7 گام برای بهبود محتوا


در حالی که ممکن است همه ما هنگام شروع تولید محتوا اهدافی داشته باشیم، دور شدن از آنها یا توقف ردیابی آنها در طول زمان می تواند آسان باشد.

همانطور که وب سایت شما رشد می کند، توصیه می شود به صورت دوره ای یک ممیزی محتوا انجام دهید تا به خودتان اجازه دهید اهداف و انتظارات خود را بازنشانی کنید و محتوای خود را با KPIهای فعلی کسب و کار خود هماهنگ کنید.

شما می توانید کمپین بازاریابی محتوای خود را تا حد زیادی گسترش دهید و با همسو کردن این اهداف و عمل بر روی اطلاعات در ممیزی محتوای خود، نتایج کسب و کار خود را افزایش دهید.

انجام ممیزی محتوا تنها یک گام در جهت بهبود عملکرد بازاریابی شماست.

برای اینکه واقعاً نتایج تلاش های خود را ببینید، باید به طور فعال هرگونه مشکل در حسابرسی خود را برطرف کنید و استراتژی خود را با اهداف تعیین شده خود هماهنگ کنید.

در این مقاله، هفت مرحله مداوم را یاد خواهید گرفت که می تواند به شما در بهبود محتوا پس از تکمیل ممیزی و بهینه سازی محتوای جدید برای منعکس کننده اهداف تجاری شما کمک کند.

1. KPIهای واضح ایجاد کنید

به طور کلی، اولین گام هر ممیزی محتوا، بررسی اهداف کسب و کار شما است تا به شما کمک کند عملکرد محتوا را در حرکت رو به جلو معیار قرار دهید.

پس از ممیزی، ضروری است که این KPIها را محک بزنید و زمینه های مختلف پیشرفت را در تجزیه و تحلیل خود دنبال کنید.

معیارهای مختلفی برای استفاده از آن وجود دارد، از جمله:

  • ترافیک/بازدید از صفحه
  • موقعیت کلمه کلیدی ارگانیک
  • بک لینک ها
  • نرخ پرش
  • نرخ تبدیل
  • زمان روی صفحه

هنگامی که فهرستی از KPI ها را برای معیارسنجی و مقایسه با ممیزی محتوا ایجاد کردید، می توانید استراتژی هایی را برای بهبود محتوای موجود بر اساس نتایج مورد نظر خود کشف کنید.

به عنوان مثال، آیا به دنبال رتبه بندی کلمات کلیدی با حجم بالاتر هستید که ترافیک بیشتری را به همراه دارد؟ آیا به دنبال موارد کمتر رقابتی با نرخ کلیک بالاتر هستید؟

علاوه بر این، KPI ها را می توان برای مدل سازی محتوای جدیدی که استراتژی کسب و کار شما را منعکس می کند، استفاده کرد.

2. اولویت بندی اصلاحات فنی

در تحقیقات خود، ممکن است یک مشکل فنی را کشف کنید که باعث می شود محتوای شما در رتبه پایین تر از پتانسیل خود قرار گیرد، مانند سرعت صفحه، فهرست بندی یا مشکلات خزیدن.

حل این مشکلات در باطن شما اولین گام ضروری برای اطمینان از اینکه همه محتوای فعلی و آینده می توانند در جستجوی ارگانیک بالاتر باشند، است.

3. فرصت های پیروزی را شناسایی کنید

اکنون زمان آن است که عمیقاً در حسابرسی خود فرو بروید و فرصت های بالقوه را برای برنده شدن آسان شناسایی کنید.

به عنوان مثال، در این راهنمای ممیزی محتوا، نویسنده محتوای خود را به چند دسته تقسیم می کند، از جمله محتوای ضعیف، نازک و قدیمی.

این دسته‌ها به شما امکان می‌دهند تغییرات آسانی را اعمال کنید، مانند به‌روزرسانی متن بدنه برای انعکاس تغییرات جدید یا جذاب‌تر کردن محتوا برای بهبود عملکرد نسبی محتوایتان.

البته، همیشه می‌توانید جزئیات بیشتری کسب کنید، یک ممیزی بک لینک در مورد محتوای ضعیف انجام دهید و پیوندهای خارجی و داخلی ایجاد کنید.

به دنبال رتبه بندی محتوا برای کلمات کلیدی “فاصله قابل توجه” باشید و بر اساس داده ها تغییراتی ایجاد کنید که به حرکت آن به صفحه اول کمک می کند.

