هدف گذاری کد کشور برچسبهای فید برای کمپینهایی که قبلاً از برچسبهای «کشور اصلی فروش» استفاده میکردند، اکنون به یک کد کشور 2 حرفی اجازه میدهند که به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا کشورهایی مشابه آنچه قبلاً وجود دارد را هدف قرار دهند. گوگل میگوید: «برای فیدهای موجود، برچسب فید بهطور خودکار روی کد کشور 2 حرفی فیلد اصلی «کشور اصلی فروش» تنظیم میشود و اطمینان حاصل میکند که هرگونه هدفیابی موجود بدون وقفه ادامه دارد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
Google Merchant Center برچسب فید جدیدی را برای کاربران پیشرفته معرفی کرده است که مفهوم یک کشور هدف را به عنوان کشور اصلی برای فید حذف می کند.
تغییرات برچسب خوراک اضافی. گوگل همچنین تنظیمات فید جدیدی را با نام “Fed Label” اعلام کرده است. برچسب فید به شما این امکان را می دهد که یک فید با برچسب دلخواه خود، حداکثر تا 20 کاراکتر، ایجاد کنید، که برای گروه بندی پیشنهاداتی که برای هدف قرار دادن در Google Ads در نظر گرفته شده است، استفاده می شود.
جدید در زمین موتورهای جستجو