اطلاعات زیر از راهنمای Google Analytics مستندات.
معیارها و ابعاد را شخصی کنید
اکنون میتوانید در قسمتهای «پیشنهاد شده برای شما، چون اغلب مشاهده میکنید» و «از آنجایی که مرتباً مشاهده میکنید»، هنگام نگهداشتن ماوس روی بالای سمت راست کارت، انگشت شست را بالا یا پایین نشان دهید. گزینه های بازخورد به Google Analytics اجازه می دهد تا در آینده اطلاعات مفیدتری را در اختیار شما قرار دهد.
اکنون می توانید معیارهای کارت های نمای کلی و بیدرنگ را تغییر دهید. در کارت نمای کلی، نشانگر را روی یک سنجه نگه دارید تا منوی کشویی را ببینید تا بتوانید معیار را تغییر دهید.
در کارت بیدرنگ، شما همچنین می توانید از بین تعدادی از ابعاد (به عنوان مثال، مخاطب، شهر) انتخاب کنید یا به ما اجازه دهید یک بعد را برای شما انتخاب کنیم (یعنی برای من انتخاب کنید).
انتخاب های خود را بازیابی کنید
برای هر مخاطب، صفحه گسترده شامل اطلاعاتی در مورد اینکه آیا مخاطب برای تفریح در دسترس است یا خیر. اگر اینطور نیست، صفحه گسترده اطلاعاتی در مورد علت دارد. شرایط مخاطب قابل ویرایش گنجانده شده است، بنابراین می توانید قبل از ایجاد مجدد آنها را تغییر دهید.
اطلاعات بیشتر در مورد ابزار مهاجرت را می توانید پیدا کنید اینجا.

صفحه اصلی را شخصی کنید
GA4، محصول جدید Google Analytics مورد علاقه همه، اکنون به شما این امکان را میدهد که از ابزار افزودنی Migrator برای Google Analytics Google Sheets برای بازآفرینی بسیاری از ویژگیهای Universal Analytics خود در یک ویژگی GA4 استفاده کنید. همچنین می توانید محتوای صفحه اصلی خود را شخصی سازی کنید تا آنچه نشان داده شده مرتبط تر شود. بیا یک نگاهی بیندازیم.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/ga4-now-lets-you-recreate-universal-analytics-audiences-and-personalize-the-home-page-390802
علاوه بر این، هنگامی که با استفاده از بخش Recently Accessed به گزارشی بازمیگردید، تمام تغییراتی را که در گزارش ایجاد کردهاید مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر بعد اصلی را تغییر دهید، وقتی گزارش را از بخش Recently Accessed انتخاب می کنید، بعد اعمال می شود.