چرا ما اهمیت می دهیم. اگر توسعهدهنده هستید و از API برای محتوا یا کمپینهای خرید استفاده میکنید، دیگر لازم نیست کشور هدف را تعیین کنید، بلکه از feedLabel به جای آن استفاده کنید. میتوانید از این ویژگیها استفاده کنید یا از آن خارج شوید،
خلاصه رفتار API. علاوه بر این، موارد زیر توضیحی از Google در مورد رفتار API فعلی برای feedLabel است:
- درج: فقط میتونی تماس بگیری
Products.insert
روی محصولات با برچسب خوراک و کشور هدف منطبق. در حال حاضر، Products.insert ممکن است در صورت عدم ارائه یک کشور هدف منطبق، با خطا مواجه شود. اگر همچنان از targetCountry استفاده کنید، این رفتار تغییر نکرده است. - هدف گذاری: اگر feedLabel را روی یک کد قلمرو CLDR دو حرفی معتبر تنظیم کنید، همچنان باید آن را تنظیم کنید حمل دریایی ویژگی از محصولات منبع به همان کشور برای هدف قرار دادن آن کشور. به عنوان مثال، اگر یک feedLabel جدید را روی “US” تنظیم کنید، باید آن را نیز تنظیم کنید
country
میدان در حمل دریایی نسبت به “US”. اگر هر دو زمینه را تنظیم نکنید، ممکن است محصول واجد شرایط استفاده در آن کشور نباشد. میتوانید هدفگیری را برای کل فید در رابط کاربری Merchant Center پیکربندی کنید. - دریافت/فهرست: وقتی استفاده می کنید لیست محصولات یا Products.get، ممکن است محصولاتی را ببینید که فقط feedLabel (و نه targetCountry) تنظیم شده است اگر در Merchant Center UI اضافه شوند.
- شناسه محصولات: هنگامی که یک feedLabel برای یک محصول تنظیم می شود، بخشی از آن می شود شناسه محصول. این بدان معنی است که شما نمی توانید feedLabel را برای آن محصول تغییر دهید (این شبیه به نحوه کار زبان است). اگر میخواهید برچسب خوراک را تغییر دهید، باید محصول جدیدی با شناسه محصول متفاوت ایجاد کنید.
برای مرکز تجاری
- از 14 سپتامبر 2022، عرضه تدریجی برچسبهای فید را در رابط کاربری Merchant Center آغاز کردهایم. وقتی این ویژگی در رابط کاربری فعال شود، تاجران میتوانند با آن فید جدیدی ایجاد کنند برچسب خوراک روی هر رشته معتبری تنظیم کنید.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.