“این یک تماس واقعا سخت بود. من صادقانه فکر می کنم که با هیچ کدام از این ابزارها نمی توانید اشتباه کنید.
دوم، همه ذکرها پاک نشده اند، زیرا یک سایت ساده: جستجو به شما نشان می دهد. Backlinko هنوز هم یک ویژگی قطعی دارد راهنما به اهرفس و کامل مرور از اهرفس.
آیا هر بازدیدکننده Backlinko میداند که Semrush مالک Backlinko است یا برای دیدن آن، همه نظرات را به پایین اسکرول کنید؟ نه. اما آنجاست.
سایه است؟ شاید تا حدودی. دین میتواند (و احتمالاً باید) یک افشای ساده به هر اشاره یا توصیهای به Semrush اضافه کند، در امتداد خطوط «افشای: من به صورت پاره وقت برای Semrush کار میکنم که مالک Backlinko است.)
اما اگر مجبور شدید من را مجبور کنید یک ابزار را برای سئو انتخاب کنم، من باید با سمروش بروم.»
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
چرا این یک مسئله است؟ چون سمروش Backlinko را در ژانویه خرید.
آیا می خواهید در سئو خشم ایجاد کنید؟ یک کلمه را تغییر دهید
بیایید هر یک از این موارد را بررسی کنیم.
همچنین مورد بحث. باز هم هست. در اینجا چیزی است که تیم سولو مدیر عامل شرکت Ahrefs توییت کرد:
سوم، تغییر عقیده فقط همین است – تغییر عقیده. این یک انتخاب مرگ یا زندگی نبود و محتوا همیشه گفته است که تصمیم میتواند به هر طرفی برود. نه دین و نه مقاله، اهرف ها را به عنوان ابزاری پست تهمت یا حمله نمی کنند. اگرچه، بله، این تغییر به صورت تنبلی و غیرشفاف انجام شد.
تنها اشارهای که من به وضوح از دخالت Semrush در Backlinko میبینم، پیوندی در پاورقی وبسایت Backlinko است: «© 2022 Backlinko یک علامت تجاری Semrush Inc است.»
این پست لینکدین توسط دانیل امری، رئیس SEO در PWD استرالیا، این موضوع یک مسئله اخلاقی است زیرا:
- پیوندهای مربوط به رقبا حذف شده است.
- ذکر رقبا پاک شد.
- نظرات در سرتاسر سایت در محتوایی که به نظر میرسد به صورت مستقل و عینی نوشته شده است، تغییر کرده است.
درباره نویسنده
این همچنین یادآوری خوبی برای پرسش و تفکر در مورد هر چیزی است که در مورد سئو می خوانید. مراقب افسانه ها، اطلاعات نادرست، تصورات غلط، علم ناخواسته، انگیزه های تجاری و اطلاعات قدیمی باشید. چون همه اینها همه جا هست. همه چیز را بپرسید و امتحان کنید.