Ahrefs به ناپدید شدن از Backlinko متعلق به Semrush اشاره می کند


آیا می خواهید در سئو خشم ایجاد کنید؟ یک کلمه را تغییر دهید

به خصوص اگر آن یک کلمه توصیه ای در قالب یک شرکت ابزار سئو باشد.

موضوع برایان دین از Backlinko – و صداقت او – برای تغییر مراجع (و پیوندها) از Ahrefs به Semrush مورد حمله قرار گرفته است. به تازگی در 16 مه، قابل توجه ترین مقاله مورد بحث گفت این:

اما اگر مجبور شدید من را مجبور کنید یک ابزار را برای سئو انتخاب کنم، من باید با Ahrefs بروم.

در نقطه ای تغییر کرد و گفت:

اما اگر مجبور شدید من را مجبور کنید یک ابزار را برای سئو انتخاب کنم، من باید با سمروش بروم.»

چرا این یک مسئله است؟ چون سمروش Backlinko را در ژانویه خرید.

چیزی که تغییر نکرده است. خطی که از دو نوع جمله بالا می آید:

“این یک تماس واقعا سخت بود. من صادقانه فکر می کنم که با هیچ کدام از این ابزارها نمی توانید اشتباه کنید.

خط بالا مدت ها قبل از اکتساب نوشته شده است. و اگر چیزی می‌توانست به هر سمتی پیش برود، و دین به همان اندازه می‌نوشت، تغییر انتخاب از ابزاری به ابزار دیگر برای برچسب‌گذاری این یک شکست اخلاقی دشوار است.

سایه است؟ شاید تا حدودی. دین می‌تواند (و احتمالاً باید) یک افشای ساده به هر اشاره یا توصیه‌ای به Semrush اضافه کند، در امتداد خطوط «افشای: من به صورت پاره وقت برای Semrush کار می‌کنم که مالک Backlinko است.)

تنها اشاره‌ای که من به وضوح از دخالت Semrush در Backlinko می‌بینم، پیوندی در پاورقی وب‌سایت Backlinko است: «© 2022 Backlinko یک علامت تجاری Semrush Inc است.»

آیا هر بازدیدکننده Backlinko می‌داند که Semrush مالک Backlinko است یا برای دیدن آن، همه نظرات را به پایین اسکرول کنید؟ نه. اما آنجاست.

همچنین مورد بحث. باز هم هست. در اینجا چیزی است که تیم سولو مدیر عامل شرکت Ahrefs توییت کرد:

این پست لینکدین توسط دانیل امری، رئیس SEO در PWD استرالیا، این موضوع یک مسئله اخلاقی است زیرا:

  • پیوندهای مربوط به رقبا حذف شده است.
  • ذکر رقبا پاک شد.
  • نظرات در سرتاسر سایت در محتوایی که به نظر می‌رسد به صورت مستقل و عینی نوشته شده است، تغییر کرده است.

بیایید هر یک از این موارد را بررسی کنیم.

اولاً، حذف پیوند یک مسئله اخلاقی نیست. یک لینک از نظر اخلاقی نه خوب است و نه بد. هیچ وب سایتی موظف به پیوند دادن به وب سایت دیگری نیست، صرف نظر از اینکه مالک آن چه کسی است. یک پیوند به سادگی یا وجود دارد یا وجود ندارد.

دوم، همه ذکرها پاک نشده اند، زیرا یک سایت ساده: جستجو به شما نشان می دهد. Backlinko هنوز هم یک ویژگی قطعی دارد راهنما به اهرفس و کامل مرور از اهرفس.

سوم، تغییر عقیده فقط همین است – تغییر عقیده. این یک انتخاب مرگ یا زندگی نبود و محتوا همیشه گفته است که تصمیم می‌تواند به هر طرفی برود. نه دین و نه مقاله، اهرف ها را به عنوان ابزاری پست تهمت یا حمله نمی کنند. اگرچه، بله، این تغییر به صورت تنبلی و غیرشفاف انجام شد.

در نهایت، Backlinko یک محصول متعلق به Semrush است و Semrush می تواند هر طور که تصمیم بگیرد آن را به بازار عرضه کند. اما به وضوح، جامعه جستجوگر را تماشا می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. لکه دار کردن و نامگذاری و شرم کردن یک ورزش محبوب در تمام زندگی و در سئو است. اما دین در این مورد خاص به هیچ فردی آسیب نمی رساند یا گمراه نمی کند. هر توصیه ای یک انتخاب اخلاقی یا اخلاقی نیست.

این همچنین یادآوری خوبی برای پرسش و تفکر در مورد هر چیزی است که در مورد سئو می خوانید. مراقب افسانه ها، اطلاعات نادرست، تصورات غلط، علم ناخواسته، انگیزه های تجاری و اطلاعات قدیمی باشید. چون همه اینها همه جا هست. همه چیز را بپرسید و امتحان کنید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. گودوین قبل از پیوستن به Search Engine Land، سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله‌ای را برای این برند رهبری می‌کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/ahrefs-backlinko-semrush-ethics-386571