Google در حال ایجاد تغییراتی است که به تبلیغکنندگان بینش بهتری در مورد عملکرد تبدیل میدهد.
برای اولین بار، بازاریاب هایی که با GA4 کار می کنند، می توانند انتخاب کنند که کدام یک از کانال های آنها واجد شرایط دریافت اعتبار تبدیل برای تبدیل های وب به اشتراک گذاشته شده با Google Ads باشد. این مورد برای کانالهای پولی Google (که قبلاً ترجیح داده میشد) و کانالهای پولی و ارگانیک (قبلاً چند کانالی) اعمال میشود.
کدام کانال ها واجد شرایط هستند در این مورد دو کانال وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:
- کانال های پولی گوگل: فقط کانالهای پولی Google Ads واجد شرایط دریافت اعتبار تبدیل هستند.
- کانال های پولی و ارگانیک: کانالهای پولی و ارگانیک واجد شرایط دریافت اعتبار تبدیل هستند، اما فقط اعتبار اختصاص داده شده به کانالهای Google Ads در حسابهای Google Ads شما ظاهر میشود.
نحوه تغییر تنظیمات در گوگل آنالیتیکس، این تنظیمات را می توان در هر زمان با رفتن به ویرایش کرد Admin > تنظیمات Attribution صفحه هنگامی که تنظیمات برگزیده خود را بهروزرسانی کردید، تغییرات بر روی تبدیلها اعمال میشود.
چرا ما اهمیت می دهیم. این قابلیت جدید به شما میگوید کدام کانالها به تبدیل کمک میکنند و به شما کمک میکند تاثیر کمپینهایتان را بهتر درک کرده و اندازهگیری کنید. این دادهها برای تبلیغکنندگان بسیار مفید خواهد بود، زیرا آنها میتوانند استراتژیهای جدیدی را برای افزایش تبدیل و درآمد با اطمینان و اطمینان بیشتر ایجاد کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.