Google اجرای اسناد دولتی و خط مشی خدمات رسمی را به تاخیر می اندازد

چرا ما اهمیت می دهیم. پایبندی به این خط‌مشی به جلوگیری از عدم تأیید آگهی، هشدارهای حساب یا حتی تعلیق حساب کمک می‌کند. اطلاع‌رسانی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا محتوا و استراتژی تبلیغات خود را بر اساس آن تنظیم کنند. علاوه بر این، رعایت این خط‌مشی نشان می‌دهد که تبلیغ‌کنندگان و برندها مسئولانه و حرفه‌ای عمل می‌کنند، که برای ایجاد اعتماد با مصرف‌کنندگان بسیار مهم است.

نقض این سیاست منجر به تعلیق فوری حساب بدون اطلاع قبلی نخواهد شد. حداقل 7 روز قبل از هرگونه تعلیق حساب اخطار داده می شود.

خوب است بدانید. در ماه فوریه، گوگل یک برنامه آزمایشی را برای نهادهای مجاز ثبت نام خودرو در کالیفرنیا معرفی کرد، که به تبلیغ‌کنندگان مجاز از سوی ایالت کالیفرنیا امکان می‌داد تا ثبت نام خودرو را از طرف آن انجام دهند تا تبلیغات خدماتی را که مجاز به ارائه آن هستند، اجرا کنند. این پایلوت تحت تأثیر تغییرات تاریخ شروع اجرا قرار نگرفته است.

Google تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند که این به‌روزرسانی خط‌مشی را بررسی کنند تا مشخص کنند آیا هر یک از تبلیغات شما مشمول این خط‌مشی است یا خیر، و اگر چنین است، آن‌ها را قبل از ۲۴ مه حذف کنید.

تو عمیق تر سیاست گوگل را مرور کنید اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-delays-enforcement-of-government-documents-and-official-services-policy-394907

تغییرات جدید. تاریخی که Google اعمال تغییرات خط‌مشی را از 31 مارس تا 24 مه آغاز می‌کند. دومین تغییر این است که Google آلمان را به‌عنوان یک استثنای خاص منطقه تحت «هزینه‌ها و مجوزهای دسترسی عمومی جاده‌ها» حذف می‌کند.

Google اجرای این خط مشی جدید را در سطح جهانی از 24 مه آغاز خواهد کرد و اجرای کامل آن در حدود 6 هفته افزایش می یابد.

گوگل در حال انجام دو به روز رسانی جدید برای اسناد دولتی و خط مشی خدمات رسمی خود است.

سیاست جدید برای خلاصه کردن تغییرات، اسناد دولتی Google Ads و خط‌مشی خدمات رسمی تحت به‌روزرسانی‌های زیر قرار می‌گیرد:

  1. این خط‌مشی به گونه‌ای بازبینی می‌شود که فقط فهرستی جامع از دسته‌های قابل اجرا را پوشش دهد.
  2. استثناهای دسته بندی خاص منطقه ای اضافه خواهند شد.
  3. آلمان، که در ابتدا تحت عنوان «هزینه‌های دسترسی عمومی جاده‌ها و مجوزها» در به‌روزرسانی 31 ژانویه حذف شد، دیگر در سیاست نهایی استثنا نخواهد بود. تبلیغ‌کنندگانی که این دسته را تبلیغ می‌کنند و آلمان را هدف قرار می‌دهند باید به عنوان یک ارائه‌دهنده دولتی یا مجاز واجد شرایط باشند و برای گواهینامه مورد نیاز همانطور که در خط‌مشی مشخص شده است درخواست دهند.
  4. شناسه کسب و کار صادر شده توسط دولت در محدوده خط مشی قرار می گیرد.
  5. این خط‌مشی به ارائه‌دهندگان مجاز دولتی اجازه می‌دهد و الزام «ارائه‌دهندگان تفویض‌شده» را متوقف می‌کند.