“این یک تماس واقعا سخت بود. من صادقانه فکر می کنم که با هیچ کدام از این ابزارها نمی توانید اشتباه کنید.
چیزی که تغییر نکرده است. خطی که از دو نوع جمله بالا می آید:
چرا ما اهمیت می دهیم. لکه دار کردن و نامگذاری و شرم کردن یک ورزش محبوب در تمام زندگی و در سئو است. اما دین در این مورد خاص به هیچ فردی آسیب نمی رساند یا گمراه نمی کند. هر توصیه ای یک انتخاب اخلاقی یا اخلاقی نیست.
در نهایت، Backlinko یک محصول متعلق به Semrush است و Semrush می تواند هر طور که تصمیم بگیرد آن را به بازار عرضه کند. اما به وضوح، جامعه جستجوگر را تماشا می کند.
در نقطه ای تغییر کرد و گفت:
اولاً، حذف پیوند یک مسئله اخلاقی نیست. یک لینک از نظر اخلاقی نه خوب است و نه بد. هیچ وب سایتی موظف به پیوند دادن به وب سایت دیگری نیست، صرف نظر از اینکه مالک آن چه کسی است. یک پیوند به سادگی یا وجود دارد یا وجود ندارد.
آیا می خواهید در سئو خشم ایجاد کنید؟ یک کلمه را تغییر دهید
آیا هر بازدیدکننده Backlinko میداند که Semrush مالک Backlinko است یا برای دیدن آن، همه نظرات را به پایین اسکرول کنید؟ نه. اما آنجاست.
اما اگر مجبور شدید من را مجبور کنید یک ابزار را برای سئو انتخاب کنم، من باید با Ahrefs بروم.
دوم، همه ذکرها پاک نشده اند، زیرا یک سایت ساده: جستجو به شما نشان می دهد. Backlinko هنوز هم یک ویژگی قطعی دارد راهنما به اهرفس و کامل مرور از اهرفس.
اما اگر مجبور شدید من را مجبور کنید یک ابزار را برای سئو انتخاب کنم، من باید با سمروش بروم.»
تنها اشارهای که من به وضوح از دخالت Semrush در Backlinko میبینم، پیوندی در پاورقی وبسایت Backlinko است: «© 2022 Backlinko یک علامت تجاری Semrush Inc است.»
چرا این یک مسئله است؟ چون سمروش Backlinko را در ژانویه خرید.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/ahrefs-backlinko-semrush-ethics-386571
سایه است؟ شاید تا حدودی. دین میتواند (و احتمالاً باید) یک افشای ساده به هر اشاره یا توصیهای به Semrush اضافه کند، در امتداد خطوط «افشای: من به صورت پاره وقت برای Semrush کار میکنم که مالک Backlinko است.)
جدید در سرزمین موتورهای جستجو