مانع پرداخت هزینه های اضافی شوید. سعی کنید در یکی، دو ماه اول بتونین سلیقه مشتری هاتون رو بشناسین تا بتونین متناسب با سلیقه مشتری ها برای مغازه جنس بخرین. حتی محصولی که شما قصد ارائه و فروش آن را دارید، به طور مستقیم تحت تأثیر رنگ فضای داخلی فروشگاه قرار می گیرد؛ از این رو برای جذب و تحت تأثیر قرار دادن مشتریان در ابتدا و همزمان با طراحی داخلی باید انتخاب رنگ مناسب را در نظر داشته و متناسب با نوع فروشگاه، مشتریان و همچنین نوع محصولی که ارائه خواهید داد، بهترین رنگ ها را برای دیوارها و سایر بخش های مغازه انتخاب کنید.

قفسه بندی برای دکوراسیون قنادی از ایده های ضروری و کاربردی هستند. برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت نکات مهم و کاربردی ضروری است. توجه به این موضوع لازمه ی دستیابی به یک دکوراسیون داخلی شیک و کاربردی است به گونه ای که با حداقل زمان و هزینه قابلیت اجرایی شدن داشته باشد. گروه طراحی دکوراسیون مغازه پایا دکور , طراحی داخلی مغازه روسری فروشی طراح و مجری تخصصی خدمات دکوراسیون داخلی مغازه ، دکوراسیون اداری و دفتر کار در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان. 12 سال سابقه در حوزه معماری، دکوراسیون و تبلیغات و همچنین صدها پروژه موفق در حوزه معماری زیگ دکور را تبدیل به یک انتخاب قابل اطمینان برای اجرای پروژه شما کرده است. یک خرید موفق ممکن است تا مدتها در ذهن افراد بماند و همیشه به نیکی یاد شود.

در اين مقاله تلاش خواهیم کرد تا چند نکته کلیدی و مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون مغازه را با یکدیگر مرور کنیم. اگر میخواهید یک نام جذاب برای برند کسب و کارتان انتخاب کنید مقاله انتخاب نام برند مناسب کلی پیشنهاد فوق العاده و یونیک براتون لیست کرده. طراحی نما باید با توجه به محصولی که مغازه ارائه میکند طراحی شود.نکته ای که اکثر فروشگاه های برند ان را رعایت کرده اند این است که از خود محصول ایده برای طراحی نمای تجاری می گیرند، این موضوع ماندگاری بیشتری در ذهن افراد دارد و بیشتر مورد پسند است. منطقی و بهینه از فضا و وسایل و همچنین تنظیمات موثر فعالیت های انسانی است. چند میز رستورانی محکم، رومیزی های متنوع و صندلی های چوبی ساده تمام آن چیزی است که برای تزیین موثر فضای خود با صندلی نیاز دارید. یکی از عوامل موثر در این مساله اين است که صاحب یک از این دو مغازه با نکاتی در مورد طراحی دکوراسیون مغازه آشناتر است. طراحی داخلی مغازه گل فروشی باید به گونه باشد که میز کار گل فروش جایگاه مشخصی داشته باشد و بهتر است برای جلوگیری از ایجاد بی نظمی در داخل مغازه محل طراحی و میز کار فروشنده با استفاده از پارتیشن ها از محل اصلی گل فروشی در داخل مغازه جدا شود.

این را به خاطر داشته باشید، اگر تصور شما این است که با چند یخچال پر از کیکی و شیرینی و چیدن شمع بر روی دیوار مانند قدیم می توانید جذب مشتری بالایی داشته باشید، باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید. یک اشتباه بزرگ که برخی از فروشندگان شال و روسری مرتکب می شوند این است که مغازه خود را با المان های تزیینی زیادی پر می کنند و فضا را شلوغ می کنند. برای چیدن روسری ها و شال ها به تعداد زیادی از این قفسه ها نیاز ندارید. این درحالی است که اگر برای طراحی دکوراسیون مغازه از افراد با تجربه که به صورت شخصی یا در قالب یک تیم کاری شرکتی فعال هستند، راهنمایی بگیرید و یا کل پروژه را به ایشان برون سپاری کنید می توانید وقت ارزشمند خود را صرف موارد مهم تری کنید، بدون اینکه نگران چگونگی انجام کارها باشید. یا اگر محصولات دست ساز و خاص تولید می کنید بهتر است در قسمت ورودی یا هر جای در معرض دید مشتریان، یک صفحه نمایشی برای آموزش و آشنایی افراد با محصولات و وجه تمایز آن با دیگر محصولات مشابه نصب شود.

اگر قفسه بندی مغازه شال و روسری را به شکلی صحیح و استاندارد انجام داده باشید، تمامی محصولات شما در معرض دید مشتری خواهد بود. دقیقاً به همین علت است که کمپانی های معروف و نامدار در سراسر جهان، تمامی شعبات و فروشگاه های کوچک و بزرگ خود در هر نقطه ای از جهان را با بهترین و زیباترین ویترین ها دکوراسیون می کنند تا نه تنها در حد و اندازه نام و برند خود عمل کرده باشند بلکه بتوانند باز هم در کنار کیفیت و جنس مناسب کالاهای خود، به کمک ویترینی مناسب، مشتریهای وفادار بسیار بیشتری را جذب کنند همین فرمول می تواند برای فروشگاه های کوچک و بزرگ دیگر نیز در هر زمینه ای کارساز بوده و تا حد زیادی سبب موفقیت آنها گردد. فاصله بین هر ردیف از ویترین ها باید نه خیلی طولانی و نه خیلی باریک و فشرده باشد. یکی از مهمترین بخش ها در طراحی مغازه، طراحی نما می باشد، نمای مغازه پل ارتباطی بین مشتریان و فروشگاه است. نکته ی مهم وجود هارمونی و توازن بین تمام این عناصر است.

بهتر است لوازم آرایش رنگی و متنوع با دکوراسیون بسیار ساده در معرض دید قرار گیرند و برعکس لوازم آرایش بسیار ساده را در کنار عناصر دکوراتیو و رنگی بگذارند. تغییر رنگ فروشگاه و انتخاب عناصر جانبی مناسب نیز امکان ایجاد تغییرات مورد نیاز را فراهم می کند. از دیگر ایده های خلاقانه و منحصر بفرد طراحی سیستمی است که رنگ ساختمان را تغییر دهد. اگر می خواهید از رنگ خاصی استفاده کنید، آن را به عنوان یک رنگ مکمل اجرا کنید. به طور کلی رنگ های سفید، آبی و زرد در فروشگاه مد و لوازم زیبایی چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند. لوازم آرایشی که از لحاظ اندازه کوچک و کم حجم هستند، مانند مداد چشم و مداد ابرو، باید به صورت چندتایی کنار هم قرار گیرند تا بهتر توجه مشتری را جلب کنند.