Google اکنون به محصولات در همه کشورها اجازه می دهد از یک فید Merchant Center استفاده کنند


Google Merchant Center برچسب فید جدیدی را برای کاربران پیشرفته معرفی کرده است که مفهوم یک کشور هدف را به عنوان کشور اصلی برای فید حذف می کند.

روش قدیمی. تا همین اواخر، Merchant Center کاربران را ملزم می‌کرد تا «کشور اصلی فروش» را انتخاب کنند و «کشورهای اضافی» بعداً می‌توانست اضافه شود. «کشور اصلی فروش» اولین کشوری بود که هنگام ایجاد فید انتخاب شد و به عنوان کشوری که فید برای آن قالب‌بندی شده و به آن هدایت می‌شود، عمل می‌کند. «کشورهای اضافی» مکان‌هایی بودند که فید می‌توانست آن‌ها را نیز هدف قرار دهد.

حذف کشور اولیه گوگل اکنون الزام هدف گذاری یک کشور را حذف کرده است. نام فیلدهای “کشور اصلی فروش” و “کشورهای اضافی” حذف خواهند شد. کشورهایی که در این زمینه ها نامگذاری شده اند به یک برچسب عمومی جدید به نام “کشورهای هدف” منتقل می شوند.

تغییرات برچسب خوراک اضافی. گوگل همچنین تنظیمات فید جدیدی را با نام “Fed Label” اعلام کرده است. برچسب فید به شما این امکان را می دهد که یک فید با برچسب دلخواه خود، حداکثر تا 20 کاراکتر، ایجاد کنید، که برای گروه بندی پیشنهاداتی که برای هدف قرار دادن در Google Ads در نظر گرفته شده است، استفاده می شود.

هدف گذاری کد کشور برچسب‌های فید برای کمپین‌هایی که قبلاً از برچسب‌های «کشور اصلی فروش» استفاده می‌کردند، اکنون به یک کد کشور 2 حرفی اجازه می‌دهند که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا کشورهایی مشابه آنچه قبلاً وجود دارد را هدف قرار دهند. گوگل می‌گوید: «برای فیدهای موجود، برچسب فید به‌طور خودکار روی کد کشور 2 حرفی فیلد اصلی «کشور اصلی فروش» تنظیم می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که هرگونه هدف‌یابی موجود بدون وقفه ادامه دارد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


کمک اضافی Merchant Center. می توانید اطلاعیه تغییر هدف گذاری کشور را بخوانید اینجا. راهنمای برچسب خوراک را می توان یافت اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگانی که از فید تاجر برای تبلیغ محصولات خود به چندین کشور استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند از یک فید منفرد و ساده با کدهای کشوری ساده برای سازماندهی کمپین‌های خود استفاده کنند. همچنین می‌توانید از برچسب‌های فید برای زبان‌ها استفاده کنید، که راه‌اندازی کمپین را آسان‌تر و قابل مدیریت‌تر می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-is-now-allowing-products-in-all-countries-to-use-a-single-merchant-center-feed-387944