سوالات مربوط به هر چیزی و هر چیزی که برای شما مهم است را طرح ریزی کنید، خواه به این موارد مرتبط باشد:
- تمرکز آنها (یا جنبه های شماره 4 بالا).
- رویکرد آنها.
- روش هایی که با هم کار می کنید
من در مورد بین اعضای تیم شما و تیم آژانس صحبت می کنم که با هم در سنگر کار خواهند کرد.
به عنوان مثال، اگر بتوانید به سرعت برخی از قیمتهای پارکینگ را دریافت کنید و بدانید در چه عرصهای هستید، میتوانید در صورتی که بسیار بالاتر از (یا بسیار پایینتر) بودجه تخمینی شما باشد، ادامه دهید.
فراتر از محدودیت های منابع و عدم درک کافی از استراتژی سئو – ارتباطات و انتظارات سوء مدیریت یکی از بزرگترین موانع موفقیت است.
تناسب بین تیم ها را ارزیابی کنید. در مورد نرخ حفظ کارکنان و ثبات بیاموزید. درک کنید که چه سطحی از شفافیت را باید انتظار داشت. چقدر عملی خواهند بود؟
با این اطلاعات آشنا باشید و در مورد اینکه چگونه آژانس در هر استراتژی اولیه یا مراحل ممیزی به شما کمک می کند تا راه های رسیدن به اهداف و ریسک سطوح مختلف بودجه و سرمایه گذاری ها را درک کنید، جویا شوید.
4. تحقیقات خود را انجام دهید
مراقب قراردادهای طولانی مدت، بندهای لغو چسبنده و ادعاهای مالکیت کار باشید. هیچ یک از این چیزها اشتباه نیست، اما شما می خواهید بدانید که در چه چیزی هستید.
وقتی به وبسایتها نگاه میکنید، با کسانی که شما را به آژانسهای بالقوه ارجاع میدهند صحبت میکنید، یا وارد هر ارتباط اولیه میشوید، توجه داشته باشید که ابعاد خاص اهمیت دارند.
آیا چیزی خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد؟ چیزی خاموش است؟ پرچم قرمز یا زرد جایی هست؟
من مدت زیادی است که به عنوان رهبر آژانس درگیر این روند هستم. احتمالاً به نظر می رسد که من این مقاله را می نویسم. اما اجازه دهید اولین کسی باشم که بگویم نمیخواهم با هر برندی کار کنم و آژانس من برای همه مناسب نیست.
انتخاب آژانس سئو مناسب کار دشواری است. عبور از درهم و برهم بودن بسیاری از صداهای مشابه، یافتن راه هایی برای ارزیابی تجربه و تخصص یا ترسیم تناسب خود با آنها می تواند چالش برانگیز باشد.
به دل خود اعتماد کنید و عمیق تر کاوش کنید. اگر در مورد نحوه هماهنگی خود با آژانس نگرانی دارید، آنها را تأیید کنید. سوالات سخت خود را بپرسید.
چیزی را که نخوانده اید امضا نکنید! اگر مفاد قرارداد را نمی فهمید، از یک وکیل یا مشاور آشنا با سئو آن را بررسی کنید.
علاوه بر این، بدانید که با چه کسی کار می کنید و فرهنگ ها چگونه همسو می شوند (یا نه).
در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و به دنبال حوزه های مناسبی باشید که با شخصیت شما و آنچه می خواهید مطابقت داشته باشد. در برابر زمین های آژانس هایی که به نظر می رسد خارج از لیگ شما هستند یا با تمرکز شما هماهنگ نیستند، مقاومت کنید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.