جدید در زمین موتورهای جستجو
Google همچنین مهلت مهاجرت برای 360 مشتری را از اکتبر 2023 تا ژوئیه 2024 تحت فشار قرار داده است تا از راه اندازی موفقیت آمیز اطمینان حاصل کند:
تجربه صفحه اصلی جدید. در ابتدا در Google Marketing Live پیشنمایش شده بود و از امروز برای همه تبلیغکنندگان در دسترس است، برای مشتریان شخصیسازی شده است، روندهای اصلی، رفتار در زمان واقعی و گزارشهای پربازدید آنها را برجسته میکند. علاوه بر این، از یادگیری ماشینی برای جستجوی روندها و بینش ها استفاده می کند و آنها را مستقیماً در صفحه اصلی برای تبلیغ کنندگان قرار می دهد.
ادغام ها و راه حل هایی برای تقویت بازگشت سرمایه بهتر
ما می دانیم که تنظیم Google Analytics 4 متناسب با نیازهای شما به زمان و منابع نیاز دارد، به ویژه برای شرکت های بزرگ با تنظیمات پیچیده Analytics 360. برای اینکه به مشتریان سازمانی فرصت بیشتری برای انتقال راحتتر به Google Analytics 4 بدهیم، تاریخ غروب ویژگیهای Universal Analytics 360 را از 1 اکتبر 2023 به 1 ژوئیه 2024 منتقل میکنیم.
ادغام با Campaign Manager 360. با این ادغام، می توانید تصویر کامل تری از عملکرد کمپین خود را در کنار معیارهای رفتاری وب و اپلیکیشن مشاهده کنید.
Universal Analytics (UA) در سال 2023 غروب می کند، بنابراین برای کمک به تبلیغ کنندگان برای تکمیل انتقال آسان، Google در اوایل سال آینده به روز رسانی را ارائه می کند که به طور خودکار به کاربران استاندارد UA کمک می کند تا ویژگی های GA4 خود را تنظیم کنند.
اگر هنوز GA4 را راهاندازی نکردهاید، در اسرع وقت آن را شروع کنید. از Setup Assistant برای شروع جمع آوری داده ها استفاده کنید، سپس بعداً به عقب برگردید و داشبورد خود را سفارشی کنید و نماهای اضافی ایجاد کنید.
مدلسازی رفتار از یادگیری ماشینی استفاده میکند تا شکافهای درک شما از رفتار مشتری را در زمانی که کوکیها و سایر شناسهها در دسترس نیستند پر کند.
منابع بیشتر این منابع اضافی را بررسی کنید تا به شما در راه اندازی و استفاده حداکثری از GA4 کمک کند:
گوگل بهتازگی از چندین بهروزرسانی جدید Google Analytics 4 (GA4) از جمله تجربه صفحه اصلی جدید، گزارشهای مدلسازی رفتاری در زمان واقعی و گروهبندی کانالهای سفارشی رونمایی کرده است.
مدل سازی رفتاری مدلسازی رفتار با گزارشدهی همزمان به تبلیغکنندگان تصویر کاملی از رفتار کاربر در صورت وقوع، به شیوهای با محوریت حریم خصوصی به تبلیغکنندگان میدهد.
درباره نویسنده
بهروزرسانیهای بیدرنگ در آینده نزدیک در دسترس خواهند بود تا به تبلیغکنندگان دید کاملی از سفر مشتری در حال وقوع بدهد.
از اوایل سال آینده، Setup Assistant یک ویژگی جدید Google Analytics 4 برای هر ویژگی استاندارد UA که قبلاً نداشته است ایجاد می کند. همچنین باید توجه داشت که «ویژگیهای جدید GA4 با ویژگیهای UA مربوطه متصل میشوند تا با تنظیمات حریم خصوصی و مجموعه شما مطابقت داشته باشند. آنها همچنین ویژگی های اولیه مشابه مانند اهداف و لینک های تبلیغات گوگل را فعال می کنند.
اسناد مبتنی بر داده (DDA). DDA در اوایل سال جاری پس از تبدیل شدن به پیشفرض برای همه تبدیلهای تبلیغاتی در پاییز گذشته به GA4 وارد شد. به زودی، Google گروهبندی کانال سفارشی را راهاندازی میکند، قابلیتی که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد کانالهای مختلف را برای مقایسه هزینه به ازای خرید و بازگشت هزینههای تبلیغات بر اساس اسناد مبتنی بر داده، ترکیب کنند. برای مثال، کسبوکارها میتوانند عملکرد نام تجاری جستجوی پولی خود را با کمپینهای غیر برند خود مقایسه کنند.
این ویژگیهای جدید تنها زمانی مفید هستند که واقعاً از محصول استفاده میکنید.
راهنمای گام به گام Google به شما کمک می کند تا در صورت انصراف از Setup Assistant، خودتان به GA4 مهاجرت کنید. اگر تصمیم به استفاده از Setup Assistant دارید، می توانید در بخش مدیریت دارایی UA خود به آن دسترسی داشته باشید.
تو عمیق تر میتوانید اطلاعیه کامل و جزئیات بیشتر در مورد ویژگیها را در سایت بخوانید وبلاگ بازاریابی گوگل.
چرا ما اهمیت می دهیم. GA4 یک خار ناخوشایند در باغ بازاریابی بوده است. شاید این امر چشمگیر باشد، اما بیشتر تبلیغکنندگان اجرای ویژگی جدید Analytics را به آخرین لحظه به تعویق میاندازند. این یک ایده بد است.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/a-new-homepage-experience-plus-5-other-new-ga4-features-389104