Google آستانه حریم خصوصی را برای گزارش پرسش‌های جستجوی Analytics به‌روزرسانی می‌کند

این یعنی چی آستانه‌های جدید باید آنچه را که تبلیغ‌کنندگان در حساب‌های Google Ads خود می‌بینند با آنچه در GA4 می‌بینند سازگارتر کند. اما گوگل می گوید که «به دلیل تفاوت در مدل‌های داده، با این به‌روزرسانی، گزارش عبارت‌های جستجو در Universal Analytics محدودتر از گزارش‌های Google Ads خواهد بود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

آستانه حریم خصوصی چیست؟ گوگل اعلام کرد آستانه‌های حریم خصوصی جدید در سال گذشته، ناشناس بودن کاربر را تنها با گزارش‌دهی در مورد عباراتی که حجم جستجوی کافی را در تمام جستجوهای Google مشاهده کرده‌اند، تضمین می‌کند. آنها همچنین متعهد شدند که داده های بیشتری را به تبلیغ کنندگان بدهند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-updates-privacy-threshold-for-analytics-search-queries-report-387695

درباره نویسنده

بیشتر بدانید. می توانید این اطلاعیه را از گوگل بخوانید اینجا.

Google آستانه حریم خصوصی را برای گزارش جستجوی جستجو در Universal Analytics به‌روزرسانی می‌کند جستجوی تبلیغات گوگل، اولین پرس و جوی کاربر گوگل ادز، و پرس و جوی جلسه Google Ads ابعاد اکتشافات در گوگل آنالیتیکس 4.

چرا ما اهمیت می دهیم. گزارش پرس و جو جستجو همیشه منبع داده ای بوده است که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا مطمئن شوند که کلمات کلیدی مناسب را پیشنهاد می دهند. اما اگر استانداردهای جدید آستانه حریم خصوصی فقط کلمات کلیدی با حجم جستجوی قابل توجه را نشان دهد، ممکن است دیگر ابزار مفیدی نباشد.