درباره نویسنده
چگونه کار می کند. برندها و تبلیغکنندگان میتوانند کمپینها را با استفاده از Snap Pixel برای ردیابی تبدیلها و اندازهگیری نتایج، مشاهده و تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین در همه حسابهای تبلیغاتی، و اطمینان از رسیدن کمپینها به اهداف هدف خود، بهینه کنند.
اسنپ اخیراً برای تجربه خرید AR جدید با آمازون شریک شده است و به بازرگانان اجازه می دهد به سرعت و به راحتی لنزهای جدیدی بسازند تا به صورت مجازی پوشاک و لوازم جانبی را امتحان کنند. بازرگانان بزرگ تجاری می توانند از این ابزارها برای نمایش محصولات خود به شیوه ای خلاقانه استفاده کنند و در عین حال در مقابل هزاران مشتری بالقوه قرار بگیرند.
برنامه جدید به کاربران BigCommerce اجازه می دهد تا کمپین های تبلیغاتی خرید را در اسنپ چت ایجاد کنند. این برنامه در ایالات متحده راه اندازی شد و در سال آینده به بازارهای دیگر گسترش خواهد یافت.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/bigcommerce-teams-up-with-snapchat-for-a-new-app-389320
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.