CDP ها از خراب شدن داده های شما جلوگیری می کنند

پس از اینجا کجا برویم؟

آخرین گزارش هوشمندی MarTech، پلتفرم های داده مشتری: راهنمای بازاریاب، نشان داد که علاقه به CDP ها در سال گذشته 32 درصد افزایش یافته است. بسیاری از پاسخ دهندگان CDP ها را به عنوان یک سرمایه گذاری فناوری با اولویت بالا ذکر کردند. با این حال، طبق گفته Forrester، تقریبا 90٪ از بازاریابان می گویند CDP آنها نیازهای آنها را برآورده نمی کند.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/cdps-prevent-your-data-from-going-down-the-drain-415069

ثبت نام و شرکت کنید «داده‌ها در تخلیه؟ CDP ها برای دارایی کم استفاده ارزش می آورند.» ارائه شده توسط BlueConic.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


داده های ساخت یافته

پلتفرم‌های داده‌های مشتری (CDP) برای ماندن در اینجا هستند و به یک عنصر ضروری از پشته martech تبدیل شده‌اند.

جدید در زمین موتورهای جستجو