8 گام برای یک استراتژی موفق برای سئو و محتوا


جستجوی موجودیت می تواند یک مزیت رقابتی عظیم باشد. اما ابتدا باید استراتژی مبتنی بر موجودیت خود را بسازید.

این مقاله چگونگی ایجاد یک استراتژی قوی برای کمک به تلاش‌های محتوا و سئو را پوشش می‌دهد.

رایج ترین چالش هایی که بازاریابان جستجو و محتوا با آن مواجه هستند

محتوای مرتبط و موضوعی، کشف بر اساس قصد مشتری همچنان بزرگترین چالشی است که ما به عنوان بازاریابان جستجو با آن روبرو هستیم.

در ذهن من، ارتباط محتوا به این معناست که محتوا شخصی‌سازی شده است، باید داستانی را روایت کند، باید قابل اسکن باشد، قابل خواندن باشد، تصاویر ارائه دهد، و طرح‌بندی را می‌توان در هر دستگاهی مصرف کرد.

در اینجا پنج نتیجه وجود دارد که قصد داریم با محتوا به آنها برسیم:

  • کشف: اطمینان حاصل کنید که محتوا در نقاط مختلف مشتری قابل کشف و در دسترس است.
  • ارتباط: اطمینان حاصل کنید که محتوا تمام نیازهای جستجوگران را برآورده می کند و حاوی تمام موضوعات و موضوعات فرعی است که جستجوگر به آنها اهمیت می دهد، خواندن و درک آن آسان است و داستانی را بیان می کند.
  • قابلیت اندازه گیری: محتوا با استراتژی کلی سئو هماهنگ است و مقیاس پذیر و قابل اندازه گیری است.
  • تجربه: محتوا یک تجربه کاربری عالی ارائه می دهد و قابل اسکن است.
  • نامزدی: به ایجاد تعامل کمک می کند و بازدیدکنندگان را به اهداف مورد نظر هدایت می کند – ثبت نام، خرید، پر کردن فرم، تماس ها و غیره.

رایج ترین مشکلی که همه ما با آن روبرو هستیم، تعیین نوع محتوایی است که باید ایجاد یا اضافه کنیم.

همراستایی استراتژی ها با موتورهای جستجو

موتورهای جستجو در حال تکامل هستند و استراتژی‌های بازاریابی محتوا باید در همه زمینه‌ها از محبوبیت و کیفیت گرفته تا هدف پشت پرس و جو و تجربه کلی صفحه همسو شوند.

اولویت ها، نتایج، الگوریتم ها و نیازهای موتورهای جستجو در طول زمان تغییر کرده اند.

تکامل موتورهای جستجو و تاثیر آن

همانطور که کاربران در دستگاه‌های بدون صفحه جستجو می‌کنند و درخواست‌های گفتاری افزایش می‌یابد، موتورهای جستجو از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا نحوه تفکر، عمل و واکنش انسان‌ها را تکرار کنند.

موتورهای جستجو باید یک جمله (یا پاراگراف) جستجوی طولانی را رمزگشایی کنند و نتایجی را ارائه دهند که به بهترین وجه با آن مطابقت دارد. اینجاست که نهادها وارد می شوند.

موجودیت ها چیزهایی هستند که موتورهای جستجو می توانند بدون هیچ گونه ابهامی مستقل از زبان بفهمند. حتی زمانی که یک وب سایت دارای محتوای فراوانی است، موتورهای جستجو باید زمینه پشت آن را درک کنند، موجودیت های درون محتوا را شناسایی کنند، ارتباط بین آنها را ترسیم کنند و آنها را به درخواست جستجوگر ترسیم کنند.

استقرار طرح‌واره‌ها و علامت‌گذاری موجودیت‌های درون محتوای شما زمینه را به موتورهای جستجو می‌دهد و به آنها کمک می‌کند محتوای شما را بهتر درک کنند.

همگرایی فناوری و محتوا

محتوا، جایی که موجودیت‌ها با طرحواره‌ها علامت‌گذاری نشده‌اند، تمایل به عملکرد ضعیف دارند.

به طور مشابه، استقرار طرح‌واره‌ها بر روی محتوایی که شامل تمام نهادهای مربوطه نیست یا همه اطلاعات را ارائه نمی‌کند نیز حداکثر تأثیر را نخواهد داشت.

بهینه‌سازی موجودیت از طرح‌واره‌های تودرتوی پیشرفته استفاده می‌کند که بر روی محتوایی که نیازهای جستجوگران را برآورده می‌کند و شامل همه موضوعات و موجودیت‌های مرتبط است، مستقر شده‌اند.

بیایید از یک پروژه زنده به عنوان مثال استفاده کنیم و نشان دهیم که چه کارهایی را برای یکی از مشتریان خود انجام داده ایم.

8 گام برای توسعه استراتژی نهاد اول

ما هشت مرحله ارائه‌شده در زیر را به‌عنوان یک استراتژی نهاد اول برای یکی از مشتریان خود در بخش مراقبت‌های بهداشتی به کار بردیم تا به آنها کمک کنیم بهترین پوشش موضعی و دید را داشته باشند. ما با شناسایی مرتبط‌ترین طرحواره در صنعت آن‌ها و سپس تعیین شکاف‌های درون محتوای آن‌ها برای طرح‌واره و موجودیت‌ها شروع کردیم.

هشت مرحله برای استراتژی نهاد اول

1. واژگان طرحواره شناسایی شده است

ما فهرستی از تمام طرح‌واره‌های قابل اجرا در صنعت مراقبت‌های بهداشتی ایجاد کردیم.

