Google اکنون می تواند به طور خودکار دارایی های تبلیغاتی شما را ایجاد کند

دارایی های ایجاد شده خودکار چگونه کار می کنند اگر به این ویژگی جدید دسترسی دارید، به Google دستور می‌دهید که دارایی‌ها را از منابع واجد شرایط براساس ارتباط و عملکرد پیش‌بینی‌شده تولید کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. مانند هر ویژگی جدید، تست، تست، تست. اگر به نسخه بتا دسترسی دارید و علاقه مند به استفاده از دارایی های تولید شده خودکار هستید، مطمئن شوید که این گزینه در حساب شما علامت زده شده است. تبلیغات و عملکرد را از نزدیک نظارت کنید. اگر به نسخه بتا دسترسی دارید و علاقه ای به استفاده از دارایی های تولید شده به صورت خودکار ندارید، حتماً انصراف دهید.


تو عمیق تر با خواندن این مطلب درباره دارایی های تولید شده به صورت خودکار بیشتر بیاموزید اسناد راهنمای Google.

گزارش های عملکرد. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با رفتن به بخش گزارش حساب تبلیغات خود، عملکرد دارایی‌های خود را که به‌طور خودکار ایجاد می‌شوند، مشاهده کنند.

گزارش دارایی با رفتن به «گزارش دارایی» از سطح آگهی به «مشاهده جزئیات دارایی» و مشاهده همه دارایی‌های استفاده شده، می‌توانید ببینید کدام دارایی‌ها در RSA استفاده می‌شوند.

  • می‌توانید از ستون «منبع» برای تمایز بین دارایی‌های ایجاد شده خودکار در مقابل دارایی‌های ایجادشده توسط تبلیغ‌کننده استفاده کنید.
  • دارایی‌هایی که به‌طور خودکار ایجاد می‌شوند، نمایش‌ها و رتبه‌بندی‌های عملکرد را نشان می‌دهند
  • در گزارش دارایی در سطح کانال، دارایی‌های ایجاد شده خودکار مانند دارایی‌های ارائه‌شده توسط تبلیغ‌کننده قابل مشاهده هستند.

انصراف دهید. می‌توانید با رفتن به حساب Google Ads خود، رفتن به تنظیمات، سپس روی دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار و سپس انتخاب خاموش انتخاب کنید: فقط از دارایی‌هایی استفاده کنید که مستقیماً برای تبلیغات خود ارائه می‌دهم.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

این دارایی‌ها می‌توانند به شکل کل جملات، عبارات، یا بازنویسی باشند و در عین حال معنای اصلی را حفظ کنند. دارایی های ایجاد شده به مجموعه دارایی های واجد شرایط برای آگهی جستجوی پاسخگو (RSA) اضافه می شود. هنگامی که تبلیغ شما واجد شرایط ارائه درخواست است، سیستم به مجموعه دارایی‌های واجد شرایط (هم ارائه‌شده توسط تبلیغ‌کننده و هم ایجاد خودکار) نگاه می‌کند و دارایی‌هایی را انتخاب می‌کند که پیش‌بینی می‌شود بهترین عملکرد را داشته باشند.

گزارش ترکیبی با رفتن به “گزارش ترکیبی” و مشاهده تمام تبلیغات ارائه شده، می توانید ترکیب ها و تبلیغات واقعی ارائه شده را مشاهده کنید.

یک تنظیم جدید در نسخه بتا به Google امکان می دهد تا به طور خودکار دارایی های تبلیغاتی اضافی (سرصفحه و توضیحات) ایجاد کند. این ویژگی از محتوای خلاقانه از منابع زیر استفاده می کند:

  • صفحه فرود
  • صفحات وب مرتبط
  • تبلیغات متنی موجود در همان گروه تبلیغاتی
  • کلمات کلیدی در همان گروه تبلیغاتی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-can-now-automatically-create-your-ad-assets-388558