گزارش ترکیبی با رفتن به “گزارش ترکیبی” و مشاهده تمام تبلیغات ارائه شده، می توانید ترکیب ها و تبلیغات واقعی ارائه شده را مشاهده کنید.
یک تنظیم جدید در نسخه بتا به Google امکان می دهد تا به طور خودکار دارایی های تبلیغاتی اضافی (سرصفحه و توضیحات) ایجاد کند. این ویژگی از محتوای خلاقانه از منابع زیر استفاده می کند:
- صفحه فرود
- صفحات وب مرتبط
- تبلیغات متنی موجود در همان گروه تبلیغاتی
- کلمات کلیدی در همان گروه تبلیغاتی
انصراف دهید. میتوانید با رفتن به حساب Google Ads خود، رفتن به تنظیمات، سپس روی داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار و سپس انتخاب خاموش انتخاب کنید: فقط از داراییهایی استفاده کنید که مستقیماً برای تبلیغات خود ارائه میدهم.
این داراییها میتوانند به شکل کل جملات، عبارات، یا بازنویسی باشند و در عین حال معنای اصلی را حفظ کنند. دارایی های ایجاد شده به مجموعه دارایی های واجد شرایط برای آگهی جستجوی پاسخگو (RSA) اضافه می شود. هنگامی که تبلیغ شما واجد شرایط ارائه درخواست است، سیستم به مجموعه داراییهای واجد شرایط (هم ارائهشده توسط تبلیغکننده و هم ایجاد خودکار) نگاه میکند و داراییهایی را انتخاب میکند که پیشبینی میشود بهترین عملکرد را داشته باشند.
تو عمیق تر با خواندن این مطلب درباره دارایی های تولید شده به صورت خودکار بیشتر بیاموزید اسناد راهنمای Google.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.