8 روش برای به حداکثر رساندن آگاهی از برند از طریق جستجوی پولی و ارگانیک

انبار دیجیتال مارکتینگ مرکز منبع استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ دیپو که توسط رسانه درب سوم ایجاد شده است دارای یک کتابخانه قوی از مقالات سفید میزبانی شده، کتاب های الکترونیکی، تحقیقات اصلی و وبینارها در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات، تجزیه و تحلیل، مدیریت داده ها و محتوا، تا بازاریابی ایمیلی، سئو و مدیریت کمپین PPC و موارد دیگر. به ما سر بزنید http://digitalmarketingdepot.com.


منبع: https://searchengineland.com/maximize-brand-awareness-through-paid-and-organic-search-395747

نوار جستجو گوشی هوشمند زن 800x450

این راهنما از Conductor به تشریح هشت استراتژی برای به حداکثر رساندن آگاهی از برند و افزایش هزینه‌های ارگانیک و پولی شما می‌پردازد. برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید 8 روش برای به حداکثر رساندن آگاهی از برند از طریق جستجوی پولی و ارگانیک.


درباره نویسنده

انبار دیجیتال مارکتینگ

87 درصد از خریداران در ایالات متحده جستجوی محصول را به صورت آنلاین آغاز می کنند و اکثریت آنها برای یافتن پاسخ های مورد نیاز خود به گوگل مراجعه می کنند. مسیر خرید غیر خطی است، با لمس های متعدد در کانال ها، دستگاه ها و مکان ها.

جدید در زمین موتورهای جستجو

ارائه محتوای مفید به مشتریان بالقوه در طول این سفر بهترین راه برای ایجاد اعتماد است. اکثر مصرف کنندگان می گویند که به وب سایت هایی که در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شوند، بیشتر اعتماد دارند. رتبه بندی بالا در گوگل بهترین راه برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد سرنخ، افزایش درآمد و ارائه ارزش واقعی به مشتریان است.