2. شکاف های طرحواره را تعیین کرد

ما با مقایسه محتوای فعلی سایت با طرحواره های قابل اجرا، شکاف های طرح را شناسایی کردیم.

3. طرح نقشه برداری

هنگامی که شکاف های طرحواره را شناسایی کردیم، مرتبط ترین صفحات را برای استقرار طرحواره های استفاده نشده شناسایی کردیم.

4. فرصت بازار و اندازه بالقوه

ما از تحقیق عمیق کلمه کلیدی و تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای فعلی استفاده کردیم.

محتوای نقشه بر اساس محتوای اطلاعاتی، ناوبری و معاملاتی.

بسیار مهم است که ببینید محتوای مارک دار و بدون برند فعلی شما چگونه عمل می کند و تمرکز شما باید بر اساس اهداف تجاری چیست.

فرصت بازار و اندازه بالقوه

ما صفحاتی را شناسایی کردیم که بیشترین تاثیر و پتانسیل را از موضوع، موجودیت و بهینه سازی طرحواره مشاهده کردند.

5. نقشه شکاف های موضوعی

هنگامی که ما بهترین صفحات بالقوه را شناسایی کردیم، با تجزیه و تحلیل موضوعات و نهادهای تحت پوشش سایر وب سایت های رتبه بندی، به شکاف های محتوا ارجاع دادیم.

6. فرصت های محتوا را شناسایی کنید

ما معماری صفحه را با افزودن عناصر محتوای مرتبط مانند تصاویر، سرفصل‌ها و فهرست‌ها بهبود دادیم.

طرح بندی صفحه که طرح و فرصت های محتوا را نشان می دهد

شکاف های موضوع/نهاد پوشش داده شده است:

  • برنامه ی مراقبتی
  • رفتار
  • مرکز درمانی
  • خدمات ABA
  • تکنسین رفتار
  • اختلال طیف اوتیسم
  • BCBA
  • درمانگر ABA
  • خدمات ABA

شکاف های طرحواره پوشانده شده است:

  • سازمان پزشکی
  • SiteNavigationElement
  • کلینیک پزشکی
  • سرویس در دسترس
  • hasmap
  • سوالات متداول
  • لیست آیتم ها

7. افزایش محتوا

با ترکیب موضوعات و نهادهای گمشده، محتوا را بهینه کرد

8. بهتر از بهترین صفحه وب سایت ایجاد کنید

سپس صفحه عمیق کاملی را ایجاد کردیم که حاوی موضوعات مرتبطی است که مخاطبان هدف در جستجوی آن هستند.

اندازه گیری تاثیر استراتژی موجودیت

وقتی تأثیر افزودن موجودیت‌ها و طرح‌واره‌ها را به استراتژی خود برای این شرکت مراقبت‌های بهداشتی اندازه‌گیری کردیم، شاهد افزایش ۶۶ درصدی در دید و گنجاندن نتایج غنی بودیم.

تاثیر کلی صفحه جدید

در حالی که تصویر بالا تنها نمونه‌ای از تاثیراتی است که موجودیت‌ها و طرحواره‌ها می‌توانند داشته باشند، در زیر می‌توانید ببینید که چه تعداد صنایع مختلف با استقرار پوشش طرح‌واره و موجودیت سود می‌برند.

تاثیر طرحواره ها در صنایع مختلف

خوراکی های کلیدی

تولید محتوا فراتر از نوشتن است. زمانی که تمام عناصر از طراحی، توسعه، پوشش موجودیت موضوعی و طرح واره را اضافه کنید، قوی است. همه این عناصر باید برای به دست آوردن نتایج بهینه تراز شوند.

با در نظر گرفتن سازمان، صفحات محتوای مرتبط را خوشه بندی کنید و آنها را از طریق صفحات ستونی به هم وصل کنید تا از فرصت های مرتبط با یکدیگر استفاده کنید.

هر صفحه را به عنوان صفحه دسته بندی اصلی با چندین صفحه مرتبط در نظر بگیرید. افزودن پیوندهای درونی به کشف و ارتباط کمک می کند.

هنگامی که یک استراتژی نهاد اول برای محتوا دارید، باید به این فکر کنید که چگونه فرآیند را مقیاس بندی کنید:

  • درک موجودیت.
  • طرح واره برچسب گذاری
  • هرس کردن لینک های شکسته یا خطاها در صورت آمدن.
  • همچنان به افزودن محتوای معنادارتر ادامه دهید.
چارچوب های بهینه سازی موجودیت برای سایت های سازمانی بزرگ

در مقاله بعدی من، چگونگی استقرار، اندازه‌گیری و گزارش عملکرد، ارتقاء در جاهایی که نیاز است و مقیاس‌بندی استراتژی اولین نهاد خود را بررسی خواهیم کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بنو آگاروال، بنیانگذار و رئیس شرکت Milestone Inc.، یک متخصص شناخته شده در راه حل های دیجیتال مارکتینگ، جستجوی صوتی، سئو و محلی است. Benu بر توسعه محصول، خدمات مشتری، فناوری و چشم انداز استراتژیک شرکت نظارت می کند. تحت رهبری او، این شرکت با راه‌اندازی مجموعه‌ای از محصولات نرم‌افزاری و هزاران وب‌سایت که ده‌ها نفر از آن‌ها جوایز طراحی و فناوری را دریافت کردند، رونق گرفت. Benu با تجربه بازاریابی فنی، روحیه کارآفرینی و نگرش انگیزشی خود، این توانایی را دارد که ایده های فنی را به عمل ملموس تبدیل کند که نتایج را برای مشتریان به ارمغان می آورد.


منبع: https://searchengineland.com/entity-first-strategy-seo-content-386775