جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/google-is-now-allowing-products-in-all-countries-to-use-a-single-merchant-center-feed-387944
روش قدیمی. تا همین اواخر، Merchant Center کاربران را ملزم میکرد تا «کشور اصلی فروش» را انتخاب کنند و «کشورهای اضافی» بعداً میتوانست اضافه شود. «کشور اصلی فروش» اولین کشوری بود که هنگام ایجاد فید انتخاب شد و به عنوان کشوری که فید برای آن قالببندی شده و به آن هدایت میشود، عمل میکند. «کشورهای اضافی» مکانهایی بودند که فید میتوانست آنها را نیز هدف قرار دهد.
کمک اضافی Merchant Center. می توانید اطلاعیه تغییر هدف گذاری کشور را بخوانید اینجا. راهنمای برچسب خوراک را می توان یافت اینجا.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
درباره نویسنده