همچنین توصیه می‌کنم موضوعات جدیدی را برای کلمات کلیدی با حجم بالا بنویسید که ممکن است در جایگاه 41 یا پایین‌تر رتبه‌بندی کنید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


4. صفحات قدیمی و با عملکرد ضعیف را تغییر مسیر دهید

در طول ممیزی محتوای خود، ممکن است چندین URL با محتوای تکراری و همچنین برخی محتوای قدیمی یا نامربوط پیدا کنید.

در آن صورت، من توصیه می‌کنم یک تغییر مسیر 301 را به صفحه‌ای مشابه پیاده‌سازی کنید تا به آن صفحه اجازه پیوند بدهید.

با این حال، در مورد تغییر مسیرهای 301 به طور آزمایشی فکر کنید، زیرا اگر بیش از حد از آنها سوء استفاده کنید، ممکن است مشکلات بیشتری برای توسعه دهنده خود ایجاد کنید.

5. برای پیروی از دستورالعمل های جدید، محتوای قدیمی را اصلاح کنید

به روز رسانی محتوا به شما این امکان را می دهد که هر فرصتی را که در طول ممیزی خود پیدا کردید به دست آورید. به طور کلی، من دوست دارم اجازه دهم که داده ها به من اطلاع دهند.

به عنوان مثال، اگر محتوایی را پیدا کنم که عملکرد بهتری از دیگران دارد و منجر به ترافیک بهتر می شود، ممکن است استراتژی پیوند داخلی خود را برای تبلیغ این صفحه به روز کنم.

در نهایت، توصیه می‌کنم از ممیزی محتوا به عنوان راهنما و بازنشانی برای توسعه یک تقویم محتوا و استراتژی طرح کلی استفاده کنید.

ترکیبی سالم از محتوای جدید و اصلاح شده ایجاد کنید تا به شما در جستجوی Google کمک کند.

و اگر منطقی باشد، من دوست دارم محتوا را دوباره قالب بندی کنم یا به یک رسانه جدید منتقل کنم.

اجرای پادکست در مورد محتوای موجود در سایت شما یا افزودن یک ویدیو در صفحاتی که عملکرد ضعیفی دارند، می تواند به آنها کمک کند.

6. محتوای جدید و اصلاح شده را تبلیغ کنید

پس از به‌روزرسانی محتوای خود، باید آن را تبلیغ کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. من استراتژی های تبلیغاتی زیر را برای هر محتوایی توصیه می کنم:

  • اشتراک گذاری در فیس بوک، توییتر و لینکدین.
  • ساخت لینک.
  • برچسب زدن یک اینفلوئنسر
  • اشتراک گذاری در یک خبرنامه
  • تبلیغات از طریق جستجو یا فیس بوک.
  • اشتراک محتوا

با جذب چشم و ترافیک بیشتر به صفحات خود، می توانید از محتوای خود برای ایجاد نتایج بهتر برای وب سایت خود استفاده کنید.

7. بر تجزیه و تحلیل خود نظارت کنید

شما باید به طور مداوم تجزیه و تحلیل خود را دنبال کنید و مطمئن شوید که محتوای شما مطابق با استانداردهای دلخواه شما عمل می کند.

تجزیه و تحلیل شما به شما یک معیار عالی برای اندازه گیری عملکرد محتوای شما می دهد و به شما ایده می دهد که محتوای شما در کجا عملکرد ضعیف یا کم دارد.

مانند همه چیز در زندگی، هیچ طرح پولدار شدن سریع یا چیزی وجود ندارد که بتوانید برای ارتقای رتبه محتوای خود بخرید.

در عوض، بازاریابی محتوا مستلزم یک تعهد مداوم و یک رویکرد کل نگر است که از بهترین شیوه های سئو فنی و ساخت لینک برای بهترین عملکرد خود استفاده می کند.

با این حال، با ممیزی محتوا، شما یک قدم به دستیابی به اهداف تجاری خود با استفاده از بازاریابی محتوا نزدیکتر هستید. اکنون، شما فقط باید انجام کارهای سنگین را شروع کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

ران لیبک

ران لیبک بنیانگذار/مدیر عامل شرکت است ContentMender، یک آژانس بازاریابی محتوای مبتنی بر SEO مستقر در شمال شرقی پنسیلوانیا، و نویسنده “365 to Vision: Modern Writer’s Guide (چگونه در زمان کمتری کیفیت بیشتری تولید کنیم).” در حالی که در دهه گذشته در بازاریابی دیجیتال کار می کرد، Lieback نزدیک به 500 مقاله برای مدیران سطح C در صنایع مختلف نوشته است. او همچنین در مجلات موتورسیکلت پیشرو، از جمله Cycle World، محتوا را ارائه می دهد.


منبع: https://searchengineland.com/improve-content-after-audit-390109