بیشتر بدانید. می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. گزارش پرس و جو جستجو همیشه منبع داده ای بوده است که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا مطمئن شوند که کلمات کلیدی مناسب را پیشنهاد می دهند. اما اگر استانداردهای جدید آستانه حریم خصوصی فقط کلمات کلیدی با حجم جستجوی قابل توجه را نشان دهد، ممکن است دیگر ابزار مفیدی نباشد.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.