هر صفحه را به عنوان صفحه دسته بندی اصلی با چندین صفحه مرتبط در نظر بگیرید. افزودن پیوندهای درونی به کشف و ارتباط کمک می کند.
سپس صفحه عمیق کاملی را ایجاد کردیم که حاوی موضوعات مرتبطی است که مخاطبان هدف در جستجوی آن هستند.
اندازه گیری تاثیر استراتژی موجودیت
محتوای نقشه بر اساس محتوای اطلاعاتی، ناوبری و معاملاتی.
همانطور که کاربران در دستگاههای بدون صفحه جستجو میکنند و درخواستهای گفتاری افزایش مییابد، موتورهای جستجو از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده میکنند تا نحوه تفکر، عمل و واکنش انسانها را تکرار کنند.
ما از تحقیق عمیق کلمه کلیدی و تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای فعلی استفاده کردیم.
موتورهای جستجو باید یک جمله (یا پاراگراف) جستجوی طولانی را رمزگشایی کنند و نتایجی را ارائه دهند که به بهترین وجه با آن مطابقت دارد. اینجاست که نهادها وارد می شوند.
تولید محتوا فراتر از نوشتن است. زمانی که تمام عناصر از طراحی، توسعه، پوشش موجودیت موضوعی و طرح واره را اضافه کنید، قوی است. همه این عناصر باید برای به دست آوردن نتایج بهینه تراز شوند.
استقرار طرحوارهها و علامتگذاری موجودیتهای درون محتوای شما زمینه را به موتورهای جستجو میدهد و به آنها کمک میکند محتوای شما را بهتر درک کنند.
همگرایی فناوری و محتوا
اولویت ها، نتایج، الگوریتم ها و نیازهای موتورهای جستجو در طول زمان تغییر کرده اند.

ما معماری صفحه را با افزودن عناصر محتوای مرتبط مانند تصاویر، سرفصلها و فهرستها بهبود دادیم.

شکاف های طرحواره پوشانده شده است:
- سازمان پزشکی
- SiteNavigationElement
- کلینیک پزشکی
- سرویس در دسترس
- hasmap
- سوالات متداول
- لیست آیتم ها
7. افزایش محتوا
جستجوی موجودیت می تواند یک مزیت رقابتی عظیم باشد. اما ابتدا باید استراتژی مبتنی بر موجودیت خود را بسازید.
بیایید از یک پروژه زنده به عنوان مثال استفاده کنیم و نشان دهیم که چه کارهایی را برای یکی از مشتریان خود انجام داده ایم.
8 گام برای توسعه استراتژی نهاد اول
بهینهسازی موجودیت از طرحوارههای تودرتوی پیشرفته استفاده میکند که بر روی محتوایی که نیازهای جستجوگران را برآورده میکند و شامل همه موضوعات و موجودیتهای مرتبط است، مستقر شدهاند.
موتورهای جستجو در حال تکامل هستند و استراتژیهای بازاریابی محتوا باید در همه زمینهها از محبوبیت و کیفیت گرفته تا هدف پشت پرس و جو و تجربه کلی صفحه همسو شوند.
موجودیت ها چیزهایی هستند که موتورهای جستجو می توانند بدون هیچ گونه ابهامی مستقل از زبان بفهمند. حتی زمانی که یک وب سایت دارای محتوای فراوانی است، موتورهای جستجو باید زمینه پشت آن را درک کنند، موجودیت های درون محتوا را شناسایی کنند، ارتباط بین آنها را ترسیم کنند و آنها را به درخواست جستجوگر ترسیم کنند.
بسیار مهم است که ببینید محتوای مارک دار و بدون برند فعلی شما چگونه عمل می کند و تمرکز شما باید بر اساس اهداف تجاری چیست.

بنو آگاروال، بنیانگذار و رئیس شرکت Milestone Inc.، یک متخصص شناخته شده در راه حل های دیجیتال مارکتینگ، جستجوی صوتی، سئو و محلی است. Benu بر توسعه محصول، خدمات مشتری، فناوری و چشم انداز استراتژیک شرکت نظارت می کند. تحت رهبری او، این شرکت با راهاندازی مجموعهای از محصولات نرمافزاری و هزاران وبسایت که دهها نفر از آنها جوایز طراحی و فناوری را دریافت کردند، رونق گرفت. Benu با تجربه بازاریابی فنی، روحیه کارآفرینی و نگرش انگیزشی خود، این توانایی را دارد که ایده های فنی را به عمل ملموس تبدیل کند که نتایج را برای مشتریان به ارمغان می آورد.